Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Намирате ли разлика в бензина


terzo

Recommended Posts

Намирате ли разлика в бензините с различни октани и поне за мен търговски трикове на различните бензиностанций с разни ви пауъри 99+ 98 енерги и тинтири минтири.Според мен всичко е едно съдейки по 3ри коли който карам в момента постоянно :Нубира 1,6 16v,фавчето1,3и Пасат2 1,8моно.Затова сипвам каквото ми излезе най евтино пред очите по бензинджийниците особенно в топливо на младост1А там днес 92 е 1,94лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намираме, да. Особено ембечко, направо лети с ви паура 8) . Иначе ако говорим за нафтата, не намирам особена разлика между различните "модели", освен, че с премиум дизела двигателя като че ли утихва. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога през скромната ми шофьорска кариера не съм намирал разлика между различните октанови числа в бензините. Еднакви лайна сипват от всички колонки,само етикета с цената е различен ;) . Останалото е внушение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,искам да споделя нещо което научих от един учебник преди време.Относно октановото число на бензина някои смятат че колкото е по-голямо толкова по-,,силен" е бензина но това не е точно така,защото това число показва устойчивостта на горивото на детонации т.е. на самозапалване от компресията в цилиндрите.Така че достатъчно е да се съобразяваме с предписания от производителя,, октан'', по-голям=излишни разходи.Ако горивото има някакви други присадки , това вече е друг въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,искам да споделя нещо което научих от един учебник преди време.Относно октановото число на бензина някои смятат че колкото е по-голямо толкова по-,,силен" е бензина но това не е точно така,защото това число показва устойчивостта на горивото на детонации т.е. на самозапалване от компресията в цилиндрите.Така че достатъчно е да се съобразяваме с предписания от производителя,, октан'', по-голям=излишни разходи.Ако горивото има някакви други присадки , това вече е друг въпрос.

:smt017

Това толкова пъти го обеснявам, но има и упорити хора, които не искат да повярват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм сипвал най - масовия , щот и без друго ветрее в резервоара ако преди туй е ветрял и в цистерната баба няма да откъсне :mrgreen:

Специално моита с тез "много" коне под капака разлика има сериозна и то основно като разход ... до колкото помня личния ми рекорд по "Хемус" е около 5 с 98 докато с 92 и 95 не съм успявал да го сваля под 6 - 6.5 , а на вървеж много не се усеща.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип-по ниско октановия бензин дава повече мощност!Въпросът е,че примерно на Рса ми в книжката пише 98 октана са оптимални,но пък и пише да се ползват горивата и маслата на шел(всички Шкоди 2007+).Скоро си правих експерименти с Г-тек,влияе ли бензина върху времената на колата-тествах 98,овм 100 и Впауър Рейсинг.Отговорът е да и то чувствително и Шел предлага най-добрия продукт за моята Шкода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравненията ми за различни бензини са от времето, когато имаше 91 и 96. В книжката на Баба Шкода (120L) пишеше "бензин над 90 октана". Колата определено се държеше по-добре с 96. Правил съм експерименти на извънградско. Разхода ми падаще поне с половин литър, при едини и същи условия. В града според мен не може да има съществена разлика. При положение, че двигателя в голяма част от времето работи на празен ход (висене по светофари и т.н.), просто няма как да се получи голяма разлика в разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към това което казах преди малко бих искал да прибавя и това ,че понякога причината за проблемна работа на колата може да се окаже в самата нея,без ни най-малко да отричам наличието на горива с лошо качество.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сипвам каквото ми падне, и 100 октана съм наливал ама файда няма то 52 коня са си толко както и да го гледаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В описанието на колата пише , че използването на по-високо октанови бензини не пречи но и да не очакваме увеличение на мощност и спадане на разход в някакви чувствителни проценти.На моята кола от време на време сипвам по някой и друг литър 98 октана просто щото не вярвам , че тези 95 октана са наистина толкова.Особенни разлики не усещам ( да не кажа никакви :mrgreen: ) така, че май ще си налива 95 и толкоз!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата определено се държеше по-добре с 96. Правил съм експерименти на извънградско. Разхода ми падаще поне с половин литър, при едини и същи условия. В града според мен не може да има съществена разлика.

 

Ей това го потвърждавам и аз.Само че с 95 вместо 91 и падаше само с половин литър.И важи за карбураторни двигатели.Инжекциите имат Анти Детонационен Датчик и не се влияят чувствително от вида на бензина , защото компа се настройва от датчиците.А и то 95 дали е 95 никой не знае.Май 98 е 95 а 100 е 98.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз разлика чуствитъелна съм усещал само на моторетката :) Като сложа 98 или 100 направо се не удържа :mrgreen:

 

и аз съм го усещал. Може би на 2Т нашините по се усеща. При скутера ми имаше разлика в максималната скорост с 10км в час. Разхода ми беше с 0,5л(като нормално е 3/100) по малък с 100 октана вмсесто с 95.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Шел предлага най-добрия продукт за моята Шкода

 

Ъъ-ъъм, тва сериозно ли? Имам предвид, наистина ли намираш някаква разлика? :roll: Аз винаги когато съм опитвал да тествам, теста все е заявършвал с убеждението, че всичко е на психо основа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за всичките ви мнения ,значи много от вас мислят като мен между другото сега на Топливо младост като минах А92=1,92 та това си е жива далавера та мисля да отскоча с Нубирата сега да напомпам един петдесетак. НЕ ПРАВЯ реклама на бензиностанцията просто до нея близо работя!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз почнах да сипвам на ЕКО и съм доста доволен.... чудя се обаче дали е по-добро самото гориво или просто е хубаво да се разрежда...

 

На кое от двата вида Еко? Знам че са два вида, но не знам кое е по добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали си прочел отговора ми на подобен твой въпрос в друга актуална тема. Та там съм написал - няма два вида Еко. Едното е Еко, другото е Еко Петролиум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Азда ви кажа лично на моята си се усеща разлика, особено ако всичко по запалването е "6".Гаста става доста по-чувствителна и се набира по-добре.Т'ва става дума от 95 на 98,щото с по-слаб бензин не е карана от поне 10 години насам :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може наистина да е на психо основа, но и аз намирам разлика. М/у 98 октановите на Лукойл и Лукойл Петрол и ОМВ Супер 100 и Еко Елада 100 Speed намирам малка разлика във вървежа в полза на 100 октановите и ипределено според борда има не малка разлика в разхода. Грубо казано около 0.5-1л. по-малко ми харчи с ЕКО или ОМВ. Най-добър смятам, че е на Еко, но и ОМВ става. Той ЕКО-то е и най-скъп, дори в сравнение с ОМВ пак има ок. 3ст. разлика. Общо взето супвам м/у двете на каквото попадна. По едно време бях почнал само Лукойл и Петрол, но по-големия разход обезсмисля наяколкото стотинки по-малко. Пък и днес примерно сипах за 2.16 ОМВ Супер 100 и сега като се прибирам гледам на Петрола при нас 98 беше 2.19 :roll: Колкото и най-вероятно тези 100 октана да са ала-бала, все пак пък може и да има нещо вярно, при еднаква цена или 2-3ст. разлика ще си сипя 100 октановия много ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали си прочел отговора ми на подобен твой въпрос в друга актуална тема. Та там съм написал - няма два вида Еко. Едното е Еко, другото е Еко Петролиум.

 

 

Писах и в друга тема ама забравих коя беше и не можах да я намеря след това :oops: :oops: :oops: :oops: . Е, открих я, сори за офтопика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.