Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос към всички за Октавия ????


pepovas

Recommended Posts

Заслужава ли си ? за 6,500 лв. Октавия 2001 г. двигател- не съм сигурен може би 1,6 или 1.8 бензин 210 000км. , дебитомер за смяна , акумулатор за смяна, вероятно предни дискове за смяна (вибрира при натискане на спирачки).

Предварително благодаря за мненията и съветите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли твърде евтино за кола 2001 година? :roll:Сигурно е нЕкоя гробница и проблемите й далеч не се ограничават с дебитомера и кривите дискове...поне така си мисля. Разгледах mobile.bg, там цените на бензинови октавии почват от 9-10 000 хиляди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- Фирмена кола.

- 210 000 км

- Известно количество неща за оправяне и още едно НЕизвестно количество, което ще изникне.

 

Това ако не е автогол, аз от автоголове не разбирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен така ми звучи.

 

И то няма значение тука марката колкото до принципи при избора на стара кола...

 

6500, първия месец стъпваш на 10, после има още и още неща за оправяне и накрая се отърваваш от нея за 6 с 4 хил. загуба ....

 

Това от моя опит ... :)

 

Ако вземах кола на старо по скоро бих гледал да ги дам първоначално за кола в мн. добро техническо състояние, с известно минало за което съм сигурен ...

Иначе е само разправии и става като нова кола на лизинг по разходи само дето колата е стара ...

 

Е може да звучи песимистична прогноза но поне според моя опит е било така.

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е много добра, ама зависи какво трябва да и се оправя ... това че е фирмена предполага, че е зверски карана, но може и да не е така. Това, което си изброил за смяна не е голям проблем, но какво още ще изскочи ?

Води я по сервизи - проверявай всичко и след това мисли (питай) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ходи в сервиз с нея и ако са само тия неща за смяна я зимай. Акумулатор и дискове за си консумативи който всеки сменя. За дебитомера си виж цената да си правиш сметката.

 

гога в мобилето бензиновите започват от 6000 лв а не от 9-10к лв като за 8к може да си купуш с газов инжексион 100 коня 1.6 ... говоря ти по пемет че през последния месец по цял ден вися в тоя сайт и какво ли не съм огледал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2001 г. ?!? - твърде малка е цената. и ако не е обслужена, което е най-вероятното, ти предстоят доста харчове, а и колата е покарана доста, а ако ицвета й е жълт... чиста проба риск. питай какво е сменявано и как е обслужвана по двигателя и съединителя. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гога в мобилето бензиновите започват от 6000 лв а не от 9-10к лв като за 8к може да си купуш с газов инжексион 100 коня 1.6 ... говоря ти по пемет че през последния месец по цял ден вися в тоя сайт и какво ли не съм огледал

Говорех за Октавия от 2001г. (или след това). Най-евтината е 9 бона(от 2001) :) .

Иначе, щом колата е служебна, на повече от 200 000 км и на тая цена - определно си е таралеж в гащите :? . Друга причина да е толкова евтина, е да е някакво супер базово изпълнение без никакви екстри...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола на старо си е риск, но това, че е била служебна нищо не означава.

 

Пример: Мой познат работи в енергото и кара баничарка Пежо 4Х4 /то направо си е джип/. Човека е табетлия, грижи се за нея като своя, даже понякога си мисля, че аз за моята не полагам толкова грижи.

 

Друг пример /за съжаление/ от моето бивше работно място: Съкратиха шофьора на една от служебните коли. Тя остана като сираче. Шефът само хвърля ключовете на този и онзи и казва върви тук, върви там. Веднъж ме пращат до София и аз като съвестен поглеждам маслото - и какво да видя - едва на върха на щеката и то незнайно от кога !!!

 

Тъй, че ако е възможно проучи кой я е карал и говори направо с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом е фирмена , значи са я карали сумати хора. А и понеже не е тяхна- без никаква отговорност!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е карана от 2-ма - 4.5 години от професионален шофьор във фирмата, 1.5 години от една "кака" в Бургас, която общо взето се научи на нея. Професионалния шофьор се е грижил супер точно за нея, но жената е продавач на <нещо> и колата се кара, докато се движи.

 

Между другото... Аз се ожених с тази кола на 14.09.2003 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мое мнение-няма значение коя година е колата-погледни салона,след това външния вид-двигателя.Иди в някой сервиз на диагностика да ти кажат кое как е и след това сам си реши!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какви са тези фирми, дето не си обслужват колите...аз 10 г работя, все карам служебна кола и винаги отговорността за поддържане на колата си е била моя. Верно е и, че освен мен колата друг почти не я кара. Моите впечатления от сл. кола са, че винаги се слагат най-добрите консумативи(щото не ги плащам аз и вобще не се замислям), и ако нещо се прецака - веднага се подменя(пак по същите причини). Така, че явно зависи от фирмата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марту, прав си. Хубавото на служебните автомобили (или поне повечето) е, че се обслужват редовно и почти липсва алтернативата да са поправяни с чука и майната. Обаче...всички знаем как повечето хора разбират понятието "служебен" автомобил и, че повечето се карат яко душмански :| .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А знаеш ли колко фирми има със собственици, тип "чорбаджии", в най-лошия смисъл на тази дума, които правят колата и то със стари части едва, когато се строши напълно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пример за служебни коли тия от на баща ми фирмата. Там хората са на години и не са младежи по 20 години да юркат колите си. Баща ми никога не е минавал границата от 4000 оборота и винаги всичко и е сменяно в официален сервиз с оригинални части. Така са всички коли не само тая на баща ми а и осаналите 10-15 коли опели, шкоди и рена.

 

 

пп. да не забравиш да кажеш до къде си стигнал с преговори и ходене в сервизи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече много фирми дават възможност след изтичане на гаранцията или лизинга,служителя да купи служебния си автомобил на преференциална цена.Поради тази причина,служителя няма интерес да се отнася душмански.Жалко че тези фирми са твърде малко. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2001 г. трябва да е с новото табло. За 200 000 нормално да са заминали предните дискове дебитомера също. Дебитомера е към 300-400 лева (даже има някакви рециклирани в бош по 200 лв.), спирачните дискове с накладките 250, акумулатора 100 лв. Ако само това е за смяна не е нищо особено и на почти всяка вторпотребна обикновенно има нещо за смяна ако не те плаши че е на 200 000 си заслужава. За 1200 лева слагаш един бг газов инжекцион и си готов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги - що наплашихте човекО? Малко били парите, фирмена била колата - значи си е еб@ло мамата...

Да му кажа на бъдещия колега, както каза и BlackPearl - поглеждаш салона, водиш в сервиза и ако ти ареса - броиш парите и бегаш с колата!!! Аз ако напиша моята /тогава беше точно на 2 години - фирмена неква си/ на колко пари ми стъпи, много колеги тук ще кажат че послъгвам бая!!! А ако кажа, че за следващите 100К в моите ръце съм сменил едни тампони на реактивната щанга за ~20 лева - сигурно нема никой да ми повярва. Всичко друго дет съм сменил е било консуматив!!! Ей за това я обичам тая кола бре!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Бегай с колата в сервиза и гледай внимателно кое-как-защо...

Успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди години и аз съм взимал кола втора употреба,която е била фирмена и да ви кажа беше идеално поддържана,нищо че е внесена от Италия!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.