Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Загуба на охл. течност


PETYO

Recommended Posts

Значи от както налях антифриза (преди около 3 месеца мей би) днес забелязах нивото му и видях, че е под минимума :? Когато го налях беше между мин. и макс. - долях около 0.5л чист концентрат.

Баща ми каза, че от студа антифриза силно се свива :roll: да обаче го проверих и на връщане от работа при температура около 80-тина градуса и пак беше под мин.

Обърнало ми е внимание, че около капачката на разш. съд все е мокро или влажно.

Аз имам 2 теории:

1.Да е прее*ана нещо капачката и да изпуска пара :roll: , взема да я сменя !

2. Като съм източвал системата и пълнил някъде да е останало въздух- я в парно , я в радиатор или изобщо някаде :roll: При което след време да се е обезвъзушило и от там да имам спад в казанчето.

 

Някви идеи :roll: Своевременно ще следя нивото за да видя какво става!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е възможно толкова голямо свиване на течността. На моя Форман също понякога виждам да е мокро около капачката,но капе от една снадка на маркуч и скоро ще го сменя.Затова когато паркираш/в гараж е най-добре/ако не вали вземи велпапе и го сложи под мотора на земята и го затисни и като ползваш колата погледни и ще видиш откъде е капало и над него ще търсиш мястото.Това за радиатора е възможна причина.По лошо е ако при прегряване е повредена гарнитурата и охл.течност влиза при маслото в картера,затова като извадиш сондата на маслото загледай дали маслото е чисто,ако е като боза това е повредата.Трябва да се смени гарнитурата и маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, живея в къща :!: В СУХ гараж държа колата си :!: Няма и след от теч + препипал съм всички съединения. Гарнитурата на главата е нова, както и всички останали по двигателя, които смених непосредствено след покупката на колата. Маслото също си е ОК

Не карам кола от вчера, не са ми я купили и аз да съм само на ключа- всичко ми е до болка познато по Двигателите с вътрешно горене с Бензин !!!!

Ако имаше някаква логична и лесно откриваема причина за загубата на течност, нямаше изобщо да си правя труда за да пускам тема, а щях да действам - ПОВЯРВАЙ ;) ;)

Без лоши чувства- наздраве, за здраве и със здраве smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно предположение ... по точно 2 ... преди години ми изпускаше радиатора , ама не да тече , а само докато е студено пропускаше от уплътнението на едното казанче / при тръбичките / и като загрее няма и следа от теча ... цяра е нов щот там няма уплътняване.

Между тръбата на студената вода и водната помпа има едно скрито съединение около 10 см. дето също трудно ще го хванеш га е протекло , па и ако е скъсана планката на тръбата дет се лови към мотора те тогаз вибрацийте могат и да го скъсат.

Като за начало метни и една нова капачка , щот като се разшири антифриза фърля бая ако не е затворено хубаво казанчето ;)

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С капачката ще го направя упражнението, но ще бъде най-рано в понедделник!

А за въпросното маркуче би ли пуснал една снимчица , че нещщо не долавям где се нахожда баш :oops: там покрай водната помпа немам кьорав маркуч.

 

ППмалийй как съм зацаппал свещитеей :mrgreen: Ха наздраве по случай smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм имал такъв проблем с пежо 405 намаляваше течността без видимо да тече от някъде и без да има уж вода в маслото но уви:когато се кара и надуе налягането започвало да вкарва по малко в маслото ,но от начало незабележимо за мен говоря за 5-6дни каране и понеже е малко си изпарява от топлото та така не я хванах от начало а чак като издуха съвсем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм имал такъв проблем с пежо 405 намаляваше течността без видимо да тече от някъде и без да има уж вода в маслото но уви:когато се кара и надуе налягането започвало да вкарва по малко в маслото ,но от начало незабележимо за мен говоря за 5-6дни каране и понеже е малко си изпарява от топлото та така не я хванах от начало а чак като издуха съвсем.

 

Колега гарнитурата на главата е сменяна, не че това е критерии че е здрава, но не вярвам да е духнала.Пък и имах миналата седмица период дето 8 дни си карах 120-ката (ей така от либоф :mrgreen: ) и фелата не съм я палил- е повярвай за 8 дни стояне щеше да се пресече маслото 100% :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

петио аз не споря само споделям минал проблем.Може наистина да е иот капачката ако е заминала ,един приятел пък с 80 яйце заради капачката докато се усети че е тя смени 3 пъти радиаторче на парно защото му гълташе въздух и немаше топло в купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

normal_ohl_s-ma.jpg

 

Номер 31 е въпросната гад и най - хубаво се види отдолу отдясно над носача като погледнеш и ще я видиш таз снадка , но трябва да махнеш ламаринката .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Проблема бе разрешен 8)

Нова капачка на разш. съд и спря да губи антифриз :mrgreen:

 

Антифриза го спрехме с общи усилия, ама какво стана с кабернето :?: smile179

 

Щото за него загубите не са позволени - сичкото требва да е вътре....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.