Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Дизел +нитро?


werz

Recommended Posts

Всичко дето носи повече мощност теоретично дава и повече износване.Ако сложиш 15 коня шот няма нищо да направиш,ама няма и да върви :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете ме за може би досадния въпрос, но какво представлява това "Нитро". Ясно е че дига мощността, но в детайли не съм наясно. Гледам от линка има някаква бутилка, но къде се включва, какво съдържа не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете ме за може би досадния въпрос, но какво представлява това "Нитро". Ясно е че дига мощността, но в детайли не съм наясно. Гледам от линка има някаква бутилка, но къде се включва, какво съдържа не знам.

 

В бутилката има азотен окис. Отдавна се използва при бензиновите двигатели, но явно и че при дизелите действа добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето дизела заради начина си на работа е с доста по-корава конструкция от бензина.Така че много от рисковете на бензиновия вариант са избегнати.Принципа на работа се състои в това ,че газа,който се впръска,е с изключително високо кислородно съдържание-от там много кислород в цилъндъра и голяма мощност.Проблематичен ще е въпроса със съединителя-при дизелите масово е претоварен,ДСГто работи на подобен принцип ,така че и там е вероятен фал.Но за хора каращи 1,9литра дизел под 240нм,нитрото е прекрасен вариант да направят колата си по-сигурна в изпреварванията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тая бутилка в багажника ли се слага и горе долу колко струва и колко време издържа, презарежда ли се и има ли специализирани места за това, където може човек да отиде и да се поинтересува и да му обяснят по-подробно.? Доста дълго изречение се получи май :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълян в Хеед,Проспийд и тн-за около 60-80лв мисля,а иначе може да идеш в някоя болница и да цакаш на доктора,или на сестрата (в натура)!

 

Иначе за нитро на дизела-карай си-пускай си нитро и по някое време буталата ще излязат през предния кашак-да видят кой е тоя уруд дето така ги юрка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе за нитро на дизела-карай си-пускай си нитро и по някое време буталата ще излязат през предния кашак-да видят кой е тоя уруд дето така ги юрка!

Ти да не си карал?Каква е разликата между чип и 35 коня шот при теб?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелявахте ли на видеото как тоя голф 3 изобщо не пуши :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз да питам за това нитро колко коня най много дава в пиков момент. То предполагам е % от мощността на двигателя и при всеки автомобил е различно имайки предвид че не се прави заводски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.