Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

skoda 1.9 tdi - max speed


spartanez

Recommended Posts

VooDoo, а гледал ли си диаграмата в зелената книжка? Там е видно колко харчи тази кола при тази скорост - около 14л/100км - два пъти повече от един съвременен автомобил, ако ще да е с три пъти по-голям двигател ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    8

  • VALDO

    5

  • hamsia

    4

  • spartanez

    4

Най-много писали в темата

Да- безопасността на първо място . Тия скорости над 140 - 150 са за Божурище, където няма да застрашиш нечий живот освен своя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Октавията и дават 192км/ч максимална, и да ви кажа до 180 си ги набира леко след това обаче е зор, особено ако е равен път. от пловдив до софия едно гъзе с една руса мацка ми караше със 180 и направо не издържах, пежо 406 но двувратка, уж трябва да е спортно но до 190 ме държа после с няма такава мъка вдигнах до към 208-210 вярно вече беше нанадолнище. като знам това с какъв зар се прави не мога да си представя една фабия как вдига над 200 освен РС-ката разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз съм със 1.9TDI (101к.с.) и при включен автопилот на 180 (по километраж), на равно, нулирах компютъра, след което той изписа средна скорост 171 км/ч. Не съм сигурен само до колко е верен самия компютър...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки километраж след 150 лъже-за да набие на внимание високата скорост на шофьора и да го "вразуми".Друг е въпроса с колко лъже-бях чел че най много лъже Фалве(vw) с цели 13км на 200-другите лъжат от порядъка на 5-7 до 10км най-много! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това не се гледа спидометър,а оборотомер,който има доста голяма точност.От там има калкулатори за непросветените

http://www.catherineandken.co.uk/sti/tyres.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лъже още от начало - има зададен процент на грешка който н може да е отрицателен - винаги е положителен.

И с увеличаване на скоростта - се увеличава и грешката.

Мисля, че е до 11%.

При мене съм засичал 140 по километраж- по ГПС се развнява на 128.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам,защо има всеобща заблуда,че скоростта измервана с GPS е точна?Тези GPS не дават точно измерване!И при ориентация дават грешка с няколко метра,какво да говорим за скорост.Това вероятно е така,защото е орязана гражданска версия.Иначе военните честоти на американците сигурно са точни!Ама за без пари толкова!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете сега, ухерите с GPS ли замерват скоростта :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете сега, ухерите с GPS ли замерват скоростта :mrgreen:

 

да !!! спират те слагат ти един ГПС в колата и те карат да минеш отново по същия път със същата скорост smile029

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете сега, ухерите с GPS ли замерват скоростта :mrgreen:

 

да !!! спират те слагат ти един ГПС в колата и те карат да минеш отново по същия път със същата скорост smile029

 

Знаех си аз, че така правят :mrgreen: Добре, че ме светна ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам,защо има всеобща заблуда,че скоростта измервана с GPS е точна?Тези GPS не дават точно измерване!И при ориентация дават грешка с няколко метра,какво да говорим за скорост...

Аз пък не знам ти за каква заблуда говориш :D Нека да уточня нещо - едно е географска дължина и ширина, съвсем друго е самата карта, която ползва всяко GPS устройство. Грешките или по-скоро отклоненията от няколко метра (когато ги има) в почти всички случаи се дължат на самата карта, т.е. на минимални неточности в калибрирането й, които са и пренебрежими, стига да са в рамките на допустимото. С други думи ако ползваш GPS и той ти покаже, че си пред вас, а реално входа е на 3 метра по-надолу, причината за отклонението е картата. Който разполага с GPS и софтуер, който позволява това, нека експериментира - засечете геогр. дължина и ширина пред входа на блока си (да речем), разходете се из квартала и му задайте на GPS-а да ви върне на точно тези координати. И той ще го направи, без да даде въпросните отклонения, характерни и свързани с някои карти. Та в този ред на мисли, GPS-a, измервайки скорост и надморска височина, не ползва карта, а засича движението и местоположението по координати. Т.е. точността на измерване е достатъчно коректна. И едно малко лирично отклонение - миналата година, в Италия, едно приятелче ме чакаше пред един ресторант. И за да не си играя да го откривам по POI или да въвеждам адрес за търсене, той ми прати именно координатите на мястото. Какво да ти кажа - спрях с колата точно пред приятеля, който се беше ухилил до уши :D И друго - при желание да тестваш и по друг начин точността на измерване на GPS приемника пробвай следното - вдигни с колата 100 км/ч и сравни това с показанията на GPS-a. Колкото и пъти да го правиш този номер, GPS-а ще ти показва една и съща величина :)

Между другото, ако не бях прав, т.е. ако все още не съм те убедил в това, защо тогава в едно от системните подменюта на борд компютъра имам показания за реалната скорост? :) И да ти кажа - над 90 км/ч тя започва да се отклонява постепенно от тази, показана от скоростомера. И това ми е заложено от самия производител ;)

 

stenly, тук не става въпрос полицаите как и с какво замерват скоростта. Ставаше въпрос за макс. скорост на 1.9ТДИ и в последствие до колко точни са показанията на скоростомера :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

stenly, тук не става въпрос полицаите как и с какво замерват скоростта. Ставаше въпрос за макс. скорост на 1.9ТДИ и в последствие до колко точни са показанията на скоростомера :P

 

Хоп :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който има вяра на КАТ - казва им да застанат 2-3 километра след тунела към Пловдив - да им каже, че ще има келепир.

И да тръгва - те ще му кажат колко му е мксималната скорост:)

А за ГПС - реално грешка има и няма как да я няма - има вертикална и хоризонтална грешка.

Говорим за координати.

В зависимост какъв клас ГПС ползваш е възможно грешката да е минимална - говорим по 1 метър дори и до 50 сантиметра.

За ниските класове - може и до 15 метра - но това не ефатално за определяне местоположението и навигирането.

Аз лично си пускам да не "прилепя" към картата - така в последствие може да се коригира грешката на картата.

А за точността на скоростта - ако грешката в момента на опита е константа - не виждам защо да не е вярна скоростта?

Възможно при корекция на грешката д аима и отклонение в точността на скоростта - вс епак има фактори, които с влияят на сигнала.

Но според мене това е излкючително рядко и веднага ще се усети като показание и разминаване.

А малки грешки от рода на 1 метър до 3 колебание в дадена секунда - мисля, че не е толкова фатално.

Най добре се вижда някой като мигне за КАТ.

Колоната остава зад мене на момента:)

Вярно е че както каза мах, че има някой дето намаляват все едно не карат, а ходят.

Но при нормално каране- аз закотвям на 90-95 на ГПС - това показва около 100 на километража.

Явно повечето се уплашват и не се лепват за мене.

Досега не съм спиран, но навигатора до мене е достоен коректив и винаги подлага на съмнение показанията на ГПС, така че доста често не използвам опитното поле в максимална степен:)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно GPS,Egnos-20см точност,Omnistar XP-13см,Omnistar HP-10sm,RTK-3sm.Това са максимално възможните точности(при идеален обхват и устройство).Само Егнос е безплатен,но минава епизодично над БГ,Омнистар са платени корекции,РТК иска базова станция.Има ли разлика от стандартен Гармин(с кой да е ГПС сигнал) когато се мери скорост-мдаааа :mrgreen:

 

ПС:Гледайте оборотомера-той не лъже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

werz, тази точност обикновенния автомобилен потребител не му трябва.

Точността няма никакво значение за определяне на скоростта.

Скротстта се мери на база изминато разстояние за време.

Координатите ако както се изрази се подават с някаква грешка при идеален сигнал са еднакви, скоростта ще е една и съща при висок клас и нисък клас ГПС.

А и да има разлика от 1 км/ч мисля, че тази грешка и оборотомера ще я даде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПС:Гледайте оборотомера-той не лъже

 

Ама си нямаш на идея колко НЕ СИ прав!

 

Айде да гледаме какво показва оборотомера - обороти на двигателя. Дотук добре. Продължаваме нататък. Минава през скоростната кутия. Там предавателните числа са константа. Супер. Стигаме до диференциал. И там константа. До тук 100% точност. И минаваме през колелата. Опаааа. Ма гумите ти 2.5 или 2.4 атмосфери ли са? А на вън 20 градуса ли е? А гумата износена ли е? А това точните гуми ли са? А... абе да не продължавам. И точноста отиде по дяволите. Тук стигаме и до точноста на скороста на климатроника. Тя е точно толкова колкото и на оборотомера.

 

Затова ако искаш точност има няколко начина:

1) Пето колело - използва се от почти всички списания и при всички тест автомобили

2) GPS - любителски вариант даващ повече от достатъчна точност (под 0.5%)

3) Ползване на стендове и корекций на скоростомера - да не изпадаме в подробности.

4) Сравняване с еталонен скоростомер - почти като горното...

5) Лазерни скоростомери

6) други - не ми се изброяват

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сетих се и друго.... на връщане от благоевград един път карах на извънградски път точно с 90. нямам темпомат, но крака ми мисля, че много точно пъддържа скоростта. та скоростомера не мръдна няколко километра от 90те и за нещастие имало знак за ограничение на 60 който не бях видял и ме спряха. на радара - точно 90. значи ако има разминаване то е при над 100 и при новите коли то надали е много голямо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм абсолютно убеден че скоростомерите дават процент на грешка, но при всеки вид скоростомер е различно.

Няма да казвам защо , но нека да ви дам въпроса от къде излиза жилото което влиза в скоростомера и как се преработва неговото въртеливо движение в показанието на скоростомера ;) :?:

 

ПП във фирмата имаме доста gps-и и мога да взема да тествам моя скоростомер - няма да има проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не се изразих достатъчно ясно. Промяната в налягането на гумите и/или натоварването и води до промяна в показанията! Да не говорим за смяна на гумите с различни от стандартните за модела. Колкото и точни да са датчиците те разчитат на прословутия диаметър на гумата! Затова и на тестовите модели слагат пето колело! То е с плътна гума, абсолютно точно измерен диаметър и т.н.

 

И за последно ще ви дам пример с БДЖ. Всеки е виждал колелото на тия машини. Скороста се измерва по същия начин както при колите - скорост на въртене на колелата. Да де, но независимо че колелата там са железни и износването е сведено до 3-4мм по диаметъра (при повече следва смяна) разликата надминава 10% и периодично им се прави реглаж!!!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да гледаме какво показва оборотомера - обороти на двигателя. Дотук добре. Продължаваме нататък. Минава през скоростната кутия. Там предавателните числа са константа. Супер. Стигаме до диференциал. И там константа. До тук 100% точност. И минаваме през колелата. Опаааа. Ма гумите ти 2.5 или 2.4 атмосфери ли са? А на вън 20 градуса ли е? А гумата износена ли е? А това точните гуми ли са? А... абе да не продължавам. И точноста отиде по дяволите. Тук стигаме и до точноста на скороста на климатроника. Тя е точно толкова колкото и на оборотомера.

Е аз съм си глупав,ама при максимална скорост налягането в гумите не играе,както и температурата,а протектора се измерва лесно.Да не говорим ,че всяко колело си има константен диаметър,вариращ в максимална скорост само заради износването,което варира в рамките на 0-6мм,тоест под 1 % от общия диаметър на колелото.1% от 240 са 2,4 км/ч :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе werz, прав си! Твоя скоростомер е сметнат за 17ки с 45 височина и 225 ширина. И като шибнеш 35 височина при същата тая ширина скоростомера ти е пак точен щото баба Ванга се е вселила в твойта кола :mrgreen: Или като ти е по-мека гумата и съответно диаметъра е с 3-4мм по-малък това няма значение? Простата сметка показва че 4мм по-малък диаметър са "само" 12.5мм в обиколката. Ма то това от какво значение е. Баба Ванга нали ще коригира. Аааа, да. И тия дето правят тестовете за какво ли изобщо ползват петото колело. Тя колата си показва точно и без него!

Прекратявам. Не ми се спори. Който вярва - вярва. Който не - не. Аз ще гледам на следващата сбирка да дойда с лаптопа и GPSа та който иска да си провери скоростомера.

Поздрави

 

PS: 6мм износване грайфер (1%), 3-5мм омекнала гума (1%), 2.5% грешка на самия скоростомер (има едни малки цифрички оказващи точно това). Брех, ма те взеха че станаха едни 4.5% бре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бре, ейййй, пичувити :lol: - човеко дет пусна темата питаше един Шкодов двигател ква скорост би развил и кво - ГеПееСи, гуми, влакови колела и още кво ли не му нахвърляхте, Юли и на ресторант на Ботуша го замъкна, малииии. :D То, че нема нищо верно у тоя живот и на детето му е ясно, ама вий на геодезично - физичен диспут обърнахте нещата. Каже некой нещо и другия вика: "А бе така е, ма не е баш така :mrgreen: ........" и айййди, почва се. Е, кажете, дига 198 км/ч. примерно бръмчилката и тва е. На човеко не му требе научно пояснение с двайсет и осъм разяснения в скоби и още толкоз препирни по всека от горните точки. Ей са нашто бубе с повече от 160 км/ч. до Пловдив не сме я мъчили. щот детето е все с нас, не мое да се излагаме кат некви рацери, ма жената от време на време на равно и чисто пътче се увлича, та и права забележки.

 

Пепи, кат ше влачиш лаптопа с тебе, домъкни и малко образователно-медицински мат'риали на цифров носител, че миналия път на срещата и липсваше живец и гонките беха тегави, а така народа ше живне и беж по колите и газ до края на правата, хахахаххаха.

 

Ай да слушате и стига сте висели у нета, после цел ден че клюмате у бачкането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.