Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем със зареждане на акумулатора


pemast

Recommended Posts

Привет, колеги. Един ден ми светна контролната лампа за зареждането на акумулатора, като в последствие установих, че алтернатора не зарежда. Консултирах се с Best Forman и други колеги от форума, като съветите бяха да се проверят диодите и реле-регулатора. Направих го и се установи повреден диод, смених го, но заряд пак нямаше. Смених и реле-регулатора с нов и заряда започна - 14V при средни и високи обороти. Проблема е сега, че лампата за зареждане на акумулатора така и не загасва след стартиране на двигателя. Надявам се да е нещо дребно, че доста пари и нерви потроших покрай този проблем. HELP!!!

 

ПП Да не говорим, че капе масло от скоростната кутия, но това е друга тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако сега ти зарежда а лампата свети виж май ти е оголен кабела и замасява провери ги утре на светло,мисля че е от това. изолираи ги с изолирбанд всичките дори видимо да са непрекъснати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само при ниски обороти ли свети? ако гасне при форсиране, значи е охлабил ремъка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-гадния случай е - изгоряла възбудителна намотка на генератора - тая лампа веригата и май е през възбутителната намотка - дано не е това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен лампата свети, с уточнението че предишния собственик

е качил някакъв руски генератор, предполагам от LADA SAMARA, и

при замерване зарежда, но лампата си свети. Предполагам, че имат

разлика в параметрите и сега съм намерил един от FELICIA та смятам

да го монтирам на мястото на ладовия да видя какво ще стане, ще

изгасне ли тая лампа, че много ме дразни, а и в момента не действа

като индикатор на проблеми със зареждането. Проблем ми е, че при

мен липсва планката по която се движи генератора в горната му част

и фиксира опъването на ремъка, така че ако на някой му се намира

такава планка да свирка. Извинявам се, че немога да дам съвет на

колегата, но видях темата и реших да споделя подобен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм вещ в тази област, но ако е изгоряла намотката как тогава ще зарежда? Проверих ремъка, не е хлабав. Днес като покарах установих, че лампата при ниски обороти само премигва, даже едва се вижда, а като подам газ започва да свети силно. Струва ми се, че се чува слабо виене откъм генератора или поне там някъде. Като подам рязко газ /на бензин/ първо заглъхва, а после поема. Това не го правеше преди това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Проблема се реши като смених диодната плочка. Нямам си на идея какво й беше на старата, защото всичко разпилях и измерих. Новата даже не е оригинална, а ми струваше 60 лв. Проверих и установих, че за Голф2 неоригинална диодна плочка струва 40 лв, срамота ... Егати и Шкодите, егати и скъпите части. Определено съжалявам, че си продадох Голф-а, макар и двойка, ми създаваше доста по-малко проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егати и Шкодите, егати и скъпите части. Определено съжалявам, че си продадох Голф-а, макар и двойка, ми създаваше доста по-малко проблеми.
- бих казал - "егати и ГоУфаджията" - що го продаде бе, та те са вечни и не се повреждат, нищо че аз съм ремонтирали и от техните алтернатори, ама айде.

 

На майстор да беше отишъл вместо да се мъчиш сам, щеше да ти излезне по-евтино. Рядко има повече от един, максимум два диода за смяна и струват около левче парчето и не са трудни за намиране.

 

60лв. не струва цял алтернатор за Фаворит втора употреба. И моя съм го купавал за по-малко. Продавал съм такъв изправен за по-малко. При Сашо на Брегалница цял алтернатор ще ти даде за 60лв.

 

Оня ден продадох един голфов алтернатор Бош за 15лв. Да беше пуснал тема, че ти трябва само диодна плочка, щях да я сваля, да я позамия и да ти я продам за 20лв. да си "на далавера".

 

И какво значи оригинална и неоригинална диодна плочка? Нима диодите се произвеждат от Шкода?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега колега Viktor_, първо на майстор нямаше да ми излезе по-евтино, защото тук /Горна Оряховица/ няма майстор, който да ти смени само един или два диода, просто защото нямат такива. Нови никой не продава, защото не знаят какви стават /цената от 1 лв мноооого ме съмнява, това са силициеви диоди за голям ток, все пак/. За да стигна до този вариант мислиш ли, че не съм пробвал и по-евтини варианти. Нямам време да експериментирам, защото колата ми трябва постоянно.

Второто, което искам да кажа е, че плочката за която говориш /от Бош/ не става за чешките генератори.

Трето, понеже се позаинтересува, Голфа си продадох с идеята да си купя тройка комби или Сеат Кордоба /Варио/, защото двойката ми отесня /имаме си бебе на борда/. Банката обаче ме отряза и така стигнах до Шкода Фелиция.

И накрая, не съм против Шкодите, а против неоправдано високите цени на резервните им части.

 

ПП Между другото в секция "Купувам" бях пуснал тема, че търся алтернатор, но никой не ми предложи. Нищо лично!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега хубаво е че си си оправил проблема, аз се извинявам за острата реакция, но се засягам като се разправят приказки за скъпи части и т.н. за неща, които могат да се решат много по-евтино. Аз под Г2-ки съм лежал и не мога да кажа кой знае какво за тия автомобили та сравнението ме сепна.

 

Иначе плочката от Бош естествено, че няма да стане. А диодите са по 1.50лв точно в магазина. Темата че купуваш алтернатор не съм я видял, жалко че никой не ти е писал понеже за по 50 и по-малко се продават цели алтернатори в Сф от този тип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.