Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За колко време ви загрява колата?


biggigo

Recommended Posts

ssl,

 

Това за което говориш няма нищо общо с разхода :mrgreen: Да, харчи от резервоара, но разхода е на час, а не на км! И тая екстра подгрява охлаждащата система. Така за много кратко време се достига работна температура и добро подгряване в купето. За нея се иска да имаш и електрическа помпа освен обикновената механична. Ако не ме лъже памета миналата година тая тема пак се дискутира...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С климатроника си е експра :mrgreen: Започва да духа топло след минутка :mrgreen: Иначе колата загрява бавничко, но това е разбираемо, защото е дизел :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не мисля че имам печка, не съм поръчвал такава екстра

,виж за студа най-добре май е подгряващи седалки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не мисля че имам печка, не съм поръчвал такава екстра

,виж за студа най-добре май е подгряващи седалки

 

:oops:(и към PRR) Признавам, че не съм наясно с въпроса, но погледни в ръководството на стр. 129 до 149. Нямам друго обяснение за "бързото" парно (на втората минута) и покачването на разхода с 30-50% (не двойно, както бях написал).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим за едно и също нещо става въпрос за бензинова/дизелова горелка която подгрява охладителната течност. Същевременно един малка електро помпа върти водата. Загряването става много бързо (все едно вариш вода) за сметка на изразходваното гориво. Аз лично не бих си сложил такава глезотия. По-скоро с някоя ел печка :) BTW имам такава 120 ватова - става точно да си стоплиш едната ръка :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена, че и аз не съм поръчвал подобна екстра...(Ambiente - допълнения са ми темпомат, радио, боя, аларма)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен уточнението дизел-бензин нека да направим такова и за външна температура. по пътя от орлов мост към младост през лятото колата е загряла до плиска все пак говорим само каране. есента към окръжна болница. а по студовете към младост 3 тамън вече е стигнала 90 и трябва да спирам. винаги е загрявала така и затова не го мисля много много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, че когато стрелката първоначално стигне до 90 градуса на индикатора, колата е с температура от 60-65 градуса. Вследствие загрява до 90, но стрелката не се мърда.

Не му вярвайте много много на това уредче. Направено е юзър-френдли, да не плаши хората за температурните разлики.

 

хаааа

точно това щях да пиша

наистина е така

явно да не се шашкат водачите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това последното за разликата в темп. на охл.течност от 60 до 90 градуса да се променя без да се променя положението на стрелката е НЕВЪЗМОЖНО и технически необосновано,ама никак!!!!

 

а как ще обясниш следния факт:

- навън е 10 оС

- карал си колата 10 км и е загряла

- оставяш я 1 час навън

- след 1 час палиш и стрелката веднага се закотвя на 90 оС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко мнения беше написано, че се ползва климатроника за отопление. Ако не се лъжа в книжката пише, че климатроника не може да се ползва ако вън е под -3 (или -5) градуса. Така че остава варианта само парно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не мисля че автомобилните климатици могат да топлят

 

При включена вътрешна циркулация с включено отопление - бързо изпотяване на стъклата, с включен климатик(при горните условия) - няма изпотяване, при изключена вътр. цирк., само на отопление - пак няма изпотяване. Следователно : включването на климатика променя пътя на въздуха из дебрите на автомобила без самият той (климатика) да действа (открих топлата вода :lol: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, как се спира парното да духа топло?

 

Като четох темата и реших да експериментирам и аз. Пи принцип сега врътката на парното/климатика стои на макс и чак като загрее в купето я връщам малко назад.

 

Обаче днес сложих врътката на неутрално положение където пише 22 градуса м/у синята и червената зона. И пак след известно време взе да духа топло. Което ме навежда на мисълта, че или трябва да спра вентилатора или да завъртя врътката в синята зона. :D

 

 

Октавия с климатик (а не климатроник). Предполагам топлото идва само от двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mathematician, завърташ врътката до синята зона. При мен на червено духа топло, на 22 градуса хладко, на синята зона - въздух с външна температура. В случая говоря за Румстър, но не мисля, че има някаква особена разлика в отоплението. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изпотяването изчезва, защото работата на климатика изсушава въздуха

но това не означава че топли :D

точно това помага срещу изпотяването и то доста добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, как се спира парното да духа топло?

 

Или въртиш на минимум (т.е. на най-студено) или изключваш Фентилатора :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.