Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Студът навън ми бъзика колата


jethro

Recommended Posts

Проблемът ми е следният:

Откакто стана по студено навън като запаля Фабията и започва около минута да работи неравномерно-стрелката на оборотите подскача и като подам газ неможе да се изфорсира нормално,а с прекъсване някакси.Всичко това изчезва след около минута и после си работи супер,като загрее също го няма,само когато е студен двигателя го прави.От какво може да е това,сменил съм всички филтри,свещите,дросел клапата е почистена също.Моля ви помогнете.

Двигателят и е от чешките 60к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. никога не я форсирай на студено!

2. с какво масло си?

3. това се получава от клапаните, защото е с долен разпределителен вал + хидравлични повдигачи + пратове+.. разни там неща

4. ако и потракват калапани - имаш затлачен хидравличен повдигач - от специалното масло кастрол което се сипва в ЕТ от години

5. има вероятност да е от ламбда сондата, докато загрее за няколко секунди да подава неточни данни

6. мръсна дроселова клапа

7. свещ за смяна - студена прекъсва

8....

Но аз сам за: 1 + 2 + 3 + 4

при мене се оказа лошо масло - пали на 3 цилиндара и после ако не подаваш газ - гасне, след 15 сек се оправя.

 

Какво ти е маслото и на колко км.

А свещи кога си сменял

 

Нещо такова мога да споделя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би темпаратурен датчик. Ламбда-сондата няма смяса в тази работа. На студен двигател тя даже не действа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам за ламбдата - мисля ако е с подгряване?

а някой модели имат 2 бр.

 

Но повече залагам на 1 + 2 + 3 + 4

И моята е с подгряване. Гледах я с VAG-COM, че не работи поне една минута.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото скоро е сменяно,сложил съм и Castrol GTX Magnatec 10w40.

Свещи лятото съм сменял,чисто нови са.Нямах парно и сменях термостат преди две седмици,а за температурния датчик незнам той не е пипан.Знам че имам една ламбда сонда,обаче не съм я проверявал и не знам дали може да е от нея това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих маслото от магазин, туба 4л., а термостата е от сервиз Технопарт на Симеоновско шосе заедно с горивен филтър и оптяжна ролка на пистовия ремък. Термостатът е пластмасов с метална пружинка и мисля, че беше оригинален, защото имаше емблема на Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като този е,обаче само горната част ми продадоха, и беше към 50лв.

http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... b079a295ce

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм със чешка бензинка 1,4.

Това е нормално явление и при мен. Аз мисля, че се дължи единствено на студения двигател. Когато ми се наложи да потегля веднага, без да поработи на място, двигателя дори не реагира адекватно на подаваната от мен газ.

Това се оправя разбирасе след 3-4 мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мене се оказа заради менте "кастрол 5в40 тхт"

 

Дай повече инфо за това масло-менте. Откъде го купи и що реши, че е менте.

Питам, щото и аз съм с такова, купено от Еуратек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е купувано ое ЕТ, а от фирмата вносител ми го донесоха

след 6к км като го пипнеш изглеждаше, все едно че е с някакви добавки, много дебело - така ми казаха в сервиз и майстора ме прати да си купя УНИЛ 10в40(имало очистващи свойства)

 

Незнам дали е била това причината, но след смяната на маслото

ми направи проблена няколко пати, но от месец всикчо е ок(стискай палци)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е купувано ое ЕТ, а от фирмата вносител ми го донесоха

след 6к км като го пипнеш изглеждаше, все едно че е с някакви добавки, много дебело - така ми казаха в сервиз и майстора ме прати да си купя УНИЛ 10в40(имало очистващи свойства)

 

Незнам дали е била това причината, но след смяната на маслото

ми направи проблена няколко пати, но от месец всикчо е ок(стискай палци)

 

от 4-ри години карам с кастрол и съм нямал проблеми даже до 15000 пробег не съм доливал. нещо си в грешка или имаш проблем с колата. като нова беше със шел и го изхвърлих още при първа смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво и става на колата,май не е от студа.От два дена много по-трудно влиза в ритъм вече.Като я запаля и почва едно тресене,оборотите подскачат дори стрелката стои малко по-ниско от 900об. и се усещат леки вибрации в купето чак. Тази вечер даже ми изгасна на светофар докато чаках....всичко съм и сменил и незнам от какво се получава този проблем,моля ви помагайте със съвети.Наскоро беше в ЕТ за смяна на верига и термостат и доста солено ми излезе,сега ако трябва пак да я карам там, ме е страх да си помисля за новата цифра. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа.

Не се шашкай толкова. Проблема е в стъпковия мотор (или дроселова клапа), или в дебитомера (MAF), както каза Gogata. Лошото, че няма да минеш без закачане на компютър (съответно излишни разходи), за да разбереш в кое е проблема. Ако ми беше по-близо щях да ти я тествам без пари.

Има и начини за проверка на MAF сензора според напреженията на куплунга му. Но в Аутодатата няма данни. :(

Моята ми беше направила въртел с MAP сензора. Двигателя претрисаше и губеше обороти, почти до гаснене. Тествах я и разбрах къде е проблема. Извадихме му куплунга, малко контасктен спрей и о'чудо - оправи се изведнъж. Да чукна на дърво от тогава не се е обаждала. При мен той е обединен с IAT (датчика за температурата на входящия въздух).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,направо нямам думи вече.Днес ходих на диагностика и компютъра изписа че имам проблем с гърнетата.Постоянно извеждаше надпис че проблема е там.Гадното е обаче,че лятото ги сменях и доста платих за новите.Не съм сменял единствено последното гърне,но то изглежда наред.Утре отивам при арабина който ми ги сменя,дано се оправи колата.С всеки ден става по зле,вече гасне много често и изобщо не държи оборотите постоянни.Според вас възможно ли е това да идва от гърнетата само,в сервиза майстора я форсира здраво и каза че много малко пушек излизало.Гърнетата са марка ASPO.

Помагайте :(:(:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек не се връзвай!!!!!!

 

М@м@ им деб@ и мошеници. Грешка заради гърнетата. По-голяма глупост от това не съм чувал до сега. Що не ги питаш тия педер@си къде се намира датчика за скапани гърнета?

На ауспуховата система се намира само ламбда-сондата. Може и тя да ти прави въртели (има живот около 80000 км. според някои източници), но аз карах дълго време с неработеща, като нямах абсолютно никакви проблеми.

Повредата ти е в някой(и) от следните:

-стъпков мотор(дроселова клапа)

-MAF сензор(намира се след въздушния филтър)

-температурен датчик

-ламбда-сонда(почти съм убеден, че не е от нея, защото тя не работи още от самото запалване на колата, а 1-2 мин. след това - докато загрее)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям ikonoma. Не ми звучи особено правдоподобно. Пък и би трябвало да ти свети лампата на таблото ако имаш проблеми с отработените газове(респективно ауспуховата с-ма). Пробвай да отидеш на друго място на диагностика...междудругото не изключвай и ЕТ като вариант да ти направят диагностиката там. Независимо от това, че има доста негативни мнениея за тях, в сервиза има много добри специалисти. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката при диагностиката е Engine Load ,и според специалистите в сервиза е със сигурност от гърнетата,нещо товарило мотора и няма от какво друго да бъде.

Ходих и при тия, които ми слагаха гърнетата и според тях проблема не е там.Такива като моите слагали на доста коли с по-силни мотори и нямало проблеми.Вече наистина съм в безизходица,а колата не може да се кара нормално,само ми гасне и оборотите се променят като я изключа от скорост по светофарите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.