Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Сменено първо масло в ЕТ


huko

Recommended Posts

Като заговорихте за сервизни интревали - можете да ги видите какви са в стикера на първата страница в сервизната книжка или на дъното на багажника. Долу в най-левия ъгъл - QG0 или евентуално QG2 значи постоянна дължина на сервизен интервал, QG1 - променлива дължина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааааааааа, още нещо по темата

 

масления филтър, който беше в колата беше с емблемите на VW AUDI и произведен във Франция.

Този, който взех от ЕТ е с надпис MAN или нещо подобно и произведен в Чехословакия.

Първия е със зигзагообразни ламелки на фахтията, а втория е с прави.

Да не би случайно в нормата да се казва, че и масления филтър се сменя на 30 хил. км. ?!?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Различните производители правят филтрите си различно. Не е задължително да са еднакви. Важното е да е за този модел, да не е менте и да е сменен. Относно смяната - на 15к км е. Там лабаво няма. То и принципа е масло+филтър. Виж, горивния го препоръчват на 30к, ако не се лъжа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама не слушаш изобщо,ако си Лонглайф 505.1 НЕ Е НОРМАТА, ако не си-тя е

 

Не мисля, че съм лонглайф. Разгледах детаилно маслата на мобил (препоръчват се от AUDI и порше.бг ползват такива) -

 

първия вариант е MOBIL SYNT S SPECIAL V 5W-40 (къс интервал) за него пише следното:

 

Висококачествено моторно масло за съвременни дизелови двигатели, включително такива с турбозахранване и двигатели TDI с PD("pumpe duse"). Ниският вискозитет осигурява по-бърза защита срещу износване и образуване на утайки в стартовия период на всички съвременни автомобили, особено с високооборотни РD дизелови двигатели. Покрива и превишава следните спецификации:API SJ/CF , ACEA A3/B3 , VW 500.00/505.00/505.01(11/92) , FORD WSS M2C 917-A

 

втория вариант е MOBIL SHC FORMULA LD 0W-30 (удължен интервал) за него пише следното:

НАПЪЛНО СИНТЕТИЧНО моторно масло ,осигуряващо изключи-телна икономия на гориво и удължени интервали за смяна на маслото. Подходящо за бензинови и дизелови двигатели. Покрива спецификацията PD ("pumpe duse") за двигатели TDI с удължен интервал за смяна на маслото: VW 503.00 / 506.00 / 506.01

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Различните производители правят филтрите си различно. Не е задължително да са еднакви. Важното е да е за този модел, да не е менте и да е сменен. Относно смяната - на 15к км е. Там лабаво няма. То и принципа е масло+филтър. Виж, горивния го препоръчват на 30к, ако не се лъжа...

 

Въпросът, е че ЕТ внасят чешки филтри и е доста вероятно филтъра да не е сменен при смяната на маслото, а да си стои този от асемблирането на двигателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 5940#75940

 

в този pdf пише всичко за смяната на масла,филтри и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?p=75940#75940

 

в този pdf пише всичко за смяната на масла,филтри и т.н.

 

колега, в тая тема става въпрос за една конкретна смяна на масла и филтри

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът, е че ЕТ внасят чешки филтри и е доста вероятно филтъра да не е сменен при смяната на маслото, а да си стои този от асемблирането на двигателя

 

За съжаление винаги има тая опасност ... в ЕТ. Защото в Toyota гледаш как ти правят колата през витрина! Дано доживеем това да се случи и в ЕТ.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът, е че ЕТ внасят чешки филтри и е доста вероятно филтъра да не е сменен при смяната на маслото, а да си стои този от асемблирането на двигателя

 

За съжаление винаги има тая опасност ... в ЕТ. Защото в Toyota гледаш как ти правят колата през витрина! Дано доживеем това да се случи и в ЕТ.

 

Поздрави

 

нали знаеш какво са казали руснаците

 

судба не хуй, в руки не вазмеш

 

за това смяна масло ми излезе над 300 кинта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

За съжаление винаги има тая опасност ... в ЕТ. Защото в Toyota гледаш как ти правят колата през витрина! Дано доживеем това да се случи и в ЕТ.

 

Поздрави

 

В Тойота има и долен етаж, който не виждаш, но от 91-ва карам Тойоти и нямам никакви оплаквания от сервиза, освен че са малко туткави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?p=75940#75940

 

в този pdf пише всичко за смяната на масла,филтри и т.н.

 

колега, в тая тема става въпрос за една конкретна смяна на масла и филтри

ами колега прочети го и тогава се заяждай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Я да попитам тук:

Мисля че в сервизната книжка пишеше да ползва масло 503.00 за бензинови автомобили. Това значи ли че ако маслото покрива 505.00 е ОК или трябва да се търси 503

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.