Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

[Fela 1.3] Кой в Сф може да помогне?


Хашек

Recommended Posts

Става въпрос за следното:

 

Колега от Сф, който чете форума, ми звънна вчера, и ми сподели, че има проблем с двигателя на своята Фела 1.3. В сервиза, където е оставил колата, са му казали, че лицето на блока е криво и главата не може да се сглоби в тоя вид, сиреч трябва да се търси нов прав блок.

 

Може ли някой да му помогне с упътване къде да си даде блока и ризите за шлайф на лице, както и да му припасне лицето към главата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

довечера ще ти пратя адреса и тел. на добър шлайфист, че визитката ми е в къщи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че не блока му е крив с 1мм или както казаха по-късно с 3мм а че раза/ризите са му пропаднали! Колата беше преместена от досегашните "майстори" в сервиза на Брегалница. От тук нататък търпени и работа:)

Успех на колегата в начинанието!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то за тва има една приказка - немога или не съм компетентен по тия коли , ма кой майстор изпуща 150 - 200 кинта , отделно има толкоз литература вече , че е срамота да има толкоз неграмотни майстори ... сигурно даскалите са виновни , че не са ги научили да четат :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

накрая успях да изровя визитката, ето координати на шлайфиста:

кв. Обеля ул."22" Nо. 11 tel. 0888711341 (0898722432), 9342566 - Жоро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

тъй като стигнахме да нов двигател защото блока е спукан да ви разкажа как се стигна до тук, поне друг да не прави същата грешка която аз допуснах (и явно ще ми излезе през ... носа).

 

Цялата работа започна с изчезването водата - колата "пиеше" вода. Тъй като не капеше от никъде, а аз трябваше да доливам всеки ден имах съмнение че става дума за гарнитурата на главата.

Прегледах белия списък с майстори за такива които да са по-близо до нас и попаднах на "Аз съм доволен от Хари в София". Може би трябваше да обърна по-голямо внимание, че човека си е правил предница, а не двигател но .... не обърнах (лично моя грешка).

Отидох при тях, хората се почесаха по главата и казаха - гарнитурата на главата, утре вечер колата ще бъде готова. До тук добре, ... На другия ден се обадиха и казаха, "блока е крив, нищо не може да се направи, ... тарси си блок".

Трагнах да звъня аз по телефини на всякакви морги и т.н. и блок няма ... Попаднах на "Хашек" и човека ми обесни че блока може да се шлайфа и това което ми говорят много го самнява да е истина (така се и оказа). Трънах да ги убеждавам аз "майсторите" че блока може да се шлайфа, но те не искаха и да чуят (кривината се увеличи от 1 на 3мм). Така стигнах до Сашо от Брегалница (в София). Закарах му колата на него (по точно той я дръпна до сервиза си) и каза че блока изобщо не крив а две от ризите за пропаднали и няма проблем да я оправи (Понеделник, Вторник ще бъде готова). Щастлив до преди час очавах обаждането му че колата е готова. Нарочно не писах във форума, а изчаквах края на ремонта за да опиша по-подробно всичко. Оказа се че съм бил прав - Сашо се обади и каза че блока е спукан. Има съмнения че предишните "майстори" са пренатегнали болтовете докато са стягали главата и блока се е спукал. Каза че не капе а направо си тече т.е. аз преди така не може да съм карал.

Сега варианта е нов двигател. Ами ... това е за сега има ли развитие в някаква посока ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко това - пропаднали ризи и т.н. ми мирише на карано с шибан антифриз от 2 лева и яко корозия на блока - сега ако някой е пренатягал главата... баси.. може да е помогнало. Иначе блок се лепи с едни химии на Holtz и ако е малка пукнатината има известен шанс... обаче при тебе май няма да стане като чета... Незнам дали може да се заварява, ама щом Сашо не ти е казал....

Кофти работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифризът няма нищо общо с проблема. И въобще не си въобразявайте, че какъвто и да е недоброкачествен антифриз може да нарани блок или ал. глава.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифризът няма нищо общо с проблема. И въобще не си въобразявайте, че какъвто и да е недоброкачествен антифриз може да нарани блок или ал. глава.

 

Поздрави

 

Винаги съм си мислел че е от скапан антифриз, правих глава - цялата беше в язви. Затова после сложих червен антифриз - то да бях налял солин разтвор ??

Може би ще обясниш на публиката от какво гние блока и главата - локални прегрявания ли са какво е? Не обичам да ми остават неизяснени неща - няма нищо случайно

 

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм чувал че чугунените глави не се помръдват, но алуминиевите са претенциозни към антифриза ... вярно ли е или не - незнам :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифризът няма нищо общо с проблема. И въобще не си въобразявайте, че какъвто и да е недоброкачествен антифриз може да нарани блок или ал. глава.

 

Поздрави

 

Винаги съм си мислел че е от скапан антифриз, правих глава - цялата беше в язви. Затова после сложих червен антифриз - то да бях налял солин разтвор ??

Може би ще обясниш на публиката от какво гние блока и главата - локални прегрявания ли са какво е? Не обичам да ми остават неизяснени неща - няма нищо случайно

 

Поздрави,

Блока не гние. Главата се скапва в горивната камера от детонации/кофти бензин, кофти искра-неточна, липса на компресия/ при отворите на охлаждането-не добро движение на течноста/раз. голяма температура,защо го оставам сам да разбереш/. От горенаписаното от колегата разбирам, че има има спукване в резбата/може да греша/ ремонта става със шпилка намазана с локтайк или металпластик за чугун и предварително направен фрезенк за поставяне на О-пръстен. Проблема в последствие е трудно сваляне на главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

JulianJ много съжалявам за това, което чета. От Хари аз наистина съм много доволен. Не мога да си обясня защо се е случило това при теб. Може би защото до сега много малко Шкоди са минавали през него, а предницата на една кола не изисква висше образование. Дано проблемът да е разрешен вече. Ако не е...... май Мишо от Симеоново ще да е разрешението на всички Шкодови проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.