Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Може ли да се сложи електронен изпарител на карбуратор?


oci

Recommended Posts

Значи реших да слагам АГУ на favoit '94, карборатор. Прочетох много от темите тук и като извод реших да избера електронен (електрически) изпарител. проблема е че все пак не ми истана ясно дали на каруборатор има възможност да се монтира ламбда сондата, устройството което мери обороти и температура, защото до колкото разбрах микрокомпютърът обработва цялата тази информация и спрямо нея определя притока на газ. Все пак моля някой които е с карубратор и има електронен изпарител с всичките му джундурии да ми оибясни малко повече и моля препоръчайте ми майстор и по важното - марка. Аз съм от Младост, София и ми е малко сложно да ходя до последната спирка на 5 трамвай, в Княжево. Като марка съм си харесал LANDIL-RENZO и ми се иска да монтират бутилката на мястото на резервната гума, предполагам че само 30 л ще влезнат. И така чакам всякакви пояснения, коментраи, мнения и други. Последното нещо, което ме притеснява че в момента колата си ми дава 10 градско при 'нежно'каране, като сложа газ - не ми се мисли, но и в момента ми е адски скъпо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво имаш предвид електронен изпарител? Има електрически, който се различава от вакуумния само с това, че второто стъпало се задейва от електромагнит, а не от вакуум, взет от всмукателните колектори.

Отговорът е да. Такъв може да се сложи. Няма нищо общо с ламбда-сонди, стъпкови моторчета и разни други. Аз карам моята бабичка с такъв. Преди това над 10 години бях с вакуумен. Няма никаква разлика.

Като допънение се изисква слагането на ключ със "Safety car" функция, който да спира газта, ако двигателя се остави на контакт не запален или изгасне. Някои пропускат това нещо, но за мен е идиотщина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не м истана ясно дали на кароборатор има вазможност да се монтира ламбда сондата, устройството което мери обороти и температура, защото до колкото разбрах микрокомпютърът обработва цялата тази информация и спрямо нея определя притока на газ

 

и аз не съм много запознат но доколкото съм виждал фаворитете с карб и двигател 1,3 нямат компютър а и ламбда контрол и тн не са ти нужни.

Те се слагат на инжекцион двигател ако му се сложи обикновенна(не инжекцион) газова уредба

 

пп. ако греша нещо да ме поправят колегите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Карам "Фелиция 1,3" карбуратор. От около 20 000 съм с електрически изпарител и нямам никакви проблеми - върви чудесно. Задължително на кабела от бубината към делкото се навиват няколко навиввки на кабела на газовия вентил и така ако колата не работи повече от няколко секунди този вентил се затваря и не пуска газ към изпарителя. Моята уредба я монтира "Джигита" на гара "Север". За сега нямам основания да се оплача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтирай смело. Аз на 120-ката съм с електрически на BRC, не съм го пипал повече от 5 години вече. Както казаха по-горе - не пропускай монтажа на изключването на притока на газ. Клапана се управлява от кутийката с ключето Газ/Неутрално/Бензин, която се монтира в купето. Служи за спиране на газта, в случай, че дадеш на контакт, но поради ред причини не запалиш колата до 2-3 сек. Хем е нужно, хем е полезно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.