Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Някой да има Шкода с Ладов/Жигулов реле регулатор ?


Moadib

Recommended Posts

Някой да има Шкода с Ладов/Жигулов реле регулатор да помогне че аз на мойта и оплетох жиците. Сега нещо лампата за зареждане я нема никаква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си един електронен и не се занимавай с глупости. Даже не е необходимо да е за Шкода. Има изписани един куп теми по тоя въпрос. Само аз не един път съм отговарял на подобни въпроси, така че просто ползвай търсачката! Ако това не помогне отиваш при човек, който е способен да ти свърже регулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

става номера, но мисля добре е да имаш и ладов алтернатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ладово електронно реле-регулатор. При него крачето за лампата за зареждането липсва, така че не може да ти свети индикаторната лампичка на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да има Шкода с Ладов/Жигулов реле регулатор да помогне че аз на мойта и оплетох жиците. Сега нещо лампата за зареждане я нема никаква.

 

за лампата е нужно да отвориш алтернатора и кадето се събират 3-те намотки да изведеш кабел и да вържеш лампата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PV, Vankovarnata - колеги, знам че иначе разбирате много, но по въпросите с електирчеството явно ви е табу темата. Не веднъж съм поправял Пламен за това. Не се сърдете, но и двамата сте далече от истината.

 

Не е необходимо регулатора да има клема за контролната лампа! Тя се свързва към алтернатора.

 

за лампата е нужно да отвориш алтернатора и кадето се събират 3-те намотки да изведеш кабел и да вържеш лампата.
- Ако човека е с 55А алтернатор, то намотките на статора са свързани под формата на триъгълник и няма средна точка! На старите 42А свързването е звездообразно и има средна точка, но дори там не се прави така както казваш!

 

Не случайно съм написал, ако човека не може сам да ходи на майстор, за да не развали и нещо друго.

 

Айде със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- Ако човека е с 55А алтернатор, то намотките на статора са свързани под формата на триъгълник и няма средна точка!

Ще пипне при диодите.

 

На старите 42А свързването е звездообразно и има средна точка, но дори там не се прави така както казваш!

Казах най лесното.

 

Мисля, че си имам понятие за действието на дидода кога как пропуска, че без въртене лампата получава плюс и при въртене минус. В различните алтернатори се ползва и реле за прехвърлане на полюса.

 

Не случайно съм написал, ако човека не може сам да ходи на майстор, за да не развали и нещо друго.

Прав си ама ако не попита и не пробва няма да се научи, а ти като си спец обясно му точно кое как да стане и не го пращай да му вземат 20лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи имам 1 механично реле ПАЛ което като го сложих и лампата ту светеше ту не светеше ту мижи ту не ама нещо не ми харесва. ПО ЦВЕТНАТА СХЕМА С ЖИЦИТЕ лампата се връзва директно на R-a и R-a на релето се връзва там. Старата система си работеше много добре ( Жигулов регулатор + реленце) смятам че това е релето за което говори vankovarnata та вапроса ми е как се връзва ажеба тва реле щтото до колкото ми стана ясно на Жигуловото реле 15 е + след контактния клуч а 67 се връзва на М което се пада възбуждането на алтернатора. Не съм сигорен дали е така ама смятам да пробвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пипне при диодите.

- Очевидно за да задава такъв въпрос не знае къде да пипа, също като тебе, защото съвета ти да си отвори алтернатора и да пипа там където не знае кое какво е неудамен. А и защо да отваря и да пипа нещо което си е измислено как да се ползва.

 

Казах най лесното.

- Да, защото си виждал само такъв и реши, че всички са такива.

 

Мисля, че си имам понятие за действието на дидода кога как пропуска, че без въртене лампата получава плюс и при въртене минус. В различните алтернатори се ползва и реле за прехвърлане на полюса.

- Леле божке какви си ги наговорил за дидода и лампата.

 

Прав си ама ако не попита и не пробва няма да се научи, а ти като си спец обясно му точно кое как да стане и не го пращай да му вземат 20лв.
- За ученето си има места и те не са във форума.

 

Аз мисля, че темата е за заклячване - аман от такива цигании - 16лв. струва ново електронно реле от магазина, направено специално, за да пасва на шкодовата инсталация. Ето така ще си спести 20лв. от майстори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че си имам понятие за действието на дидода кога как пропуска, че без въртене лампата получава плюс и при въртене минус. В различните алтернатори се ползва и реле за прехвърлане на полюса.

- Леле божке какви си ги наговорил за дидода и лампата.

имах предвид въртене на ротора, неработещ двигател или алтернатор, но явно трудно вдяваш.

я по добре разясни на нас незнаещите защо някои алтернатори имат изградени входове за +во и - во управление на възбодителката и от каде се вади директния изход изхода за лампата и от каде когато минава през реле?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи имам 1 механично реле ПАЛ което като го сложих и лампата ту светеше ту не светеше ту мижи ту не ама нещо не ми харесва. ПО ЦВЕТНАТА СХЕМА С ЖИЦИТЕ лампата се връзва директно на R-a и R-a на релето се връзва там. Старата система си работеше много добре ( Жигулов регулатор + реленце) смятам че това е релето за което говори vankovarnata та вапроса ми е как се връзва ажеба тва реле щтото до колкото ми стана ясно на Жигуловото реле 15 е + след контактния клуч а 67 се връзва на М което се пада възбуждането на алтернатора. Не съм сигорен дали е така ама смятам да пробвам.

 

При лада/жигули реле регулатора/онова голямото/ управлява възбодителката, а за лампата се взима директно от намотките към малкото реле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги заключвам темата. Вече не помагате по зададения въпрос.

Ако желаете продължете разговора/спора на ЛС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.