Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тунинг на Шкода Фабия 1,4 TDI


Recommended Posts

Привет,

Има 3 варианта на три цилиндровия дизелов двигател 1,4 TDI: 70 к.с.; 75 к.с и 80 к.с.

Моят е 75 к.с. (55KW).

Въпросчето ми е: Ако и 3-те двигателя са абсолютно същи, не може ли моят да стане 80 к.с.? Предполагам нещо софтуерно е барнато за да е 80 коня. Това е при условия, че са абсолютно еднакви де.

Ако някои има идея или опит нека сподели.

Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да вложиш към 1000 лв за да ти сменят софтуера и ще постигнеш мечтата ти за повишение на мощноста до звездните 80 коня. :mrgreen:

 

като искаш мощност даси беше купил 1.8Т. 1,4тди са направени за икономичност!!!

за мен не си заслужава усилията и парите за тия 5 коня дето няма да ги усетиш даже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има начин срещу "скромната" сума от 549 евро :mrgreen: да се сдобиеш с още 25 кончета под капака

 

http://www.tuneart.de/cms/front_content.php?idcat=28

 

Междудругото, псилютно съм съгласен с Наско, че тези моторчета не гонят мощност, а икономичност. Пък и ако го разпилиш, надали ще издеяни много километри. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 5 конски сили не си струва да правиш каквито и да е разходи. Доста повече от 5 коня се губят в жегата като кулера прегрее, или пък в дъжд, когато хартиения въздушен филтър се степка от влагата. Единствения "смислен" разход, който можеш да направиш за своя двигател е да си купиш един читав въздушен филтър от рода на K&N и това е. Всичко друго ще ти струва много, а ефекта при твоя двигател ще е най- вече... няколко коня отгоре и много "странни" проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, обърни се към ammcfc - той си е флашнал само компютъра на колата и от редовните за 1.9 PD 100кс - сега има 130кс. При твоя предполагам, че ще го дигне с 18-20кс, което както и да го гледаш ще си го усетиш - и натоварен, и празен ;)

 

При флашването няма смяна на чипа, само задължително си направи резервно копие на оригиналния ти софтуер и колата върви ;)

 

Edit: Гога, въобще няма да споря, че е напилен. Обаче Опел и Фиат (нали са им от едно място моторите) предлагат 1.3 CDTI със 90кс. Това е фабрично. Вярно, че 1.3 CDTI е 4 цилиндъра все пак, ама си е 90кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dereal, мотора с 80 коня е максимално разпилен за капацитета си. Едно флашване, респективно 15-20 коня повече, сещаш ли се колко ще му съкратят ресурса. 1,9 TDI е съвсем друга бира, там поне има 4 цилиндъра :mrgreen: . Поне моето мнение е такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..здравейте ...аз имам RS.. 96 kw. Сложих и чип и колата буквално побесня!!! незнам колко коня е!!! .. предполагам след K&N и чипа/ софтуерен/, без да подменям стария!!.. е около 170 коня. :P - Всичко ми харесва...кофти е само, че припушва като заредя по-кофти нафта!.. както и казват Опел маниаците .."нафтова печка"..МЕн това не ме притеснява..Дано да е нормално :?: :!: :idea: .. иначе без проблем на 400 м бия Астра GSI/гордоста на Опел/ :lol: 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.