Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bg

трудно палене


radko1981

Recommended Posts

колара ми е fabia 1,9SDI - проблема е че от както застудя сутрин много трудно върти двигателя!!!! т.е едвам едвам. завърти ли ДВГ пали на четвърт оборот ама зора и е да превърти :(

ако подгрея обаче 2-3 пъти върти по лесно. Маслото ми е полусинтетика 10W40. Замервам тока на акумулатора вечер, сутрин преди палене и след палене, тока е 6++, т.е. не е акумулатор.

Може ли неизправни подгревателни свещи да са ми проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото може да ти идва малко гъстичко като за тоя сезон (Не ме питай как пали "ретро" шкодата на студа с 15W-40 :mrgreen: ). А всъщност защо си с такова масло, а не със синтетика? :roll:

 

П.П. Това

ако подгрея обаче 2-3 пъти върти по лесно
, обаче не го разбрах. Какво подгряваш? :roll: Ако очакваш колата ти да запали лесно на тоя студ, без да изчакаш да ти изгасне лампата на подгревните свещи, си в грешка. Тоя номер без изчакването важи за през лятото или ако мотора е топъл вече.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия па :)

И аз съм с 10W40 smile076

Каквото Велко каже - това се слага smile006 smile006 smile006

Сега сериозно -и аз съм със същия дзвер - миналата зима ако може да се брои за зима пак бях с такова и сега съм с такова, и лятото с такова.

Аз поне проблеми не съм имал.

Даже лятото на диагностиката ми казаха, че две свещи заминали - но миналата зима все пак не беше студено но имаше минусови.

Но и не е гаранция кога са заминали.

Онзи на диагностиката ме убеждаваше, че би трябвало да усетя, че две са заминали, но не беше убедителен.

Ве пак ги провери - да изключиш и тоя проблем:)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгряващите ти свещи са изгорели най-вероятно. Един приятел има Форд Ескорт и казва, че ако не изчака да подгрее стартера завърта едва-едва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно акумулаторът ти е за смяна (или наистина имаш неизправно загряване/следене на загряването на свещите). Това, че върти трудно означава, че в момента и трябва хубав ток (стартов), а ти го нямаш. Или наистина не е останало кой знае колко в аку-то, или отива "нанякъде" (свещите)

Ако запалиш плафона и го погледаш (докато въртиш) и той мъждука като манастирско газениче - бегай да взимаш нов акумулатор...

 

 

off... Ех, налегнаха ме стари спомени за печка-Вектрата ми едно време... off

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога,това,дето казва,че загрява няколко пъти е стар дизелджийски номер:след като изгасне светлината на подгревните свещи,се изключва контактът и пак се включва,и така няколко пъти.Ако моторетката е стара,има ефект.

Радко,ти мериш напрежението,а не тока/ток се употребява за ампеража/.А то може да е добро,но да имаш лоша клетка.Трябва да се провери или с товарна шина или с денсиметър.Докторът е прав-проблемът ти сигурно е акумулаторен,не би могло да се дължи на маслото,още не е достатъчно студено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

radko 1981

hamsia

 

Абе SDI- то не е ли помпа-дюза???

 

Май е помпа-дюза. Поне аз така разбирам този цитат от wikipedia:

Similar technology has been used by other companies also, but "TDI" refers to these Volkswagen Group engines. Normally-aspirated engines (those without a turbocharger) made by Volkswagen Group use the label "Suction Direct Injection" (SDI).

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gogata

мерси за инфото

 

radko 1981

hamsia

Ако двигателите ви са помпа- дюза, май не карате въобще на правилното масло, което може да ви излезне доста скъпичко на някакъв етап (всички масла, които ми е известно, че са годни за употреба в двигатели помпа- дюза са с вискозитет при ниска температура 5, а не 10 както цитирате вие)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

huko, може и да си прав - незнам.

В инфото за VAG дето е на сайта за моя специялно пише "вязк. по SAE: 5W40, 10W40 ".

Сега от обясненията, които пише там, е че 5W40 се води по всесезонно:)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нещо не разбирам ква е връзката между маслото на мотора и горивната система ... айде ако е с турбина ще се наруши мазането на турбината , ма тука освен , че малко повечко се товари стартера от по - гъсто масло сутрин рано друго няма ... друг е въпроса , че таз система с термо датчиците и променливото време на подгряване ми се струва малко куца / я подгрява , я не / и май от тука идва проблема на колиците - прекалено много ги фолксвагенизираха ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нещо не разбирам ква е връзката между маслото на мотора и горивната система ... айде ако е с турбина ще се наруши мазането на турбината , ма тука освен , че малко повечко се товари стартера от по - гъсто масло сутрин рано друго няма ... друг е въпроса , че таз система с термо датчиците и променливото време на подгряване ми се струва малко куца / я подгрява , я не / и май от тука идва проблема на колиците - прекалено много ги фоксвагенизираха ;)

 

Въпроса не е в паленето и товаренето, а в това, че помпа дюза моторите използват специфични масла. Използването на масло, което не е предвидено за този капризен мотор може да доведе до трайни последствия по самия двигател. Целта ми е да обърна внимание на колегите докато още не е късно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия па :)

И аз съм с 10W40 smile076

Каквото Велко каже - това се слага smile006 smile006 smile006 ...

 

Хахахаха - Дани, да перефразирам малко... "Каквото Митко каже - товасе слага!"

 

Момчета, к'ви помпи-дюзи при SDI бълнувате бре?!?!?! Или аз не съм в час?

Проблема с паленето ти колега е както Доктора каза - най-вероятно от акумулатора. При мен бяха изгоряли 2 свещи и на доста отрицателни температури - запали с повечко въртене. Но т'ва нема нищо общо с маслото ;) особенно ако е 10W40

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах 2 изгорели подгревни, смених ги, сега и 4те ми работят, с нов акомулатор Бош Силвър съм и сега (Варна 10С) паля от втория път студена, топла върти няколко секунди :evil: ...

 

Искам да чуя ваш'те мнения, иначе на ЕТ мнението ще го чуя във вторник :oops: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен износен стартер. това е наи 4естия им проблем на октавиите.

BTW Octavi a

:mrgreen: Остави я

Шеги4ка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.