Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bg

Пак старнен проблем.[Решен]


The Best Forman

Recommended Posts

Да ви са оплача , па може да щукне нещо на ум , щот до сега я ровихме и я борихме моита кочина и нищо не излезе видимо. Та вчера попътувах малко из прованса и за да не ходи зян винетката реших днеска да си свърша малко работа в Пловдив , но както си катерех Вакарел взех да усещам вибрация , която вчера я нямаше , натиснах газта вибрацията позачезна , но когато я пуснах волана почна да се тресе страшно / все едно някое предно колело е хлабаво / . Спрях на Ихтиман , където имах големи проблеми с уцелването на входа т.к. волана хем трудно се върти , хем бие яко и преминавайки през гърбиците се оправило , щот там свалях гумите оглеждах и нищо. Обърнах обратно и леко си карам и я няма пустата вибрация и така докато не стигнах 90 км/ч и пак се появи и леко до София , като обаче при леко натисната газ вибрация почти няма , но като отпусна по инерция волана почваше да прави по 1/4 оборот и тегли на дясно . Стигнах до едни познати майстори / естествено вибрацията и тегленето изчезнаха / на крика я огледахме основно , но никъде луфт не се появи и нищо не тропа и не лопа . Дайте накакви идеи ... по предницата всичко е сменяно и изглежда здраво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти си проверил, ясно...

ама да не си с моя проблем - счупена зегерка на външно каре и ту се намества, ту пак поизлиза, докато накрая се измъкне съвсем..

.. ама може и да е какво ли не друго....

 

P.S. Ми навий рязко пълен десен.. и виж какво ще стане за тест

 

PPS ама имай готовност да се извади така че гледай да не си на път... Едва ли съм прав .- ама.... при мене беше точно така - вибрацийки и накрая разбрах че "ми бачка диференциала" :roll: :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честно казано предното предаване ми е тъмна Индия, но мисля, че без разглабяне няма да минеш - по-добре не рискувай така да караш, щото остави ли те на път после само колесар или платформа му е майката

 

П.П. както изглежда и двамата май ще пропуснем съботната сбирка - и аз имам няколко неприятни бъга да фиксна... освен да дойда да човъркаме заедно, та поне да не сме сами в нещастието :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм убеден , че е свързано със силовото предаване / полуоски , карета , диференциал / т.к. при подаване на газ вибрацията намалява демек колето заема някаква позиция близка до нормалната и когато отпусна газта волана почва да се клати по 1/4 оборот и тежко се върти ... имам съмнения за макферсона / тампон и лагер / или захващането в скобата на хебела , но трябва да светне малко , че в тая кал хич ми се не заляга :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докторче, отивай да купуваш каре на полуоска и сменяй, че да не те изненада като мене на дълъг път у некое Сусурлево, където да има да го опознаваш сума ти време... аз лятото пак късмет извадих - на 30 км. преди Сливен и там излязоха стабиларки и пътната помощ, и майстор Гошо, да е жив и здрав - 80 кинта е каренцето, 30-ина е смяната, ти може и сам да си я направиш - 20 мин. е операцията...

 

Само да ти кажа, че трима майстори ми се кълняха преди това, че карето си е ок :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то ще светне, ама и ще студне :) Разбирам те, и на мен много не ми се човърка по колата напоследък, щото имам малко свободно време, но моите са по-бели кахъри и може да се кара и с тях, докато при теб не е разумно да се отлага ремонта. Само един ми е големия кахър - в студа и задръстванията взе да ми гори 14/100 газ :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при подаване на газ вибрацията намалява демек колето заема някаква позиция близка до нормалната и когато отпусна газта волана почва да се клати по 1/4 оборо

Еми то от др. страна - това може и да е точно поради предаването... газ/без газ - разлика.... - а ако карето не вие - явно си е здраво - ама кел файда - то за проверка - само носача и гайката на главината трябва да се свали - ама нали си спомняш, че при мене не можахма :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тука иде другия въпрос - кое каре , щот ако е външно ще трака , ма за вътрешно незнам кви са признаците , па и колата до вчера си беше пушка и от тогаз пак ... бе явно не е искала да ме дотътри до Пловдив :mrgreen:

Тия дни ще ги разтуря тия карета да ги прегледам поне по малко грес да им сложа , че откак е на кола станала не са барани ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе и аз се чудя дали не е от амортисьорите защото и аз имах и продължавам да имам същия проблем.към 90 почва да тресе и към 100/110 се успокоява.пак на дясна гума.

а относно карето всичко си е точно,и не мисля че е от зегерката,беше счупена смених с нова,пак тресе :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Разрешен беше част от проблема ... както вече писах във Всеки за всичко насред път се счупи външното каре без видими чукания и хлопания , което след обстоен оглед се оказа сухо със доста спечена грес при все , че маншона беше здрав , а греста е молибденова и би следвало да не се спича , но щом е за мизерията и това го има ... сега ме чака основен преглед на останалите три карета , щот вече взе да ми трепери всичко кат си помисля за полуоски и карета , а е работа за 10 мин. да се дръпне маншона и да се мушне по малко грес .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.