Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bg

ПРОБЛЕМА РАЗРЕШЕН /Skoda Fabia 1.2 HTP-комби/


dark_blue

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

 

Чета ви с интерес от Август 2006, когато станах горд собственик на Skoda Fabia 1.2 HTP - комби. Семеен съм с малко дете на 1 гдина и не си позволявам волности на пътя, т.е. колата ми е гледана та гледана. Тя вървеше отлично до момента на първа смяна на масло и филтри !!! Като всички вече се досещате беше сипано масло 1 см. над максимума. Няколко дни след случката връщане в сервиза, приемчика любезен за механика не мога да кажа ..., източено определено количество!? Каране два дни, проверка на маслото и пак в сервиза - същата операция отново!!! Уж всичко беше добре до днес, но неееее ..., паля сутринта колата, а тя скачаа като подивял кон едва я закарах до сервиза. Интересното е, че по пътя губеше мощност, можех да потегля на светофарите единтвено ако изгася и запаля отново. Хубавото беше, че в ЕТ ме приеха веднага без запазен час, след около 2 часа преглед..., ми казаха, че е дефектирало динамото и съм дошъл на два цилиндъра!? те нямат динамо на склад!? щяли да го поръчат веднага и то ще "да дойде" след 2 - 3 семици!? през това време да си оставя колата при тях или да си я закарам пред блока и да не я карам !?

Та въпросът на еди лаик е: може ли едно динамо да скапе толкова системата... и може ли един представителен сервиз да няма едно "ш....о" динамо в склада си???

 

Благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл във форума!!!

Аз не знам по принцип като се хвалят от ЕТ,че са на еди кое си място по продажби в БГ,защо нямат елементарни резервни части на склад?!!! :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с подскачането и губенето на мощност не мо'а да го разбера какво общо има с "динамото" (по принцип се казва алтернатор - демек динамо, ама с прав ток).

Както и да е. На склад нямат, щото ги е страх да не се "НАБУТАТ" с пари и после да няма кой да купи частите :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Не знам, ама някъде се цитираше колко шкоди са продадени миналата година в БГ. Аз лично ако бях продал толкова - нямаше да ме е страх за резервните части.

 

За придърпането ме съмнява пре***н (запушен) катализатор от по-голямото количество масло в двг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже съм лаик в ремонта на коли затова си позволих да попитама във форума, а ми се иска да вярвам и в професионализма на хората от ЕТ, предполагам че са проверили компютъра, и това им е дало като проблем. За мен също няма нищо общо прекъсването с алтернатора /динамото/, колата за момента си пали от раз, акумулатора също зарежда. При запалване много скача. При потегляне има някъква мощност, но при по-дълго каране и при натискане на газта колата не реагира, дори спира. Налага се да я изгася и да я запаля пак, за да я преместя на определено разстояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познат с нова Фабия 1,2 НТР(колата му е служебна) имаше подобен проблем, но към това беше прибавен и разход от 17(!!!) на 100 градско. Оказа се бъгав софтуер и дефектен дебитомер, след смяната и на двете колата заспа.

Знам, че на 1,2 двигателите маслото се проверява при топъл мотор, нали този 1 см над максимума не си го видял на изстинала колата. Тогава измерването на маслото при 1,2 не било точно. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл във форума!!!

Аз не знам по принцип като се хвалят от ЕТ,че са на еди кое си място по продажби в БГ,защо нямат елементарни резервни части на склад?!!! :(

 

Тук смея да не се съглася с теб-хората от сервиза едва ли имат вина че тази част я няма.Има и друго-колкото по-малко разваляема е една част-толкова по скъпа е тя и по рядка!

И на мен ми се беше преебал един маркуч за вакуум и го чаках от Чехия 2 седмици.Маркуча е дълъг точно 15см-затова пък е 50лв-взех си 2 за всеки случай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се, че те гъбаркат здраво. Генератора няма нищо общо с работата на двигателя.

Ако не зарежда ще ти падне акумулатора(може да свети лампата на таблото, но не винаги) и накрая колата ще угасне поради липса на ток.

Може също така да презарежда, обаче акумулатора ще кипи здраво.

 

Това прилича на MAP-сензор или дебитомер както каза Гогата. Обаче и така да е колата пак си работи на 4 цилиндъра, но двигателя тресе здраво, качва и вдига обороти(може и да гасне).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл във форума!!!

Аз не знам по принцип като се хвалят от ЕТ,че са на еди кое си място по продажби в БГ,защо нямат елементарни резервни части на склад?!!! :(

 

Тук смея да не се съглася с теб-хората от сервиза едва ли имат вина че тази част я няма.Има и друго-колкото по-малко разваляема е една част-толкова по скъпа е тя и по рядка!

И на мен ми се беше преебал един маркуч за вакуум и го чаках от Чехия 2 седмици.Маркуча е дълъг точно 15см-затова пък е 50лв-взех си 2 за всеки случай!

Аз за хората от сервиза лошо не съм казал!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да благодаря на всички ви за подкрепата и мненията, които ценя много!!! :D:D:D

Днес направих няколко кръгчета около блока с любимата кола. Започвам да си мисля, че нещо ме гъбаркат /както казва ikonoma/, като изключим, че колата тресе здраво, качва и вдига оборотите, изгасна ми веднъж, ми се струва че цилиндрите си работят всички.

Икам да попитам още нещо, дали ще бъде грубо от моя страна и как ще се възприеме от ЕТ да си запиша час за нова диганостика /докато чакам доставката на "динамото"/??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

След три седмици ходене по мъките най-накрая проблема беше разрешен. Благодарение на един от приемчиците, който взе проблема присърце, Шкодата бе ремонтирана само за час!!! За съжаление отидох да я взема през обедната почивка и пича го нямаше, за да ми обясни какво и как?! Една млада девойка беше оставена да "отбива ударите" и при въпроса какво е ремонтирано по колата..., отговорът беше: миииииииииии "някъкви бобинки", така и не разбрах от какво беше болна колицата. Независимо от всичко сам благодарен на хората от ЕТ, макар и бавно, всичко си дойде на мястото и машинката отново си работи много добре!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След три седмици ходене по мъките най-накрая проблема беше разрешен. Благодарение на един от приемчиците, който взе проблема присърце, Шкодата бе ремонтирана само за час!!! За съжаление отидох да я взема през обедната почивка и пича го нямаше, за да ми обясни какво и как?! Една млада девойка беше оставена да "отбива ударите" и при въпроса какво е ремонтирано по колата..., отговорът беше: миииииииииии "някъкви бобинки", така и не разбрах от какво беше болна колицата. Независимо от всичко сам благодарен на хората от ЕТ, макар и бавно, всичко си дойде на мястото и машинката отново си работи много добре!!!

 

Предполагам като свалиш горната пластмаса ще ти стане ясно за кои бобинки става дума. Намират се м-у двата вала. Поне аз така мисля.Ако искаш погледни да видим има ли разлика в моделите им и коя колко е нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.