Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Фабия VRS BLT "замисляне" при 1800 rpm ОТСТРАНЕНО!


huko

Recommended Posts

Здравейте,

 

смених една гарнитурка за около 2 лв и колата си минава през 1800 оборота без никакви проблеми. Тествах я многократно около тези обороти с даване и отпускане на газта - супер е.

 

детаилно описание на фикса има на:

http://www.fabia-vrs.com/technical/blt_egr_fix.htm

 

парт номера на гарнитурата е:

028 131 547 B

 

смяната отнема около 10 минути включително свалянето и качването на кората под мотора (отдолу е по лесно)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм мераклия :D но от каде да купя тази гарнитура,и каде да я сменят,имам предвид сервиз.

чакам отговор: na Л.С или GSM :smt017/089992017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееей от колко време чакам някой да се обади по този въпрос...

 

Аз се оплаках в ЕТ. Там ми казаха, че за първи път чуват за това и че въобще няма такъв сервизен бюлетин. Склонен съм да вярвам. Бях горе при пичовете и ми показаха, че няма. Изпратиха специално запитване в Чехия и от там им изпратиха коренно разлино решение - сменихме стойността за управление на ЕГР-а и замислянето почти изчезна. Ако не знаех, че го е имало нямаше да разбера.

Доволен съм. Сега имам доста по плавно разпределение на мощността по целия диапазон на оборотите и чади по-малко... :D

 

Хуко, на теб колко ти беше голяма гарнитурта, която извадихте? 32мм?

 

ПП: Някой ако иска новата стойност да ми прати ЛС. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хуко, на теб колко ти беше голяма гарнитурта, която извадихте? 32мм?

 

ПП: Някой ако иска новата стойност да ми прати ЛС. ;)

 

Тази, която извадихме е 25 мм, точно колкото ще е отвора, ако въобще няма гарнитура.

 

Дай малко повече подробности за тая нова стойност и как се коригира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами стойността се коригира чрез VAGCOM. Става за около 3 минути. Доволен съм от ефекта. Засега. :) Определено чади по-малко.

 

Според сервизната програма, ЕТКА, трябва да е на 32мм гарнитурата оригиналдъ. Това на Шкода, Сеат и VW PD130. A освен това гарнитура с номера от fabia-vrs.com няма. Въобще за никоя марка в ЕТКА.

 

Ба ли го... :?

 

Искам да видя как работи твоята с гарнитурата и ти да видиш моята с новата стойност. Да направим пряко сравнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш кога и се срещаме :) ще се радвам да се запознаем.

Иначе старата гарнитура е в жабката, та ще може да я премерим точно колко е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда. Би било добре... Ще е интересно и за хората, които имат БЛТ двигател на който проблма все още не е разрешен.

 

Някоя вечер през седмицата? Други желаещи да обсъдят еRеS въпроси също са добре дошли! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз днеска ходих до ЕТ, след като прочетох коментарите по темата и на моята кола и смениха стойността за управление на ЕГР-а,за сега не мога да кажа нищо защото съм карал 5-км. Чакам да се видим за да обменим опит :D много благодаря на колеггите huko & karaibrahim za насоките :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ знам след като изляза от гаранция ще експериментирам с хардуер :smt017,абе дай да пиеме по кафе и ще го мислим smile109

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е това "замисляне" бре.Само аз ли не го усещам ???

 

Ако двигателя ти е ASZ е нормално да не го усещаш. Има го само при BLT двигателите, които са с Eвро 4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че къде пише какъв е двигателя?

 

Най-лесно е да си погледнеш застрахователната полица!

Там пише двигател-първите 3 букви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че къде пише какъв е двигателя?

Най-лесно е да си погледнеш застрахователната полица!

Там пише двигател-първите 3 букви!

Или в големия талон :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
Какво е това "замисляне" бре.Само аз ли не го усещам ???

 

Ако двигателя ти е ASZ е нормално да не го усещаш. Има го само при BLT двигателите, които са с Eвро 4.

Днес я видях в големия талон -ASZ е.

Каква е разликата в двигателите?

Това евро 4 да не е някаква прелюдия към филтър за твърди частици?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я видях в големия талон -ASZ е.

Каква е разликата в двигателите?

Това евро 4 да не е някаква прелюдия към филтър за твърди частици?

 

Eм, значи не трябва да го мислиш и това.

 

Евро 4 е стандарт за изхвърляне на отработени газове в околната среда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.