Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Теч след смяната на антифриз


skoda 120L

Recommended Posts

Колеги помгайте :cry: значи вчера ходих при едни където се водят майстори за смяна на антифриз оставих колата и ми казаха да мина след малко утовам след малко и гледам единия тръгнал да ми източва инсталацията през тръбите отзад при двигателя където и за парното и двигателя :evil: значи направо ми притъмня от там му казах вдигна на на стенд и отдолу му показах от къде се източва седях направи всичко но днес сутринта ходих да погледна колата дали трябва да се досипва защото побра само някуде около 7 литра и досипах още някъде литър но ужаса беше че онзи ми е сменял скобите и сега от тръбите капе ако сте имали такъв проблем споделете или кажете къде мога да го оправя защото съм начинаещ и почти нищо не разбирам но поне прочетох от книжката че от долу се източва охладителната система и не като тези в кавички майстори те се намират на сливница малко преди бензиностанцията на шел преди нея някъде на 200-300 метра и до тях почти има един сервиз за аспуси а прави и технически прегледи! сложих ги в черния списък да знам че друг няма да се мине като мене! :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш си нови скоби, махаш старите, мажеш отвътре мястото където се надява маркуча тъничко с грес, надяваш го и стягаш скобите. И не би трябвало да тече повече ;). Пробвай ако искаш преди това да затегнеш скобите, дето ти ги е сложил майстора. Ако спре да капе, няма смисъл да си играеш с нови скоби. Дано съм ти бил полезен. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това, че си нов тук, не те оправдава да пускаш 1 тема в два различни раздела... Реши къде искаш да я пуснеш и ако е правилното място, шляпвай я...

 

Ето ти отговора ми от другата тема:

 

Ако имаш в предвид дебелата тръба, допустимо е при лек наклон на автомобила назад, тя да се откачи за смяна на антифриз. Далеч по-лесно е, отколкото да се навираш под автомобила. През нея ще изтече 90% от течността.

 

Но явно наистина са некадърници, щом не са уплътнили добре разкаченото, което и да е то. Преди нахлузване и стягане, водното съединение, в случая маркуча се намазва фино от вътрешната страна с грес и чак след това се нахлузва и стяга. След което със сигурност няма да тече. Това всъщност в момента е и решението на проблема ти.

 

P.S.: Ако по тръбата, на която ще закачаш маркуча имаш неравности, язви и др., зачисти ги предварително, доколкото това е възможно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tрябваше да пуснеш 1 тема щяхме да ти обясним как се прави. Не се отвиват пробките (аз не ги отвивам) защото може да са гнили и да се откъснат. Отваря се обезвъздушителното кранче, отваря се капачката на изравнителния съд и разкачваш дебелия маркуч на водната помпа. Всичко пише в зелената книга
:smt017
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tрябваше да пуснеш 1 тема щяхме да ти обясним как се прави. Не се отвиват пробките (аз не ги отвивам) защото може да са гнили и да се откъснат. Отваря се обезвъздушителното кранче, отваря се капачката на изравнителния съд и разкачваш дебелия маркуч на водната помпа. Всичко пише в зелената книга

Ясно колега и онзи така е пробвал но аз исках стария антифриз да се източи напълно защото беше пълна помия но те като ми казаха не само дебелия маркуч ами и другите за парното са барникали и сега те капат не дебелия маркуч към водната помапа а колко за пробките аз бях като ги отвиваха и нямаше проблеми :roll: а и като ми показаха тротоара който са използвали почти нямаше наклон и казаха че изтекъл някаде около литър от там и е побрало само 5 литра а не 11,5 както в аутодатата и това е че сега трябва да се мъча ако сменям скобите ще изтече антифриза затягах старите но ефекта един и същ капе си :cry: много гадно разбутаха колата и нз дали няма да се прави наново смяна на антифриз и маркучи с водните съединения ако не колеги кажете вие как правите смяната поне вече да знам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми като искаш да смениш целия антифриз, ще ти се наложи да жертваш налятите 5-6 литра от вчера. Източи го антифриза, както ти каза max, ако ти се занимава промий системата (с оцет примерно) и си налей новия антифриз ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо пробвай на загряла кола да ги понатегнеш капещите маркучи ... кат се загреят поомекват и по-лесно се стягат. Ако не стане пробвай това което са ти обяснили колегите и накрая - пак на загряла кола ги притегни още малко. В краен случай - може и с малко силикон да омажеш капещото място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо пробвай на загряла кола да ги понатегнеш капещите маркучи ... кат се загреят поомекват и по-лесно се стягат. Ако не стане пробвай това което са ти обяснили колегите и накрая - пак на загряла кола ги притегни още малко. В краен случай - може и с малко силикон да омажеш капещото място.

Ами и аз се зачудих сега със силикон или изолирбанд да сложа на капещите места но сега като погледнах по малко май тече дано де :) аз мялко ги затягах сутринта но на студен двигател преди да пусна темата но интересното е че теча е на маркучите на парното от дясно иначе голямия маркуч към водната помпа няма и капка и другия към релето но ще вида утре как ще е и тогава ще вида със силикон или се замислих и за машинно малсо да сложа :mrgreen: да бяга на вътре тоя антифриз :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега мн мерси за съветите обаче преди да се стъкмни слязох и видях че маркучите за радиатора и двата за като градниарски затова толкова тегаво ги дозавих и пак леко покапват :evil: но ще видя със силикон или излорибанд

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.