Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

фабия 1.2 хтп 64 к.с или 1.4 тди ????


fabian

Recommended Posts

здравеите,от доста време редовно следя дискусиите във форума и реших наи-после да пиша и аз.Горд собственик съм на Фелиция 1.9 дизел ГЛХ и стара,но вярна 120л набор 87 :D .Решил съм наи-после да скокна в нов автомобил,разбира се пак ШКОДА :lol: .Спрял съм се на Фабия Комби,единственото ми колебание е дали да е 1.2 бензин или 1.4 ТДИ.Моля ви помогнете ми в избора с мнения за тези два двигателя,надеждност,подръжка,разход на гориво и т.н както и за Фабия като цяло...........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гласувам в полза на дизела. Най-малкото разполагаш с по-добра динамика в сравнение с 1,2 бензина. Разликата в цените им никак не е малка (поне доколкото помня) и е в полза на бензина. Този дизел, има лошото качество да работи доста "некултивирано" (както пишат по списанията :mrgreen: ), но за сметка на това осигурява доста добра тяга :) . Колегите казват, че дизел се купувало ако караш много, но аз противно на това мнение си взех дизел и не съжалявам. Средния разход на градско (имай предвид, че Румстъра е доста по-тежък и има по-голямо съпротивление от Фабията) в момента ми е 5,7.На извънградско съм стигал до 4. А с набримчен климатик, багаж колкото събира + още двама души (и куче :mrgreen: ) харчи 4.8 на дълъг път. С 2 думи доста е икономично моторчето. Определено бих предпочел него пред бензиновия 1.2 . Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Средния разход на градско (имай предвид, че Румстъра е доста по-тежък и има по-голямо съпротивление от Фабията) в момента ми е 5,7. ...

 

А какъв ти е максималният разход градско ако си засичал? И при какви обстоятелства си го постигнал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Boomster, обясни ми понятието "максимален разход", защото наистина за пръв път го чувам :oops: :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не съм го засичал, честно казано. :) Но забелязах, че днес през първите 4-5 км. качи разхода на 6, после си отиде на 5.7. Междудругото, преди да застудее, средния разход на градско ми беше 5.3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не съм го засичал, честно казано. :) Но забелязах, че днес през първите 4-5 км. качи разхода на 6, после си отиде на 5.7. Междудругото, преди да застудее, средния разход на градско ми беше 5.3

 

Еееее, много мразим тези с ниския разход в градски условия :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така харча 20-сега доволен ли си :mrgreen: Няма начин колегата с дизела да харчи под 10 на студен двигател

 

има, има, колега, а бензина и загрял на 40 градуса външна не може да направи това http://www.skodaclub-bg.org/gallery/dis ... =243&pos=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта вчера постигна 7,8 среден разход в града. Днес я забелязах сутринта в студа на празен ход гореше 0,8-0,9 на час, колкото с включен климатик лятото.

Иначе по темата - вземи дизела, даже ако искаш да спестиш някоя хилядарка мога да ти предложа моята Фабия. Имам обява в "Продава", само ще допълня че вече е на 17 000 км. и цената ще бъде 21 500 лв.

Помисли си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, градско верно е смешна тема - в понеделник на дъжда 11км = час и 20 минути = 16,5л/100км!! Това е 1.9PD, Октавия Тур Комби на няма и 3000км

 

Днес до работа - 6км - 10.5л/100, обикновено ми е около 10л/100

 

По България от работа - 8л/100!

 

А в неделя същите 6км преходи ми дават ..... около 6/100, все пак трябва и да загрее колата.

 

Разликата между трите разхода е 2 пъти!!! И нито един не може да се сравнява с градското по книжката на колата!!!Няма смисъл да се говори за градско....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То в София като караш и стоиш повечето време на едно място се дига средния разход,а оставащите км се повишават.При такова каране не може да се вярва на бордовия компютър.А и мисля,че в книжката пишеше,че му трябва реално около 50км разстояние,за да показва сравнително точно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз Шкода дизел не съм карал.Моята Фабия е 1.2 НТР 64 к.с.,а преди бях с Тойота Старлет дизел.Сравнението е в полза на дизела.Но този избор по принцип е емоционален и силно субективен,ако проследиш разправиите на тази тема във форума,ще прочетеш какво ли не.

Обективно:дизелът е с доста висок въртящ момент при ниски обороти,това прави двигателя еластичен и с добри показатели при ускорения на 5-та 60-100км и 80-120км.За разхода:Дереал е прав,сравненията при различни условия водят до неверни заключения.Но за по-дълъг период/месец/ Тойотата беше смесен 4.5/летен/5.5/зимен/разход на 100км,а Фабийката през лятото е 7,а зимата къде 8 и кусур литра на 100км.А през лятото с А/С и тоя шибан трафик в София ме е страх да си призная.

Но ти караш и дизел и бензин и би трябвало да имаш и наблюдения,и предпочитания,нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Huko,имаш интересен дисплей-мисля че на моята кола не се изписват таквиз големи жълти показания на дисплея :?

Василица-какви са тези "дърпания" на RS-ки...дай повече инфо по случая :mrgreen:

БТВ:1,4 TDI :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.