Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пак за фаровете зимно време


maxrpm

Recommended Posts

Ей, ако някой може да ми обясни, що Макс периодично си затрива мненията - ше съм му много благодарен ...

 

Сигурно е много оригинално да пуснеш тема, да има 50 мнения и накрая да и е..ш майката ... баси безмислената работа ... не е лошо модераторите да вземат отношение, щото такива инфантилни прояви не са рядкост за Макс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    8

  • orange!

    4

  • gogata

    4

  • maxrpm

    4

Най-много писали в темата

Някой да вземе да наименова темата :lol:

 

Темата беше нещо от сорта на "от 1 ноември пак се почва ужаса с карането на фарове". max по повод на друга тема си намери повод отново да се "обиди" и тоя път насериозно си изтри всичките (или почти) всичките постове... :| ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, ако някой може да ми обясни, що Макс периодично си затрива мненията - ше съм му много благодарен ...

 

Сигурно е много оригинално да пуснеш тема, да има 50 мнения и накрая да и е..ш майката ... баси безмислената работа ... не е лошо модераторите да вземат отношение, щото такива инфантилни прояви не са рядкост за Макс

 

Е, модераторите и да искат не могат да вземат отношение. Не мога да му забраня да си променя мненията. А не мисля да се занимавам да му ги записвам. В крайна сметка Max си е такъв. Харесва ли ни или не - това е. Вариантите са два - пишете знаейки че може да си затрие мненията във всеки един момент или просто не пишете в неговите теми.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евалла, че сте турили заглавие, грозно седеше темата с трите точки. :mrgreen:

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кпд - то на алтернатора не е особено високо - 25 - 40 %

 

Нека не съм съгласен! Това което ме понаучиха в дисциплината "Електрически машини" е че са с доста високо КПД. Освен това и бързо търсене с помоща на чичко Google показа, че КПД-то е над 50%. При 250W консумирани, прави че не повече от 500W натоварва. Това прави 0.5kW, да ги кажем 1 конска сила. Това прави цели 2% при 50 коня. Ако щеш увеличи на 4% или 2 коня. Пак не трябва да е проблем.

 

BTW във вуза тествахме генератор и мотор за засичане на КПД. Общото КПД беше над 70%!!! Направи сметка колко е била загубата само на генератор!

 

при фиксирани обороти и честота - да , НО оборотите на алтернатора варират от 1 500 - 12 000 . ако кпд- то беше токлова високо защо на 200 амперов алтернатор (монтиран на мецедес) има водно охлаждане , нима през алтернатора минава малко въздух който да го охлади ? защо на бмв- тата има маркуч с фи 50 през който алтернатора смуче студен въздух пред радиатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tyny,

 

Не знам защо Мерцедес и BMW слагат маркучи за студен въздух. Това което знам е че алтернатора и генератора са с доста голямо КПД. Друг е въпроса че предавката към тях (признавам, че я бях забравил) е с доста по-ниско КПД от самия алтернатор/генератор. Като цяло зареждането не отнема повече от 2-3 процента от мощността. А това не би трябвало да е проблем за колата.

Пак казвам - при изправен алтернатор/генератор и нормално количество уреди включени не би трябвало да имаш проблем с акумулатора. При наблъскани допълнителни консуматори (халогени, яки уредби, допълнителни стопове и сие) вече е друг въпрос. То на Юли фаровете му мигат като издъни баса :mrgreen: Как да няма проблеми с акумулатора.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.