Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Действие на смукача при работа на газ


biser.or

Recommended Posts

След замяна на изпарителя се появи един доста досаден проблем. :evil: Като начало регулирах ниските обороти на студен двигател.Идеята беше като загрее мотора оборотите да се вдигнат. След като двигателя загрее обаче, оборотите падат и колата гасне. При регулиране на нормални обороти на загрял мотор всичко е наред,и точно тук се явява досадния проблем. Сутрин като запаля нямам ниски обороти и трябва да чакам мотора добре да загрее. Едва тогава всичко си идва на мястото. Единственото обяснение което си давам е ,че смукача като е в затворено положение спира нормалния приток на въздух и от тук се нарушава работата на гас. Според мен мисля че е редно когато смукача действа оборотите да са по високи и постепенно да спадат като загрява колата. Карбуратора е " ПИЕРБУРГ" с автоматичен смукач.

Въздушния филтър е нов. Някой има ли идея каква е причината, че ми писна да са права на майстор. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам подобен проблем на 120 -като и няма оправяне... смукача не ми помага изобщо - нямам идея от какво е, а най - гадното е че майстора ми също няма идея :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с термоклапа ли си на кутията на въздушния филтър,аз имах подобен проблем като я махнах и всъщност продължавам да имам.а преди като бях с клапата нямах такива проблеми и смятам че както казваш не достига въздуха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като идея. На чичо ми Ладата нямаше бавно обороти на студен двигател, защото смукача не играеше изобщо. Газта беше подведена с долна плочка. След това я сменихме с горна и "О чудо" смукача работи.

Иначе е невъзможно да нагласиш обороите и на студен и на топъл двигател, защото е нужна различна смес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Занчи, не съм убеден, че разбрам проблема добре, но при мен на судено (нормално студено де) оборотите са 1500 някъде. Като мине температурата първото деление, падат изведнъж. Ако проблемът ти е в смукача, нагласи ги като е загряла, после като изстине завий болта на смукача, като на всеки оборот на болта подавай газ леко, докато достигне 1500об.мин. Пиши какво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Смукача се гласи веднъж и не се пипа , щот може така да го нагласиш , че на топло да не може да върне дросела до край ... когато е върнат до край смукача между болта и оназ стъпаловидната ламаринка трябва да има около 0.1 мм , а тва при подаване на газ колко ще върне смукача се командва от онзи вакуум с двата щуцера ... на неговата вилка има един болт , който като се навива се намалява стъпката на смуча и по - бавно връща , а като се развива стъпката се увеличава , но при положение , че смукача връща бавно се вдига значително разхода ... тествал съм го и не ме кефи ... по - добре да подавам леко газчица за около минута , отколкото да смятам по 3 - 4 литра повече на 100 в града :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плочката трябва да има заслон на първа камера за да подпъхва газ през полузатворената въздушна клапа, иначе притвори ли клапата чакай надолу газ ;) от тук идва всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах този проблем и някъде четох за смукача. Значи отваря се смукача и се закача с тел в отворено положение и при това положение колата пали на газ до -5 градуса. При работа на газ е необходим повече въздух и при зотворен смукач се дави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако палиш на газ при отрицателни температури не се ли скапват мембраните на изпарителя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По това време започнах да паля на банзин и избегвам в студа да паля на газ. А и на бензин пали по бързо студена и го предпочитам защото ми е стар акомулатора и върти по бавно в студа. Направих си ръчен смикач като на Москвичите и го затварям при палене на бензин и пали веднага. Това за мембраните съм го чел и знам че се повреждат. По- скоро замръзва газта в изпаритела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен и на газ пали около 0-та без проблем, но ако е заледено отвън не смея да рискувам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Az imam pochti sushtiq problem znachi beshe mi precakan avtomatichniq smukach sus karburator sum i vinagi stoeshe otvoren sus gorna plochka sum na karburatora i dokato si soteshe precakan otvoren toest paleshe obache kato go napravih i sichko se zapochna sega kato se zatvori kolata neshte da zapali ako zapali nqkoga raboti kato dizel se edno ne i stiga neshto ta vaprosa mi e dali sichko moje da se okaje che e zashtoto e s gorna plochka i sega kato zatvori klapichkata i nemoje da dostiga gazta ? mersi predvaritelno :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е заради горната плочка. Не ти е регулирана сместта или изпарителя е здал багажа.

Моята Лада е горна плочка и смукача си работи перфектно. Но при палене не трябва да го дърпам до край, защото не пали от първия път. Като запали мога да го опъна докрай без проблем. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи ся напраих следното нещо понеже клапичката падаше до краи и аз със едно телче я напраих така да стои наполвина отворена и запали веднага хаха мерси че ми даде акъл да пробвам обаче да те питам че се зачудих като е затворена тая клапа откаде влиза гаста хъх :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това са физични процеси с които и аз не съм съвсем наясно. Когато се отваря/затваря въздушната клапа на карбуратора се променя скоростта на въздушния поток. От това зависи и смесообразуването. ;)

На Ладата има нещо приличащо на амортисьорче, което при палене и когато двигателя вече е запалил отваря леко въздушната клапа, според вакуума на двигателя. Когато клеяса това чудо паленето на бензин става ташкън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздушния поток се променя от долната дроселовата клапа на която е жилото за газ. Смукача се затваря за да пали по лесно на бензин. При газова е по добре да е отворена защото при работа на газ е необходимо повече въздух и при затворена се дави с повече газ и по малко въздух. При затворен смукач вакума си я отваря малко и засмуква газ. пробвай при затворен смукач натисни клапата с пръст да видиш как се отваря малко там е на пружинка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малкото, с което мога да помогна , е че аз имах проблем на 120-ката- нормален карб с щуцери, но какво се оказа. Клапана за газта не е затварял и от там мо е продухал така добре изпаритела че ми давеше колата- менбрани редуцили всичко мад и маскарад.

Решение: Сменен клапан нов изпарител -понеже моя беше турски , сега съм с ловато коренна разлика . Смукач работи ! Пали от раз.

 

Но все пак трябва да се прегледа всичко обстойно!

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.