Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Положението с движението в София-НЕТЪРПИМО


werz

Recommended Posts

Според мен най-добре ще е : от понеделник до петък вкл. през центъра да минават само автомобили с марка SKODA,а събота и неделя всички останали! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • VALDO

    9

  • Krankenstein

    6

  • Dereal

    5

  • hamsia

    4

Най-много писали в темата

Има и друга алтернатива - днес се движат четни номера, утре нечетни.

 

еми значи едната ми кола ще е с четни, другата с нечетни :mrgreen: няма да мъкна малкия на ръце 2 км пеша до яслата в дъжд или сняг я :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това е предложение, Valdo!!! :mrgreen: И така ще се увеличи драстично търсенето на Шкода в България и след някоя друга година ще отворят завод в БГ, за да смогнат на търсенето.

 

Ще се появят и нови модели, които да отговорят на търсенето - двигатели с променлива мощност - официално е 99кс, но като се настъпи газта се активират още толкова и си плащаш за под 100 коня ;) Също и ще се появи Октавия БГ Скаут - с поне 20см клиренс плюс по-здрави стоманени джанти с вид на лети - хем да са здрави, хем лесно да се изправят! Руумстър ще се предлага с 8+1 места, но няма да има нужда от D категория, защото ще е двуетажно :mrgreen:, та на етаж се падат по-малко места и ще ползва отстъпка заради хладилната камера в задната част.

 

Фабия ще има версия Sofia off-road Derby version - ще бъде на газ, с тройно турбо и 6х6 задвижване - да може да смогне на рейсърите и желанието им да дръпват бързо на светофара. Като екстра ще се предлага светлинен датчик управляващ съединител и подаване на газ, за да може рейсърите да не изпускат време за превключване и бърз старт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да стане платен цетъра и метрото да обхване цялата столица ще стане ама след 100 години както казва Юли.

 

Най доброто което може да се направи на момента е по бул България, цариградско, сливница и другите където има бус-ленти да се сложат камери и да има по 100 лв актове за каране в бус лентата. Ама то и сега си ги има ма никой не ги събира тия пари и за това сме на тоя хал.

 

Колкото и пари да имаш като те одрусат за 10 минавиния в лентата 1000лв ще се замислиш дали да караш там или да си чакаш реда зад другите коли.

Като станат празни лентите автобусите ще са по редовни от там повече хора ще ходят с рейса. Аз към центъра като ходя много рядко съм с кола, финансово погледното ми е по добре да се кача в рейса и да зяппам през джама, да си слушам музика(моя си не от шофера) и да си чопля в носа за 70 ст отколкото да дам 10 лв за гориво защото стоя на място и не мърдам с колата по задръстванията.

 

Един автобус побира 140 души(от дългите) да речем че вътре са 100 души а рейса е дълъг ..... към 20 метр. Ако тези 100 души са с коли и като една кола е 4 метра то това става 400 метра колона като има и разстояние между колите, а и повечето коли са над 4 метра то колоната от чакащи коли става над половин километър. За това съм на мнение че в рейса, тролея е истината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

corropt, това с лентите е супер идея.... само дето като стигнеш Орлов мост или НДК - дотам са автобусните ленти. Нататък?!? Какво правим? Ще се освободи по една лента за автобуст? И от 2 ще стане една лента за колите?

 

Иначе математиката с метрите и бройките хора е вярна. Ооообаче ще се върна на отговора на един от колегите - комшията му ходи само с кола на работа, щото е въпрос на "престиж". И жена му също. Ми те са "нов внос" в София, но през последните години има толкова много нов внос, че просто няма да можем да ги научим да са по-интелигентни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VALDO това със даването на път и другия дето се чуди се сетих а за една история в Бургас.

Един приятел от Бургас отиват с още един ( той от София).

Кара тоя от София.

И вика на светофара сме само ние и една друга кола пред нас.

Няма движение спокойно.

Обаче нашия по навик още на жълтото приготвен да потегля.

Оня от пред на зелено още се оглежда.

И тоя почва да светка да свирне леко.

Вика оня почна да се оглежда в огледалото.

После вика слезе да види кой е.

Оказало се, че оня помислил, че е някой познат и слязъл да види кой е:)

И вика отогава си трая - то вика изпуснахме и светофар и всичко:)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ще е ,след като се строи като за световно и не се мисли за комуникации.

Така ще е ,когато едната лента практически е заета или от чакащи таксита или от паркирали автомобили.

На друг пък му разрешили да си отвори гумаджийница на булеварда

и винаги има някоя кола на платното да сменя гуми........

Някои пък непременно трябва да спрат пред магазинчето , не могат

20 м. по натък на по -удобно место....

Ами мисля си това са неудобствата на столицата, затуй по други краища на света имат и административна столица....а не всичко накуп

....да не изтърват лапачката :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи положението става нетърпимо.45 км за 3часа и половина-среден разход 14л при 2,25лв/л.Това днеска като бързах и минавах на фурия между колите на Цариградско.Общо взето задръсванията в София станаха огромен проблем-колите станаха невъобразимо много,навсякъде е претъпкано.Направо е смешно-не се движиш ,а чакаш,няма къде да паркираш(въпреки че целият център е синя зона),въобще София денем е един ад.На всичкото отгоре е пълно с аматъори каращи с 50 в най-лява лента,гаснещи на сфетофара,с никакво усещане за движение и пространство.Бензина стана безсрамно скъп-няма кола дето да дава по 10 в тези условия,вече едвам се оправяш с 10лева за такси.Обаче в събота и неделя(до обяд) София става спокойно място.За 6-7 часа в неделната вечер в града ми се изсипват стотици хиляди авттомобила пълни със зарзават,месища и яйца преследващи българската версия на американската мечта.Пред блоковете стана ад-няма къде да си паркираш колата от 10ките новопостроени кооперации без собствени паркоместа,някакви селяни се пробват да ти надраскат колата ,защото си им спрял на мястото(нанесли са се миналата седмица),пукат се или се спадат гуми.В събота се тръгва в 7 сутринта с невъобразимо шум от форсиране на 15-20 годишен таралясник с избушена генерация(докато загрее).Но най-вече културата на каране рязко спадна-засичания,минаване на червено(пример Орлов мост Евлоги Георгиев посока НДК-напълно безумни задръсвания причинени от наглост и липса на преценка).Не,че аз съм цвете за мирисане,особено вбесен,ама :smt019

 

Абе колега я се замисли малко ... какви са тия глупости с 50 в лява лента? Вземи прочети правилника ! Макс скорост в града е 50к/ч освен ако има булевард и изрично не е обособено както е примерно България или Цариградско. Ти с колко искаш да карат всички в града с 250 ли? Проблема ти не е в това че някой кара с 50 в лява лента, проблема е че всички карат с липса на темпо. Единия кара с 90км/ч и дава газ като за последно , другия кара с 40км/ч и се тътри, трети кара с 60км/ч , накрая всички спрели на светофара...

 

Това е нямате култура! дори елементарна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... 1. В Лондон може и да има някакъв ефект, обаче.... трафикът на коли пак в същия Лондон след като са наложили таксата е паднал.... с около 7%...

7%, но от колко? :P

Защото аз сега като бях там, в "идеалния" център имаше едва ли не повече таксита и рейсове, от колкото служебни/лични автомобили. За сметка на това по тротоарите гъмжеше от народ :D А в пиковите часове с таксито най-много 2-3 светвания на светофара да се изчакат. Това е макс., в зависимост в кой район си. Иначе пак в пиковия час на повечето места се минава с 1-2 светвания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен със smirnoff отностно скоростта и начина на каране в града.Най-мразя некъф цървул да ми присветва по Цариградско примерно когато аз карам с около 100.....ясно че има хора с адските коли ама всичко си има ред и норми,не можеш да ми караш с 200,дори и по Цариградско.....Аз почти всяка сутрин пътувам по Борис и искам да ви кажа че от 7.30 започват вече зверски задръствания посока центъра.....положението е още по-тежко сега в зимния период,когато всеки е с кола.....А че колите станаха невъобразимо много - в това спор няма,но от тази "чума" надали скоро ще се отървем ако не се вземат някакви мерки отностно това.....!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кат стана въпрос за таксита , някой сеща ли се за последния протест на таксаджийте на жълтите плочки ... та тогава прекосих почти цяла София за около 20 мин. без да бързам и без да вися на опашки по светофарите и тук идва част от решението на проблема - редуцират се жълтите бангий до някакъв нормален брой съответстващ на търсенето и така хем няма да заемат място за стоянките им дето висят по цял ден да дойде великя шаран , хем няма да се пречкат по свтофарите и трафика ще падне значително т.к. на брой превишават доста отколкото е необходимостта на столицата ни ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The Best Forman, до колко мислиш, че е подходящо да се редуцират "жълтите бангии"? Ако не си забелязал в пиковите часове и в кофти време си е чист късмет да хванеш такси, не ми се мисли какво става ако ги редуцират. Не е там решението на проблема според мен.

Един ден като направят метрото (дано да не е след 100 години) сигурно ще се облекчи трафика в София...поне малко. За мен основния проблем идва от там, че самия град не е проектиран да поеме този трафик. Не искам да звуча като някой вечно недоволен, но очевидно не сме имали архитекти(примерно като Осман в Париж, който ако не беше мислил с векове(!!!) напред, надали в момента "Шанз Елизе" щеше да бъде една от най-широките улици в света), които да мислят за бъдещето едно време. Не, че и сега има такива де. Проблема с движението (и с местата за паркиране ако щете) не седи на дневен ред от вчера, а от години, но въпреки това по въпроса се прави малко. Включително и при повечето нови строежи не се обръща много внимание на паркоместата.

 

едит - ето нещо за четене по темата. Мисля, че е интересно http://www.capital.bg/show.php?storyid=332710

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога , не можеш да ги хванеш , щот все висят по стоянките и си бъркат в носа и по - добре , че тогаз нямаше да можем да се разминем ... според мен трябва да се редуцират поне на половина като се вземе впредвид качеството на услугите , които предлагат и мнението на потребителите ... отделно маршрутните линий се застъпват поне на половината на маршрутите и няма да ти казвам за какви гонитби става дума , ма тва са двата занаята , от които могат да се извадят лесни пари , а ние си падаме по мекото на баницата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох нещо много вярно - "като излязат регулировчиците и всичко се оправя : )))

 

 

Мога да дам пример с огромния проблем с откарването на хора от центъра към студентски. 94 закъсняват в пиковите часове с 60++++ минути. Има елементарно решение. Вместо да чакат 60 минути да стигнат до СУ, за да обърнат минавайки през центъра да минат по пътя на 280. И без това пътуват 3-4 рейса празни към центъраи за какво? За да закъснеят с 75 минути и да не могат да съберат хората от ВИАС, ми тези, които чакат на НДК? Спокойно могат от тези 4 рейса 2 да минат по цариградско и на орлов мост да свият за НДК. Проблема с 94 не е от лоши рейсове или калпави шофьори, нито в миризма или друго. Хората в 94 са <25г. изкъпани, избръснати. Красиви момичета има само. Но въпреки това пътуването е ад, именно заради организацията. Половината ми колеги си взеха коли, само за да не взимат 3км за 1 час. Да не говорим, че ми е по-евтино да си плащам глобите, вместо да си купувам абонаметна карта (6лв/месец). Просто никога не се качва контрола - няма къде.

 

Светофара на семинарията е малоумен - как може да има 300 метра колона и той да свети 20 секунди зелено. Няма как да се изтегли колоната за 20 секунди. Но това е проблем касаещ само 88,94 и 102 те никога не са пълни, няма нужда да са добре организирани :D

 

 

Мен ако ме питате общината ще взима повече пари от ГТ ако направи билетче от бутка 50ст. Билетче в рейса 1лв. И качествена контрола - такава която се качва постоянно, а не само докато си направи нормата, но малко хора биха се съгласили, а и не аз определям правилата.

 

Хайде стига съм писал, карайте си шкодите и умната на пътя. Изхабени нерви имаме всички - покажете корави и не обръщайте внимание на "гадинките" по пътя smile131

 

 

 

п.п. Къде наистина мога да питам някой за тази моя идея за 94, наистина е ужасно да чакаш над 30 минути в снежна виелица и да дойдат 5 рейса един след друг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в сайта на столична компания градски транспорт. имат си форум където го следят отговорни лица и отговарят компетентно!!!

 

сайте е нещо от рода на ввв.скгт-бг.ком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.skgt-bg.com/Forums/ 8)

 

Форума им е цензуриран на 150% Всяко мнение преди да се публикува се проверява от модератори. На всичкото отгоре администраторите са нагли, безочливи и неетични. Не мислят за нищо друго освен за джоба на шефовете си ( евентуално техния) Отвратен съм от следния пост

 

Глобили са ви правилно. Липсата на билети у шофьора не дава право на пътниците да се возят безплатно. Обаче шофьорът подлежи на санкции съгласно вътрешните правила, ако се докаже, че не е имал такива.

 

На български - дреме ми, че шофьоря няма билет. Столичната Комисия по Градския Транспорт не носи отговорност по снабдяването с билети на клиентите си. Тя отговаря за събирането на таксите.

 

 

Факт: Ако ви свалят от рейса вече няма контрольор и пътник има гражданин и гражданин, свалят ли ви, за да ви пишат акт можете спокойно да си ходите без да ви глобят. Лично съм го пробвал веднъж човека ми пожела приятен ден :? Честно да ви кажа, писна ми всеки ден да чакам по 30 минути рейс. И въпреки това дупча билетчета, не си купувам карти. Не ми е проблем да давам 20лв/месец за билетчета. Въпреки, че за 15 месеца в София са ме проверявали не повече от 10 пъти ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега я се замисли малко ... какви са тия глупости с 50 в лява лента? Вземи прочети правилника ! Макс скорост в града е 50к/ч освен ако има булевард и изрично не е обособено както е примерно България или Цариградско. Ти с колко искаш да карат всички в града с 250 ли? Проблема ти не е в това че някой кара с 50 в лява лента, проблема е че всички карат с липса на темпо. Единия кара с 90км/ч и дава газ като за последно , другия кара с 40км/ч и се тътри, трети кара с 60км/ч , накрая всички спрели на светофара...

 

Това е нямате култура! дори елементарна...

Хубаво е малко да мислиш преди да пишеш,колега.Щом съм написал най-лява-то пътят е 2+ ленти.Дразни ме,че лявото платно е за изпреварване-абсолютно ме вбесяват индивидите каращи с 50-60 от Горубляне до Орлов мост,в най-лява лента изпреварвайки 20 часа тези дето се движат по-средата и оставащи в най-ляво щото има много коли по средата и не могат да се включат.Въпросът е дали като караш с максимално допустима скорост си освободен от задължението да пропуснеш по-бързо движещите се.В София положението е такова,че всички трябва да карат максимално стегнато.Огромен проблем е и разликите във възможностите на автомобилите-няколко катастрофи станаха пред мен,заради фрапантни разлики във спирачните пътища от константна скорост>примерно млада мацка си кара Пежото,стряска се,натиска по-ряско спирачката и активира аварийният режим на спиране и пича отзаде просто няма къде да бяга и се набива в нея.За 20години-спирачния път спадна от 50 на 35-38метра и въпреки това много собственици на стари автомобили са далеч,дори и от стандарните норми за спиране на модела си,оправдавайки се с липса на средства,за гуми,спирачки и окачване>но най-големият проблем е квалификацията след курса,не трябва да се дават книжки на хора,които се панират и буквално забиват в критична ситуация,не могат една гума да сменят и изобщо не са наясно коя лампа за какво е,имат ли грайфер в гумите,спирачките в ред ли са,как се държи колата в различни от идеалните условия.Като се добави пороците дето и аз ги притежавам,като говорене по гсм и превишена скорост,в София става мазало :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е дали като караш с максимално допустима скорост си освободен от задължението да пропуснеш по-бързо движещите се
. Ако карам с 80-90км/час по Цариградско в лявата лента не съм длъжен да правя път на никого ако се е засили да изпреварва. Това е максимално допустимата по закон скорост и ако някой иска да кара с по-голяма да си избира измежду другите ленти какви слаломи ще прави, за да го постигне.

 

Не съм съгласен, че най-големия проблем е наличието на стари автомобили с по-голям спирачен път. Много по-лошо е неспазването на правилна дистанция спрямо обстановката. Карам стар автомобил с който никога не съм удрял някой пред мен, а са ме удряли отзад много по-нови коли. Явно логиката се губи и няма точна зависимост между автомобила и сигурността стига автомобила какъвто и да е той да е технически изправен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дистанцията е доста голям проблем. Никой не спазва дистанция... всички карат набили се на един друг в броните и ако някой чукне по здраво спирачката и става верижна катастрофа. На мен един път ми се случи такова нещо пред мен да ми набият рязко спирачки и да не мога да спра заради неспазване на дистанция и вече съм си взел мерки повече това да не се случва, защото си спазвам дистанцията от предния.А това че трябва да се кара стегнато в София съм напълно съгласен.

За превишената скорост вече немога да се съглася... Никой не иска да спазва закона ... после защо имало катастрофи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз не мисля, че който има повече коне под капака и по-добри спирачки, това му дава право да се движи като слаломист и да скача на гърба на предния - най-малкото така притеснява останалите участници в движението и ако се случи някой от тях по-неопитен може да сбърка в стремежа си да пусне "бързака" и да стане гаф. За рацерите си има Божурище, Калояново и т.н... дай боже повече да стават пистите.

Понякога и на мен ми се случва да превиша ако много бърам, но винаги в рамките на разумното и не подсвиквам или присветвам на някой, който се движи пред мен с разрешената скорост, нито пък да заобикалям отдясно и после да го засичам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе от кое село трябва да си да присветкаш на човека пред теб?!?!?! Линейка ли си, пожарна ли си smile118 smile029 ?!?!? 90% от присветкащи ми са деруги с някакви скъпи коли, които явно смятат, че това им дава право да си перкат както си искат. Два пъти съм ходил на юруш до някъде, карал съм с 150км/ч макс, щото колата не можеше повече, ама никакви фарове, нищо - АЗ си бързам, света се ДВИЖИ НОРМАЛНО :evil: АЗ БЪРЗАМ, НЕ ХОРАТА и ТРЯБВА да се съобразявам с това. Тая идея им е чужда на хората - да различават вътрешния от външния свят :evil:

 

Мааму стара, да бързаш, ама ако има истинска нужда - наистина да спасяваш някой, а не просто за да не си "губиш времето по улиците".

 

Пък за скъпите коли - просто не е истина колко са елементарни шофьорите им - в събота отивам към бул България от пробива и понеже виждам отдалеч, че светофара е червен си включвам по-ниска скорост и пускам без никаква газ (разход=0л/100км). Един зад мен S500 реши, че 2 коли разстояние пред мен не може да изтърпи и ме изпревари с газ да се бутне пред мен. Е, да го таковам тоя - колко спечели?!?!? Светофара пак си светеше червено!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е това немогат да разберат някои хора, че колкото и газ да дават преди да стигнат на светофара, който свети червено, няма да го направят да светне зелено ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е този проблем с червеното и газта има и друг момент-примерно, карам с определена скорост за да хвана зелената вълна-по принцип на няколко булеварда е възможно.И хоп-изненада.Светофарите препрограмирани и няма вече зелена вълна...Следващата седмица вече се влача като бременна кучка в пустинята за да не използвам спирачките-хоп!Пак ги препрограмирали.Непрекъснато ги променят... таман свикнеш и ги сменят.

 

Аз искам да орева орталъка-снощи се качвах до драгалевци, после на прибиране се спускам по драгалевци-гледам една кола отбила вдясно на авариики и сменя гума (ама имам фарове, а :lol: )Намалявам почти до спиране, отсреща минават колите, тръгвам, нагазвам в една локва... и разбирам що сменят гумата.Като рече тряяяяс, цялата кола подскочи, изхвърли предавка, волана ме шибна през пръстите.Спрях и аз... гума и джанта са ок, даже няма поражение по ръбовете на джантата.Попсувахме малко с пича с гумата-направо лятата му джанта беше на парчета, част от които бяха на дъното на ямата.Тръгвам после и побеснях-Фабията тегли надясно, а беше като по конец!

 

Баси ужаса.На общината не и дреме за дупките, онея с камионите ги разравят и ги правят кратери, а катаджиите могат само да ти направят акт за несъобразена скорост, щото няма как да схванат че съм карал толкова бавно, че да спра преди препятствието по пътя но просто то не се е виждало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.