Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Да сменя ли фаворита с фелиция


terzo

Recommended Posts

Колеги от няколко дни се чудя дали да не взема на жена ми фелиция и да разкарам фаворитчето ама не знам какви са цените на частите за фелиция и ако не е с 1,6мотор дали въобще си заслужава тя и без това много много не намира разлика в колите дели ги на бяла синя жълта и тн итн.Гледам цените на колите са надолу и ме блазни а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми вземи си 1,6 или 1,9Д - цените много паднаха и за около 3 бона и малко отгоре се намират вече такива в добро състояние

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе то разлика има сигурно ама цените на частите какви са, че жените знаете как карат и после само се оправдават с дупките по улиците и другите участници в движението.В момента фаворита ядове големи не дава а пък и е евтин за поддръжка то само ладата е по евтина на части?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в цената на частите има при поддръжката на двигателя естествено. Иначе останалите части са почти на същите цени. То окачването се различава малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз поръчах да ми проверат за фелиция в германия защото един приятел кара рейс до хамбург пък да видим какво ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Ми определено фелицията е по добра от фаворита.....и като возия и като дизайн и като комфорт......Ма няма голяма разлика в окачването и ред други неща..............Но пак май са си доста проблемни коли.Аз лично нямам Фелиция, ама един приятел доста реве от своята...... :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми определено фелицията е по добра от фаворита.....и като возия и като дизайн и като комфорт......Ма няма голяма разлика в окачването и ред други неща..............Но пак май са си доста проблемни коли.Аз лично нямам Фелиция, ама един приятел доста реве от своята...... :cry:

 

За дезайна не си прав - кой е дизайнера на Фелата?.. Щото на Фаворита е Бертоне.

Минусите на Фелата спрямо Фаворита сме ги обсъждали във форума

1. По-малък радиус на завой

2. По-ниско окачване

3. някой измислени части - като напримел пластмасов термостат - хаха

 

Иначе - за возия и комфорт - да по-добре е естествено то и годините са други 96+ че даже и 2000, въпреки че за същите пари френските каляски имат по-добра возия или пък мойто което аз взех - джапанка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че то и без това фаворита не завива тогава какво остава за фелицията? Засега се отказвам от мисълта за смяна защото е труден периода -зима ,а на пролет ще му мисля,а и нали трябва да развържа фаворита за някой лев та да си помогна ,че ще станат много колите у нас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми определено фелицията е по добра от фаворита.....и като возия и като дизайн и като комфорт......Ма няма голяма разлика в окачването и ред други неща..............Но пак май са си доста проблемни коли.Аз лично нямам Фелиция, ама един приятел доста реве от своята...... :cry:

 

 

3. някой измислени части - като напримел пластмасов термостат - хаха

 

 

Този термостат е само на някои Фели 1.3 не си уточнил. И е дори много добре измислен защото при него няма никакъв шанс колкото и да си неорентиран да прегрееш колата, нали ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми определено фелицията е по добра от фаворита.....и като возия и като дизайн и като комфорт......Ма няма голяма разлика в окачването и ред други неща..............Но пак май са си доста проблемни коли.Аз лично нямам Фелиция, ама един приятел доста реве от своята...... :cry:

 

На кое викаш "проблемна кола"? Спрямо коя, и пояснявай, понеже така твърдението ти не тежи. За термостата, не знам, сега си купих BEHR за да ми вдига по-бързо температурата в тия студове.

 

П.П. Фелиция 1.3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми определено фелицията е по добра от фаворита.....и като возия и като дизайн и като комфорт......Ма няма голяма разлика в окачването и ред други неща..............Но пак май са си доста проблемни коли.Аз лично нямам Фелиция, ама един приятел доста реве от своята...... :cry:

 

 

3. някой измислени части - като напримел пластмасов термостат - хаха

 

 

Този термостат е само на някои Фели 1.3 не си уточнил. И е дори много добре измислен защото при него няма никакъв шанс колкото и да си неорентиран да прегрееш колата, нали ;)

 

Е - то всеки bug е feature казано на комп. език, ти си отговори - ако с тази цел са го сложили, значи сами са разбрали, че има опасност от прегряване и са "закърпили"- Това налива вода само в мелницата на противниците на Шкода като марка. Аз обаче смятам, че Фаворит или Фелиция - със Шкодовия мотор са едно бюджетно решение и то идеално за човек който иска да се научи сам да си поправя разни работи по колата.. а и да си спомня за времената на социализЪма, когато шкода беше най-западния източен автомобил.

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дезайна не си прав - кой е дизайнера на Фелата?.. Щото на Фаворита е Бертоне.

Аз на негово място не бих се гордял точно с този модел...и докато карах Фаворита не усещах много завистливи погледи :lol:

Не бих нарекъл Фаворит най-сполучливия модел на Шкода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

]

 

За дезайна не си прав - кой е дизайнера на Фелата?.. Щото на Фаворита е Бертоне.

 

off :oops:

 

Да де, ама нали знаеш, че въпросния дизайн на Бертоне е бил проект разработван 70-те години? Тогава така изглеждаща кола е изглеждала супер екстравагантно, за жалост не същото важи за края на 80-те и началото на 90-те :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:):) Колеги, Фелицийката според мойто скромно мнение е достатъчно здрава и простичка кола. Двигателят е много добър и издръжлив.Имам поглед върху този модел от няколко години а от 1 година съм и щастлив собственик на Фелиция 1.3 MPI LX . По съотношение цена и качество, евтина подръжка дори с оргинални части от магазина на Еуратек мисля,че е подходящ автомобил за средностатистическия българин с прокъсан портфейл,какъвто съм и аз. Изключително много съм доволен и от парното и което влиза в час за много кратко време и в купето става баня. Естествено"вина" за това има и термостата , който ми е здрав. Горещо ви препоръчвам да не карате автомобила с повреден термостат ,защото хем зъзнете , хем харчите близо литър гориво повече на сто километра. :):)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

]

 

За дезайна не си прав - кой е дизайнера на Фелата?.. Щото на Фаворита е Бертоне.

 

off :oops:

 

Да де, ама нали знаеш, че въпросния дизайн на Бертоне е бил проект разработван 70-те години? Тогава така изглеждаща кола е изглеждала супер екстравагантно, за жалост не същото важи за края на 80-те и началото на 90-те :?

Същата работа като с Лада Самара. Създадена още през 1977-1978 г. с помощта на Порше, а пусната в произодство 7-8 години по-късно, когато е остаряла като модел. Социалистическа му работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дезайна не си прав - кой е дизайнера на Фелата?.. Щото на Фаворита е Бертоне.

Аз на негово място не бих се гордял точно с този модел...и докато карах Фаворита не усещах много завистливи погледи :lol:

Не бих нарекъл Фаворит най-сполучливия модел на Шкода

 

Еми значи си бил щастлив - завистта не е хубаво нещо като е насочено към тебе. На мене по-ми харесва като форма, те всички коли от 80-те години са с такива форми - спомнете си примерно Волво от тия години. Че е закъснял модела - спор няма де. Пък и нали обсъждаме Фаворит или Фелиция - кое е по-доброто, ако вземем да сравняваме с Ламборджини...

:mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Фелиция 1.6 и 1.9 за разлика от Фаворит е със Фолксвагенов мотор което е по-хубаво

Но някои от нас слагат парите на първо място тъй че не мога

да не спомена че и частите са и по-скъпи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дядо ми си купи през 2002-ра чисто нова Фелиция 1.3 ... до момента разходите му са само по масло и вентилатора се прецака ...

Вярно е че в ЕТ-Русе са му одирали кожата, но винаги като се кача тази кола да я карам ми е ГОЛЯМ "КЕФ". Карал съм и други коли и все тази Фела ми е на сърцето :cry:

 

ПП е то не е нормално почти 250лв за смяна на масло ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

 

ПП е то не е нормално почти 250лв за смяна на масло ...

 

smile020 Ами??? идете на канал и вижте къде се намира тая пуста пробка за източване на масло бе. Как ви не е грех да арчите толкова пара за глупости.За целта трябва да имаш канал,масло ,филтър,гаечен ключ 22(несъм сигурен дали беше 22 или 19) и две ръце. Ебах тия кожодери в това ЕТ :evil: Ловат ма бесовете като чета . Ако на мен ми сервират такава сума за смяна на масло ще извадя брадвата и ше ги насеча. :evil: Те парите на улицата не се намират. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблем сами да сменим маслото ... дядо ми има още 2 коли.

Просто Фелата в момента на 5г. не я е карал много, колата е гаражна и има навъртяни около 30000км

просто не се кара из нивята ... там си има други коли с които се ходи ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.