Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна на крушки на Фабия Комби


FabiYanchev

Recommended Posts

Привет,

 

Изгоря ми крушка на късите светлилни. Вчера си купих Philips Vision Plus, но като отворих капака малко се поразколебах дали мога сам да си ги сменя. Има ли някой идея как става и има ли нещо специално, което трябва да знам?

 

Предварително Ви благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвори си книжката към автомобила. Там пише как се сменя - глава "Това можете да направите сами".

 

Относно самата крушка - в никакъв случай не я пипай с ръка! Ползвай парцал (сух и чист) или оригиналното найлонче в което е увита крушката. Ако вече си я пипнал с ръка - спирт и парцал.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ПРР е прав-но аз доста пъти съм пипал крушки с ръка-досега съм нямал проблеми :mrgreen: !Иначе на Фабията-погледни,ако има достатъчно място-няма проблем да си я смениш сам-аз на моята съм и сменл крушките на дългите(с Филипс Блувижън) ми беше голяма мъка-хем се прави от майсторите в сервиза в Добрич!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ПРР е прав-но аз доста пъти съм пипал крушки с ръка-досега съм нямал проблеми :mrgreen: !

 

Искам сега да отидеш и да си пипнеш крушката на ксенона, с потна ръка :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да се оплача от крушките Филипс, за един месец ми изгоряха и двете на късите светлини. Това са крушките с които колата дойде.

Изгоряха след като им мина гаранцията и едната я смених с Хелла, а тази дето изгоря днес ще видя какво ще я правя.

По принцип харесвам Осрам Силверстар но са по 25 кинта парчето и ми идва малко скъпо.

Имал ли е някой подобен проблем?

Да не забравя и отзад ми изгора лампата на габарита и като я сменях с ужас установих че дясния фар за мъгла не е захранен фабрично и на практика свети само лявия. Интересно ми е това само при Фабия Класик ли е или всички са така вързани?

А при Октавиите как е?

Според мен е голяма глупост и никаква икономия на средства, става дума 1,5 проводник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравя и отзад ми изгора лампата на габарита и като я сменях с ужас установих че дясния фар за мъгла не е захранен фабрично и на практика свети само лявия. Интересно ми е това само при Фабия Класик ли е или всички са така вързани?

 

За задната светлина за мъгла ли говориш, колега?`Щото принципно само лявата свети. Демек, не си прецакан :mrgreen:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За задната светлина говоря.

Блок - фара е опороводен, самата фасунга е с два извода, крушката е 20/5 вата, т.е. с две жички 5 вата е габарита 20 - фар за мъгла. Само че снопа кабели който идва в куплунга е с една жица по - малко и то точно за 20 -ватовата секция.

Според мен е супер тъпня и като ми изтече гаранцията ще си пусна една жица от лявия фар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Forester, задната светлина за мъгла принципно е само една, независимо дали говорим за Шкода или за S класа :) . Иначе ти си в правото си да пуснеш ако искаш и към третия стоп жица и за избождаш очите на този зад теб при всяко ползване на светлините за мъгла. :P А относно това защо и десния стоп има изход - ами, сигурно се сещаш, че при разработката на колата са се сетили, че ще им излезе по-евтино да произвеждат 2 еднакви, макар и огледални детайли. Аз поне така си го обяснявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога, фаровете са ляв и десен, освен ако вътрешното е едно и също, което малко ме съмнява

А за светлините: на Лада Самара са две, на Ауди 80 Авант са две за други коли не съм сигурен защото не съм бърникал в тях.

За мен едно такова инженерно решение е странно и може би е свързано с някаква специализация на продукцията или чиста проба икономии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти на всички коли задния фар за мъгла е един ... изключение са някои стари БМВ-та и Алфи, сигурно има и други.

На моята Октавия е същото, крушката от дясно е 20/5, но няма проводник.

Може би са ги направили така, за да могат само да обръщат кабела на версиите с дясна дирекция.

Освен това - фаровете са ляв и десен, но куплунга с крушките мисля, е еднакъв и за двата.

Аз не мисля, да си играя да пускам още един кабел, при положение че тия фарове ги пускам 2-3 пъти в годината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Forester, задната светлина за мъгла принципно е само една, независимо дали говорим за Шкода или за S класа :) . Иначе ти си в правото си да пуснеш ако искаш и към третия стоп жица и за избождаш очите на този зад теб при всяко ползване на светлините за мъгла. :P А относно това защо и десния стоп има изход - ами, сигурно се сещаш, че при разработката на колата са се сетили, че ще им излезе по-евтино да произвеждат 2 еднакви, макар и огледални детайли. Аз поне така си го обяснявам.
Аве Гога,те светлините за магла се пускат и без да свети задния за магла.Аз този съм го използвал много рядко.То трябва да е егати и мъглата! :mrgreen:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се изкажа и аз по въпроса за задния фар :D . В България се движим отдясно на пътното плътно, затова има една лампа в ляво. В англия се движат вляво и там има една лампа от дясно, затова има фасунка и в двата фара. Поне аз мисля че това е най логичното обяснение. На моя меган има само отляво, но като сложа и отдясно лампа и там свети. На октавията имаше само отляво, а понеже десния фар го счупи една ...... като купихме нов в него имаше крушка и тя свети също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така... да изкажа и аз едно мнениице...

на форда на бащата светеше само левия фар за мъгла, след като разглобих десния стоп се установи , че там всичко си е таман за светеща крушка: имам в предвид - кабелите си бяха прекарани, навързани, само едно малко "капаче" покриваше отворчето, дето се мушва крушката, махнах го, сложих крушка и ...о чудо : свети и от двете страни...не че ги ползвам де :)

може би това е заради "унифицирането" на пройзводството!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.