Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Писна ми от любовницата


gelkov

Recommended Posts

:evil: :evil: :evil: Принципно не се оплаквам ама вече взе да ми идва множко...имах проблем с разхода... горе - долу го закрепи на 10 - 11 газ, При Симо ми обесниха че просто има някои коли на които не може да им падне разхода не знайно защо... това как да е оня ден си карам и изведнаж почна да гасне - не знайно от каде... :evil: :evil: :evil: Вече не знам какво да правя... дайте некви идей.... карбуратор ли да сменям какво ли просто не знам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега 10-11 газ е напълно нормално а щом пишеш че при симо си ходил значи си от софия което си е едно голямо задръстване.на мен на бенз ми харчи 8-10 зависи от стила на каране като сложиш +1л шото нали на газ харчи повече та според мен си е нормално.

 

Щом гасне свали тия отсртани дето са на карба 2та жигльора дето са под едни тапички. Пъро отвиваш тапичката с права отверка а после с по малка отвиваш и жиглиорчето като него го вадиш с паренце тел. Другата опция е да свалиш карба и да го извадиш като го наклониш ама повече работа. При мен това се запува най често и отпушването му е за 20 мин.

 

пп. за телта понеже едвали разбра да ти поясня. то тоя жигльор в сложен в хоризонтално положение и така трябва да го извадиш ама няма как да го хванеш и да го дръпнеш щото дупката където той стой е мн тясна. бъркаш с телчето като крайната ти цел е да го навреш в дупката на жигльора(която трябва да е запушена, ама все пак телта влиза )

 

успех с справянето на проблема пиши резултата после

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя жиглйор ми беше първата работа.Вчера видях че Симо ми е сложил един болт който да подпира леко лостчето на втора клапа и днес мисла малко да го позавартя та да се отвори втората клапа леко за да не гасне, а относно разхода - не ми се вижда нормален,един прияте кара същата шкода и го е докарал до 8 -9 газ пък аз не я и ръчкам да кажеш нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гасненето не би трябвало да е от 2-рата клапа, понеже тя си седи затворена при ниски обороти и на празен ход

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не знам Симо ми обясни че празният ход бил от втора клапа - седяла леко отворена... нямам идея ... може и аз да не съм разбрал... колко ще ми излезе да си сменя карбуратора???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не знам Симо ми обясни че празният ход бил от втора клапа - седяла леко отворена... нямам идея ... може и аз да не съм разбрал... колко ще ми излезе да си сменя карбуратора???

 

това не го знаех, може и така да е... зависи за колко ще си намериш карбуратор 2-ра ръка, но няма гаранция и той колко ще е читав. Един колега тук продаваше чисто нов за 100 лв. а в магазина май са по 160 и нагоре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като не ти работи празния ход и това е решение да ти се отвори малко някой от дроселите. Това не е решение не проблема защо не ти работи празния ход а е закрепване на положението. 1клапа трябва да е леко отворена а 2ра да е затворена.

 

нов карб струва над 100 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може би Симо е имал предвид, че ако 2-рата клапа не затваря напълно може поради това при празен ход заради преобогатената смес да ти се дави мотора и да гасне. Иначе в книгите пише че "първата степен осигурява пускането на ДВГ в студено състояние, работата на празен ход и снабдяването с гориво-въздушна смес в режим на непълно натоварване"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега наскоро един познат имаше проблем с карбуратора и пита на сточна гара мисля че беше колко струва един нов и те му казаха 200 лева

:!: така че нов карбуратор излиза доста дебело вярно е че новото си е ново но и доста солено

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спред мен хвани го разглоби на съставните му части накисни го за 1 ден с кореселин после си вземи ремонтен комплект-жиглиори гумички гарнитури платно на ускорителна помпа и там още каквото трябва и ще го оправиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за карб от лада имам от къде да намеря имам предвид струва ли си занимавката - защото знам че ще трябва шпилки да ми се одължават след това трябва за газ да го правя...и между другото ако някой може да помогне с тоя моя проблем - плащам си като на сервиз само да ми падне тоя разход - удари ми 12.5 / 100 газ

 

п.п. Карбуратор от фаворит или форман дали ще ми пасне ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спред мен хвани го разглоби на съставните му части накисни го за 1 ден с кореселин после си вземи ремонтен комплект-жиглиори гумички гарнитури платно на ускорителна помпа и там още каквото трябва и ще го оправиш.

 

Подкрепям напълно!

Даже и само с промивка може би ще се оправи.

 

Едно време, често ми се запушваха жигльори, отивах на диагностик, той ги продуха и се оправят за 2-3 месеца ... накрая ми писна, а и колегата Michelle в една тема беше обяснил подробно как се чисти карбуратора. Та свалих го, разчастих го изцяло, накиснах всичко в коресилин за 24 часа ... и после забравих за гасненето за 2-3 години, когато пак почна да гасне - повторих операцията и до сега няма проблем.

 

Вземи потърси темата за чистене на карбуратор от Michelle ... само дето незнам дали не е в стария форум в дира ... ако не я намериш - кажи, ще проверя дали не съм си я копирал някъде при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gelkov Щом колата я караш на гас, проблема с гасненето и високия разход не е от карбуратора. ;) Смени си майстора!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то разхода на бензин не е мнооо мо-малък ( минус 2 литра ).А ако стаа дума за друг майстор дайте инфо при кого да отида.Аз разбрах за Симо от форума и коментарите за него бяха положителни. Кажете при кого да отида.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при газаджии, разбира се. Има едни добри в Красна поляна, колегата Best Forman може да ти каже точен адрес. За слагане на ладов карб. питай Мaxrpm, и аз щях да слагам самаров за проба, ама още се моткам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,аз съм нов в клуба и се казвам Стоян. За дроселните клапи да знаете регулират се на 10-12 стотни отворени (двете)

 

здрасти радваме се че си нов ама я ни светни как се регулират да са толкова отворени. То май си има някакъв индикаторен часовник или нещо такова ама аз никога не съм виждал и регулирането съм го правил на око и след това проба-грешка :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оцели в десятката :). Прави се с часовник и плочка, която да легне на основата на карба. Даже ако не се лъжа имаше чертежче в една от многото ;) книжки! Аз винаги съм бил фен на "уредния" регулаж!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Шкода комплект с индикаторен часовник не съм виждал на живо, но на ВАЗ - не само съм виждал, ами и съм го ползвал. Личното ми мнение е, че така реглажът става адски бавно и по никакъв начин по-точно, отколкото при пластините. Въртиш, гледаш и накрая - пак не уцелваш. За това си правя двигателя по по-простия и уж по-неточен начин - с пластина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.