Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пак за фаровете зимно време


maxrpm

Recommended Posts

  • Отговори 56
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    8

  • orange!

    4

  • gogata

    4

  • maxrpm

    4

Най-много писали в темата

Защо мъка, бе Саше? Аз карам целогодишно на фарове. Един вид фаровете са ми второто аз :mrgreen: . Най-малкото фаровете позволяват на насрещно-движещите се да те виждат по-ясно. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога, за една 120-ка със стандартен алтернатор си е мъка - фарове, парно и т.н. ;)

Иначе подкрепям идеята за каране с палнати фарове, горното го споменах само защото е вярно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе незнам колко е полезно - то кьоравия си е кьорав, ама....

това е повод като те изджаска некой *** да се оправдае че си бил без фарове и да "мине метър" евентуално.. особено ако е с познат поУицай. Тука изключвам разни "коли" по провинцията които карат без фарове в черна нощ . но то така или иначе никой не ги гони тях..

Ама така е - ще караме с фарове - за да не пълним джобовете на измислената ни държавица..

 

За ефекта на намаляване на катастрофите - аз лично се съмнявам че го има...

А най много ме дразнят тия, които си държат фаровете вкл. при паркирана кола - то не можеш да разбереш дали се движи или е спрял...- Спрял и запалил 4-ри фара нашия и си седи - егати "съвестния" шофер :)

 

както и разни които карат на габарити - на някои даже са им червени габаритите... смахната работа..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаааа, ний с нашто Окти все на фарове караме - и кво, вчера на Цариградско един с Мерцедес 180 С ни изчака да се изравинм с него и тръгна да ни засича, а на връщане по същото Цариградско, "хубавец" със Субару си ни засече веднъж, върна се обратно в неговата лента - явно не знае накъде е тръгнал и си прави осморки по Цариградско и то без мигач и без оглед на другите участници в движението - и щеше пак да ни засече, ако жена ми не беше дала газ, та оня в крайна сметка се подреди зад нас. Винаги през деня Октавията се движи с пуснати къси светлини, но това не ни отърва от идиотите на пътя, та фароевте при ширещия се манталитет на каране не помагат особено.

 

Извинявам се за дългия пост.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, мъка - да му мислят тия с ксеноните :mrgreen: , че в ЕТ към 330лв е крушката и още толкова запалката... Аз съм с крушки от 12 ле'а 2те :P .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pow нема се пУашите, оня ден един с некво Пежо 306 а лявата , а дясната лента, а пред мене, а по-напред... накрая един джип реши че вместо спирачка ще натисне клаксон, оня застана като междинна колона..уплаши се нещо, обаче като пусна светофара - тръгна пежото, ама тръгна и дЖипката - и се разтъркаляха едни брони на Пежо насам-натам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че е адска простотия, спонсорирана от Osram :) Така де, по-видим денем я ставам, я не в града. Ама не - и в град и извън!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога няма да се разбере има ли файда от тия фарове:МВР няма да си признае, че почти няма ефект от мярката. То си е до манталитет и култура на шофиране а за повечето шофьори в България по-мощната кола дава предимство! Иначе ще си ги палим фаровете и пъпреки това ще се молим да стигнем без произшествие за там за където сме тръгнали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми допада идеята, макар да ми е мъка със 120ката че като съм на фарове парно и чистачки от музиката ми не се чува бас и глъхне яко :lol:

 

За следващата ми кола въпреки малко, но все пак по-висок рязход ще карам на фарове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе идеята не е лоша и даже ми липсваше тази година април месец като почнаха да ги гасят. Тогава си дадох сметка, че когато всички движещи се са със запалени фарове подсъзнателно ги възприемам по-добре. Когато престанаха се чувствах неудобно, сякаш не бяха дисциплинирани. (не че фаровете ги оправят, но личното ми усещане е, че запалените фарове дават по-добра подсъзнателна представа за положението и "движението на участниците в движението по пътищата").

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, мъка - да му мислят тия с ксеноните :mrgreen: , че в ЕТ към 330лв е крушката и още толкова запалката... Аз съм с крушки от 12 ле'а 2те :P .

 

:mrgreen: Тц тц тц-как злорадваш само! :mrgreen:

Знаеш ли колко хубаво да карам на ксенон зад тебе! :mrgreen: (На Пешката до Чехия му се разказа играта по едно време) :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз просто няма да включвам фаровете... Колата ми не е направена така.

 

 

А как е направена :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за фарове през цялата година!

Винаги ги пускам, по-добре, по-отдалеч се вижда, и от други шофери и от пешеходци. Каквото и да си говорим е няколко идеи по-безопасно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 7-8 години (че може и повече) карам само на фарове. 120ката също я карах на фарове. Простата сметка казва 2*55 + 2 * 10 = 130W преразход. Да кажам 20W за табло и сие (абсурд, но нека) прави 150W. Ами всеки читав алтернатор/генератор се справя без проблем. Дори да добавим вентилатора на парното (35-40W ако не се лъжа) пак е под 200W. Е, това че на някои хора музиката им гълта още 250 (Mishelle теб визирам :mrgreen: ) е друг проблем. Иначе питай Gogata дали дори с 1000MB-то е имал проблеми с акумулатора. Щото съм карал и 1000MB и 100S и 120L все на фарове, а 120ката и на доста къси разстояния (под 4км с почивка от 8h!).

 

А дали помагат запалените фарове - вижте това:

lights_compare.jpg

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно си кьорав :mrgreen:

 

Що се отнася до задължаването - колко много ще ни липсва ЗАДЪЛЖИТЕЛНАТА казарма....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за фарове през цялата година!

Винаги ги пускам, по-добре, по-отдалеч се вижда, и от други шофери и от пешеходци. Каквото и да си говорим е няколко идеи по-безопасно.

Цанко моля ти се, не ме караи да изтръпвам от ужас при мисълта как ме задължават да съм на фарове 12месеца в годината!!! Казва се "Аз съм НА фарове през цялата година!"

 

Макс, казва се ЗА фарове, защото съм ЗА тяхното използване:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фарове да, но си е тегаво с консумация 150W-200W, едва ли остава много енергия за заряд. Поне на моя карбуратор се усещя като ги включа :D моторчето му падат 50-100 оборота, обаче на DRL 40-50W не трепват , това ми е индикатора за консумация, нали карба няма степ моторче да компенсира :?

Ако имаш и ел. подгряване на колектора и пуснеш нагревателя на задното стъкло положението става сериозно рано сутрин :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе питай Gogata дали дори с 1000MB-то е имал проблеми с акумулатора. Щото съм карал и 1000MB и 100S и 120L все на фарове, а 120ката и на доста къси разстояния (под 4км с почивка от 8h!).

 

Определено не съм имал проблеми зимно време на фарове, чистачки и вентилатор на парното. Аз, всъщност, на МВ-то се научих да карам постоянно на фарове :mrgreen: . Може би защото нямам музика в него, не ме касае особено харча на ток :lol:. Каквото и да си говорим фаровете те правят забележим (естествено не говоря за висене в задръстване). Поздрави!

 

П.П. Не знам за 120, но на МВ-то може да се изгася осветлението на таблото, което спестява...двайсетина вата примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да се включа с един глупав въпрос ... що викат, че фаровете (консуматорите) повишават разхода ... аз кат си карам - алтернатора си бачка, пък дали светят фарове или не - той все си бачка и генерира точец ... нещо не стоплям от къде идва разликата :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щот алтернатора скубе от мотора 3 коня , ма ти с тва 1,8 Т имаш достатъчно и за тва не усещаш , отделно инжекционната система компенсира и винаги държи едни обороти , ма на карбуратора са усеща е разхода не е фрапиращо завишен .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.