Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

температура


radko1981

Recommended Posts

здравейте! Имам си дерт карам ФАБИЯ 1,9SDI. Та на въпроса двигателят ми е загрял на 70 градуса а вътре стрелката на температура не се е мраднала от 0-лата или е на малко след нея.

Някой може ли да каже Що така?

а още нещо термостата ми отваря на 72 градуса нетрябва ли да е на около 89 градуса ????????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако показанието на уреда не е вярно - проблема 99% е в датчика за температурата откъдето идва това показание. В интерес на истината - вероятно сигнала отива в ECU-то и оттам към уреда, макар че е възможно и да отива направо от датчика към уреда, незнам как е на този мотор.

И в двата случая е почти сигурно, че проблема е в този датчик.

Възможно е да не прави добър контакт самата клема, или датчика да е заминал. За да провериш дали е клемата - намери датчика и я размърдай, а най-добре я извади и почисти. Докато я мърдаш не е лошо някой да седи вътре и да гледа дали ще се появи в някой момент показание на уреда.

 

За термостата - със сигурност колата трябва да държи около 90 градуса, ако държи по-малко, значи термостата отваря по-рано или не затваря, т.е. за смяна е.

 

Само не ми е ясно как разбра кога отваря термостата, особено като не ти работи датчика :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами разбрах го като хванах маркуча кам радиатора изведнаш става топъл а уреда с който мерих температурата на двигателя показваше 72 градуса.

а идея някаква КЪДЕ се намира тоз темп. датчик??????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси датчика в AutoData или някоя подобна програма.

Като оправиш него, чак тогава се занимавай с термостата, щото продължавам да имам съмнения, че 72 градуса са реалната температура на която ти отваря термостата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Програма с информация за почти всички автомобили. Не е пряко свързана с ремонтите, но за обща информация става. ;)

http://www.autodata.ltd.uk/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да потърсиш датчика на температурата на фланеца на главата на който е нанизан дебелия маркуч, който отива към водната помпа или въобще накъде по тръбите. Има вероятност да има още два датчика, единия е за компа, а другия е за елктромотора на перката (принудителното охлаждане).

Правя аналогия със старото ми Ауди където изпосмених всички тези чарколяци, но то беше бензиново и може да греша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.