Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кола, вървяща с вода конструира българин .........


Ivaka

Recommended Posts

  • 4 седмици по-късно...

Нека поне от уважение към Пол Пантон да кажем истината:

това е изобретено от Пол Пантон. Нарича се Самоиндуциращ Плазмен Генератор или съкратено GEET. Той бе така мъдър и велокодушен да подари на света многогодишния си труд. И може би това му спаси живота. Последният, Стенли Майер, който изобрети подобно нещо бе отровен. Той искаше да задържи тайната за себе си и тя си отиде с него...

 

Преди четири години група ентусиасти от България преведоха всичко налично за GEET. Оттогава материалите са свободно достъпни на www.beinsa.info.

 

И точно навреме. Месеци по-късно сайтът на Пол Пантон http://geet-pantone.com бе закрит.

 

Оттогава сайтът www.beinsa.info е подложен на непрекъснати хакерски атаки и се наложи да направим няколко дупликата на http://pantone.hit.bg и http://pantone.50webs.org

 

Поздравления за успеха на Чавдар Каменов, но нека наричаме нещата с истинските имена. Няма нищо страшно да каже, че е взел плановете от beinsa.info и по тях е модифицирал колата си.

 

Има и други, които подкараха колите си с вода, като Жоро с неговия Вартбург, французите имат вече над 200 такива инсталирани в автомобили, трактори, яхти и дори хеликоптер.

 

Но никой не преписва технологията на себе си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време си говорих с един механик и се оказа, че преди (по времето когато бяхме Народна Република) е бил механик в държавния рали отбор. Показа ми доста снимки, как са се състезавали с Audi Quattro и ми каза че за кратковременно увеличаване на мощността, в горивото се инжектирали капки вода. Не знам доколко е вярно, но водата се разпада до водород и кислород над 700-800 градуса. За справка огънят в камината е около 200 градуса. Освен това, в инструкцийте за безопасност в индустрията е записано изрично, при високотемпературни пожари да не се използват водни пожарогасители, защото предизвикват разгаряне на огъня. Друг проблем при използването на водород е, че той е силно горим.

Напоследък се появиха доста материали за добавяне на вода към горивото, дори и Авто Билд посветиха няколко страници по въпроса.

Някой линкове са много интересни и при възможност ще гледам да ги прочета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Не знам доколко е вярно, но водата се разпада до водород и кислород над 700-800 градуса....

 

Доколко е вярно .... ми до николко :)

 

Причините да се впръсква вода в смутелния колектор са:

1) Повишава се компресията - водата е несвиваема (за разлика от въздуха) и заетия от нея обем се приема като допълнително намаляване на обема на горивната камера - от там и качване на компресията

2) Повишаване на налягането при горенето - при по-висока температура водата става на пара което води до нарастване на налягането в цилиндъра.

 

Какво трябва да се знае при ползване на такава система?

1) Прекалено голямо количество вода може да взвриви двигателя (водата е несвиваема и ако се пусне в по-голяма количество се стига до воден удар за двигателя)

2) Ползване на системата многократно увеличава износването на двигателя

3) Изпускателната система се поврежда значително по-бързо (образува се конденз)

 

Има и още но ме мързи да пиша.

 

Относно разделянето на водата на водород и кислород - много по-лесно е да пуснеш ток и си готов.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я къв бил номера. А аз пък си мислех, че разчитат високата температура да разбие водната молекула и да използват водорода и кислорода. А те намалявали само обема. Значи все пак може и да има някаква истина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 тина години в софийското село Бистрица някой беше подкарал Лада по подобен начин с вода ;новината много бързо се разпространи и също така бързо се потули.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.