Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос относно Fabia от 2001 г.


trimata

Recommended Posts

И аз така викам.

Защо караш Октавия с немски двигател, а не Волга с двигател "Перкинс"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile175 Аман от разбирачи...

 

Да и аз така бих казал :!:

Естествено, че бих избрал чешкия двигател-така и направих :mrgreen:

Ако си мислиш , че твоята съвременна немска технология с пластмасовия колектор и делкото на инжекционния двигател, както и разпределителната "рейка" на горивото над дюзите ти - също пластмасова е по добра от мойта "кошница" от преди 40 години- те предизвиквам на дръпа- нищо че не си ми в класа и си повече кубици 8)

 

Коко, с канчето и фунията не става- пробвал съм мноого пъти и резултата е нулев :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като заговорихте за интересни модели Фабии в сервиза идва една елеганс коята имаше лепенки на някаква чешка тунинг фирма (забарвих името) с няколко добавки към елеганс-а като най интересната беше - "печка" :| Цъкваш с дистанционното през прозореца по копчето и след 2 минути влизаш в фабията на топло :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бих могъл да се върна към един от почти незасегнатите, но зададени въпроси - цената от 6500 лв. за описания автомобил как е? Според оценката на фирмата колата струвала 8500, но като служител мога да я взема за споменатата цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички за помощта/ акъла. Аз по Шкода се запалих откакто има досег с една Fabiа RS-ка, сега от време на време карам една Octavia и съм очарован :).

 

Както и да е, въпреки че явно технологията на този двигател е стара, може ли хората, които са по-навътре в тази сфера да ми кажа по 2-3 изречения за него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2001-ва година Фабиа 1.4 16v - 101 bhp идва стандартно с 4 дискови спирачки ;) Внимавай да не пи пробутат някой боклук :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2001-ва година Фабиа 1.4 16v - 101 bhp идва стандартно с 4 дискови спирачки ;) Внимавай да не пи пробутат някой боклук :roll:

 

ПО-горе писах, че двигателя е АМЕ, отзад са барабани. Според ikonoma това е чешкия двигател, така че питам за отзиви директно за него. :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е удачен вариант за градско ползване, сравнително икономична, двигателят е възможно най-некапризният от палитрата на бензиновите - имам познат с 3 Фабии таксита с този мотор и 3те по над 450 000км - не са давали признак, че искат да спират... Освен това е евтин за обслужване. За извънградско е малко слабичък, но зависи от каква кола слизаш. Технологията не е стара, понеже ако това беше 40год. двигател, щеше да има доста взаимозаменяеми части с 30-40годишните Шкоди, а това не е вярно! ТОВА НЕ Е "СДЕЛАНО В СССР" :!: Двигателя си отговаря на еконормите от неговите години, не е капризен към газ, изчистени са всички болежки от предходните Шкода двигатели. Електрониката е сведена до минимум, т.е. ако обичаш да побългаряваш - това е твоят двигател... Не случайно се води най-издръжливият мотор монтиран във Фабия - те и за това го спряха от производство.

 

А за тия пари, за които ти я предлагат, офертата просто е много добра, според мен.

 

Това са моите ( а и не само ) наблюдения над този двигател.

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих да я запалим да видим туй-онуй: нямах проблем с ръчната - леко я бутнахме напред-назад (1 човек на ръка) и се размърда. Направиха впечатление следните неща:

1. КОлата запали от раз и въпреки че в съда имаше вода я глътна и след това пое още около литър (сместа си беше с антифриз).

2. Акумулатора беше напълно заминал.

3. всичко ба4ка, само че като тръгнах да въртя волана свента лампичката с воланче и удивителна. Така и не можахме да намерим резервоарче за хидравличната течност. Идея какво/как/къде е?

 

От другата седмица май клубът ще се увеличи с още една кола :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ме лъже паметта при Фабиите резервоарчето за хидравлична течност е под акумулатора :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по това което описваш,срува ми се че ще ти е необходима не само помощ в виртуалното пространсво.

след такъв дълаг престой на колата ще и е нужна профилактика,която е препоръчително да се извърши от компетентен.

самолечението води до опасни последици.напиши в кое населено място си,ще се опитаме да ти помогнем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

panbo.bg > не знам защо презумпцията, че като питам значи съм неграмотен (било то и технически). Нейсе, живот и здраве тази седмица ще я взема и пускам списък с нещата, които ми идва на акъла, че трябва да сменя:

1. Масло + филтър

2. Въздушен филтър+ поленов филтър (за въздуха в купето)

3. Масло на хидравликата (мога ли да я карам без масло от Кремиковци до Княжево?)

4. Спирачна течност

5. Проверка свещи и кабели

6. Проверка накладки и дискове/барабани

7. Смяна акумулатор (този е заминал)

8. Забравих да напиша антифриз

АКо на някой му дойде нещо друго наум нека (подс)каже :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.