Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с датчика за температура


RETURN

Recommended Posts

Значи като е студено свирва предупредително 3 пъти и остава да мига показанието за температурата-червения знак.Нормално би било да спре да мига при положение ,че температурата навън въобще не е толкова ниска а и колата е загряла.Това чудо изчезва при рестартиране на двигателя.От какво ли е да му *ба фара? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от описаното не става ясно кое точно остава да свети.може би е необходимо да провериш нивото на охладителната течност.мисля че ако не си си с G 12 пак свети този индикатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи като е студено свирва предупредително 3 пъти и остава да мига показанието за температурата-червения знак.Нормално би било да спре да мига при положение ,че температурата навън въобще не е толкова ниска а и колата е загряла.Това чудо изчезва при рестартиране на двигателя.От какво ли е да му *ба фара? :)

 

Това чудо е за нивото на охладителната течност ... явно е малко по-малко от колкото трябва. При рестартиране спира да мига, защото като загрее течността се разширява малко и датчика си мисли, че е повече.

 

С две думи - долей антифриз.

 

А също може да попрочетеш ръководството на колата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста пъти съм споделял как оправих този проблем- с доливане на антифриз.

Защо колегата е подчертал, да се долива "само червен антифриз"?

Аз доливам на моята син, това лошо ли е!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо колегата е подчертал, да се долива "само червен антифриз"?

Аз доливам на моята син, това лошо ли е!?

 

Еми цвета всъщност е розов :mrgreen:. Но всъщност по-важното е да е G-12 или G-12+.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста пъти съм споделял как оправих този проблем- с доливане на антифриз.

Защо колегата е подчертал, да се долива "само червен антифриз"?

Аз доливам на моята син, това лошо ли е!?

 

Ако твоя е син - доливаш си син, но ако е G12 - доливаш G12! Не ги мешай!!! Писано е по темата за антифриза - потърсете, ако имате желание. Иначе проблема с лампата на таблото, както доста колеги са споделили се оправя с доливане на около 100-200 грама! И за това е писано ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз как да разбера какъв е,след като е с фабричния ?

 

фабричния трябва да е G12 (розов :mrgreen: ) ;) . Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз как да разбера какъв е,след като е с фабричния ?

 

пише го дори на самото казанче (G12). Можеш да си купиш от ЕТ (аз лично така направих) литъра е между 10 и 15 кинта някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.