Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

За колко време ви загрява колата?


biggigo

Recommended Posts

Значи това ми е първата зима с Фабията - 1.9 ТДИ и ми се струва 4е доста бавно достига до 90 градуса. Сутрин като я запаля работи около 2-3мин. на място след което тръгвам по задръстванията. Достига до 90 градуса някъде след 20-25мин. при което съм минал около 3км.

При вас как е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това сигурно е така,ако си врътнал парното на червено!Аз не го пускам,докато не ми загрее колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е и на мен ми загрява бавно. Моята е турбо дизел.

Един път си направих опит и набримчих яко парното и обще взето 40 минути не можа да загрее до 90 градуса.

Това е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега, нормално. Не се притеснявай. Дизела има високо КПД и съответно малки топлинни загуби. Ако искаш по-бързо да загрява пускай повечко консуматори (отопление на задния прозорец, фарове, etc). Те понатоварват двигателя и по-бързо загрява. И да знаеш че на място дизел не загрява. Иска си движение :mrgreen:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята загрява за 1-2 км мах. с пуснато парно
Да ве!!!Сигурно и само на първа я караш!!! smile131
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Yohi, ако става дума за колата от подписа ти - въобще не се класираш за дизел! И нямаш отношение към случая. А колегите са го казали - дизела загрява по-бавно - защото има по-малко топлинни загуби! А какво друго освен топлината да загрее охлаждащата течност??? Просто друг принцип на работа ;)

 

Biggigo - не се притеснявай, колата ми е на 3500км, има-няма 2 месеца и днес докато ходих към работа (около 4.5км) не можа да стигне 90 градуса!!! НЕ СЪМ ПУСКАЛ ПАРНО, само фарове и за кратко нагревателя на задното стъкло ;)

 

 

EDIT: Yohi, прав си - заглавието не е за дизелови коли. Но колате Е ДИЗЕЛ! А както виждаш това си има значение. Или ако не виждаш - ела, ще ти покажа как 1.9TDI загрява по-бавно от 1.4Energy, защото второто е бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Dereal

Ако не се лъжа темата е озаглавена За колко време ви загрява колата? а не За колко време ви загрява дизеловата кола?

 

@VALDO

Заповядай към 8:30 в кв. Х.Димитър на безплатна демонстрация.

Пътувам в посока Лозенец и малко след бул. Мадрид колата е загряла.

 

Демонстрациите са само в делнични дни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напълно е възможно да загрява бързо и на жена ми полото 1.6 АЕЕ бензин загрява за няма и два километра мести стрелката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите колеги! Извода който си правя е, че наистина дизеловите двигатели загряват по бавно. Моето притеснение дойде от там, че имах служебна Фабия 1.4МПИ която загряваше за около 5мин. а сега личната ми която е на 6 месеца загрява доста по бавно, но от вашите отговори се успокоих.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, че когато стрелката първоначално стигне до 90 градуса на индикатора, колата е с температура от 60-65 градуса. Вследствие загрява до 90, но стрелката не се мърда.

Не му вярвайте много много на това уредче. Направено е юзър-френдли, да не плаши хората за температурните разлики. Приемчика в ЕТ ми каза, че няма проблеми да се кара здраво щом стане вертикална стрелката, въпреки че колата не е загряла достатъчно, реално. :roll: Незнам дали да вярвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това последното за разликата в темп. на охл.течност от 60 до 90 градуса да се променя без да се променя положението на стрелката е НЕВЪЗМОЖНО и технически необосновано,ама никак!!!!

А сега по същество 1.2HTP 64 hp (47kW) загрява до нормална темп. за около 2-3 км. ако навън е около 5 градуса.

Дизела има повече охл. течност и за около 5-7 км.

ПРИ нормално ГРАДСКО КАРАНЕ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък нямам уред на таблото който да показва температурата.

Борд компютъра също не показва тази информация.

Наблюденията ми са че осезаемо топлото започва да се усеща след около 2 км.

По-често ми се случва следният вариант: паля, изминавам около 1км., не гася и изчаквам 5(понякога 10) минути. В този случай колата загрява достатъчно за да духа топло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Boomster, ние сме прее...цакани от към уреда за водата. По-високите нива на оборудване при румстъра обаче имат циферблатчета за бензина и водата :) .

 

Мойта не съм я засичал за колко километра загрява, но от Орлов Мост до Граф Игнатиев (както знаете това включва огромно задръстване обикновено :mrgreen: ) като набримча парното до дупка и вътре става баня. Съдейки по това сигурно е загряла до температура поне близка до работната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Goga,

 

Не сравнявай с баба Шкода! Тя няма парно :mrgreen:

Като цяло, както вече писах, дизела загрява по-бавно поради по-високото си КПД. Ако искате да ви загрее по-бързо напускайте повече консуматори (фарове, отопление на задното стъкло, духалки, абе квото има). Това, разбира се, води до качване на разхода. Има и друг начин - не пускайте парното първите 2-3 минути и ще се изненадате колко по-бързо загрява колата! Все пак не забравяйте че на парното НЯМА термостат и дефакто си охлажда двигателя независимо че той още не е загрял, т.е. все едно карате без термостат!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile188 PRR, с баба Шкоде не може да се прави сравнение. На нея парното при тия студове едва е почнало да затопля след 15 км :mrgreen:. И затова оттук нататък с нея ще има само drive by sunshine smile112 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Boomster, ние сме прее...цакани от към уреда за водата. По-високите нива на оборудване при румстъра обаче имат циферблатчета за бензина и водата :) .

Ужас! Как може да не сложат уред за температурата? Аз лично бих откачил.

Ако ти светне лампата това ще рече "Отиди, купи гарнитура и я смени."

 

А ако искате яко парно вземете Баба Лада - срещу неверояния разход от 13-14 литра газ на 100 км. парното работи още на първия километър, а след 3-4 вече не се стои от жега. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заради вас днес си правих експеримент и установих следното

.когато е включено AUTO на климатроника т.е. работи компресора парното започва да духа топло най-бързо и колата загрява по бързо от долния случай ,но все пак бавно

.AUTO+ECON т.е. без компесора само парно също доста бързо започва да духа топло но колата загрява доста бавно,доста

.котаго всичко е на OFF колата загравя доста бързо ,даже учудващо за мен понеже въобще не я юрках даже галих педала(не е това което си помислихте ) но за около 2-3 км от 1-2 градуса дето беше стояла цяла сутрин на паркинга дигна до 65-70 градуса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заради вас днес си правих експеримент и установих следното

.когато е включено AUTO на климатроника т.е. работи компресора парното започва да духа топло най-бързо и колата загрява по бързо от долния случай ,но все пак бавно

.AUTO+ECON т.е. без компесора само парно също доста бързо започва да духа топло но колата загрява доста бавно,доста

.котаго всичко е на OFF колата загравя доста бързо ,даже учудващо за мен понеже въобще не я юрках даже галих педала(не е това което си помислихте ) но за около 2-3 км от 1-2 градуса дето беше стояла цяла сутрин на паркинга дигна до 65-70 градуса

 

До колкото знам, колата има печка, която вдига двойно разхода(когато е включена).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.