Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нови приключения със стария стартер


The Best Forman

Recommended Posts

От няколко години насам като дойде есенно време все по нещо човъркам по стартера и до сега зимата проблем не е имало , обаче реших таз година да пропусна т.к. всичко беше прегледано миналата година и до преди седмица всичко беше ОК , докато един ден просто не поиска да завърти ... майната му рекох си нали имам отверка цък и запали от сефте ... да ама днес в най - големия дъжд пущината пак отказа ... вземам нова капачка за шалтер / щот при майстора работи / , сглобявам си стария шалтер и когато го отварям едната четка се държи на магия ... бегом за нови четки , събирам го и сега е пушка / незнам до кога / ма се надявам да се задържи до пролетта :mrgreen:

Поздрави!

 

П.П. От цялата идиотия не разбрах само как става номера със сработването на шалтера през четките , ма явно има някаква връзка , щот стар нов шалтер няма значение в някакво положение не завърташе , па даже и не показваше признаци на живот шалтера .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ми говори за стартери :evil: :mrgreen: оригиналният отказа, купих уж "читав" редукторен 2-ра ръка, след няколко месеца му се попилеха лагерите, та майстора дори не можа да извади сачмите - трябвала преса. Та взехме да магерим стария - нови четки, свръзки, шлайф на контактите на статора, смазване туй-онуй - уж трябва да проработи! ама кат го монтирахме - пак не ще! и така няколко пъти, отваряме гледаме да няма късо някъде нещо разместено...и накрая о, радост - бачкаааа, малко шумен, но вРЪти :mrgreen: въпросът обаче е докога, че на другия не сме му извадили съчмите още :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ooo, позната история..

Аз нямах честта да видя счупен редукторния ми,

 

Абе ако закършите /да не чуе дявола/ - свиркайте, в мазето се валят разни чаркалаци от рода на - чисто нов шалтер, разни гуми, изолации, текстолитови шайби и т.н. и без това нямам какво да ги правя за момента.

 

Между другото - на мене колектора ми беше добил формата на )||( ,

почти изяден до дъно беше - пластините почти се бяха сляли и то нема как да врътне при това положение...

 

явно от това въртене като колата е на газ... се прецакват..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.