Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Сменено първо масло в ЕТ


huko

Recommended Posts

Днес смених първото масло на фабията в ЕТ

 

Приемчика много любезен, справиха се с процедурата за няма и час. Никакви допълнителни процедури.

 

Плащам и си тръгвам. След няколко часа в офиса слизам на паркинга и си викам: "абе я да видя какво се случва под капака" дърпам пръчката и гледам маслото с около половин сантим над макс- а. Лилиииииииии, гарнитурите, турбото, милинките ми, направо звънкам на брат ми утре да го източим.

След това грабвам отверката и гледам - въздушния филтър си е все същата кир.

 

Та така - приемчика супер пич, а монтьора... е утре ще му довърша работата, пък дано да няма щети, които не се виждат на първо време. Чудя се само, на тези дето не знаят ръчката до съединителя за какво е, колите им колко ли ще изкарат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

привет колега. От много години карам все Шкоди закупени от Еуратек и имам доста горчив опит с тях. Каквото и да ремонтират там - е под съмнение а и цените си ги бива. Лично аз отдавна се отказах да ходя при тях. Същото е и положението при продажбата на авточасти. Беш докато си още еж. Успех и безаварийно !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След това грабвам отверката и гледам - въздушния филтър си е все същата кир.

 

Колега, ти прочете ли темата "Първа смяна на масла"? Там ясно съм написал "Шкода препоръчва смяна на въздушен филтър на 30к км", т.е. на две смени на маслата. Аз си искам всеки път да ми го сменят.

За маслото над максимума - сигурен ли си че колата е била хоризонтално?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След това грабвам отверката и гледам - въздушния филтър си е все същата кир.

 

Колега, ти прочете ли темата "Първа смяна на масла"? Там ясно съм написал "Шкода препоръчва смяна на въздушен филтър на 30к км", т.е. на две смени на маслата. Аз си искам всеки път да ми го сменят.

За маслото над максимума - сигурен ли си че колата е била хоризонтално?

 

Поздрави

Аз също си го сменям на всяка смяна на маслото(15 000 км).То в България е толкова прашно,че какво да говорим!И филтъра дато е в купето го смених преди 3 мес. и вече да не ви казвам на какво прилича!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах същия проблем, за което бях отворил тема. Просто са мърлячи в Еуратек и човек трябва да си отваря очите. Лошото е че ти вкарват колата вътре някъде, където е забранено влизането и не знаеш какво правят. Иначе аз отидох в най-близкото място за смяна на масла и с една сондичка ми източиха малко. Може би трябваше да отида в Еуратек да им покажа мърлявщината им, но ми е далече и ме домързя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами обади им се. Иначе без сигнали за некачествена работа шефовете няма как да разберат че служителите не си вършат работата както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За маслото са големи мърлячи. Не само, че са ми сипвали над маркера, но и са ми оливали целия двигател в масло. То бива мърлявщина, ама една дупка да не може да уцелиш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След това грабвам отверката и гледам - въздушния филтър си е все същата кир.

 

Колега, ти прочете ли темата "Първа смяна на масла"? Там ясно съм написал "Шкода препоръчва смяна на въздушен филтър на 30к км", т.е. на две смени на маслата. Аз си искам всеки път да ми го сменят.

За маслото над максимума - сигурен ли си че колата е била хоризонтално?

 

Поздрави

Аз също си го сменям на всяка смяна на маслото(15 000 км).То в България е толкова прашно,че какво да говорим!И филтъра дато е в купето го смених преди 3 мес. и вече да не ви казвам на какво прилича!

 

Сервизния интервал в Германия е 30 000 км. или 2 год. - каквото и да значи това. Предполагам, че там сменят маслото на 30 000 км. а въздушния филтър на 60 000, примерно.

 

Така, че относно прашността на пътищата са се презастраховали за България относно маслото, смятам, че и относно въздушния филтър положението е същото.

 

http://skoda-auto.de/index.php?e=1-24-1-10

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго много яко нещо - паля колата сутринта, клопа тропа оборотите играят - кво сипаха тия хора в хубавата машина брей. Досега колите ми след смяна на масло са по- тихи по smooth някак си, а тая милата, все едно с Ц200 са я напълнили. . .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво са написали,че сипват ТХТ ли?

Студено е-нормално да има малко повече вибрации

 

Castrol - било по- хубаво уж. После разбрах, че се бутилирало тука.

Абе з@еби вибрациите бе, тя кюфа повече от черокито, дето е печка на 11 години като пали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има следната възможност-колата ти да е с удължен сервизен интервал(пише го в книжката),а в ЕТ да са ти сложили обикновенно ТХТ,което не трябва да слагат.Ако колата ти е закупена тази година,то тя е Евро 4 и иска по-специално масло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей как ме мързи да пиша дълги постове.Положението е следното-Фабиа РС се предлага в 3 варианта- Евро 3с и без Лонглайф сервизен интервал и Евро4.Мисля си,че всички Евро 4 РС са Лонглайф.Всички коли регистрирани в БГ нови след 01.01.2007 би трябвало да са Евро 4 по закон.По принцип колите произведени след 2005 и са европейска версия, са с Лонглайф,ама ЕТ си вкарват техни(със сигурност по-евтините), та не знам.ТХТ се слага на Фабиа РС без Лонглайф,защото покрива всички норми на ПД моторите и е на далавера.Много вероятно е колата ти да е дошла със синтетика на Шел(ТХТ е полусинтетика),защото Шкода и Шел подписаха договор(трябва да имаш табелка,че Шкода препоръчва ШЕЛ под капака).И да те объркам още повече-хлабините на мотора(пише изрично да не се бъркат) при Лонглайф са други и определено ще се усети затруднена работа с ТХТ,защото маслото за Лонглайф е Кастрол СЛХ

http://www.volkswagen.co.uk/assets/Long ... vicing.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батко ти направо ме разби, аз на бензинките само ТХТ слагам :? Сега се чудя какво масло да сложа на Окти 1.9 TDI-PD 105bhp, я дай съвет :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще отида до околовръсното да видя Mobil VW специфик маслата. Тая клапонотрошна смес дето съм ми я наляли, май ще я ливна в канала

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пичовете от темата всеки за всичко наистина представляват АБТ...

Темата е преместена малко по-долу от "Всеки за всичко" в нов, временен, рекламен раздел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с BLT мотора трябва да си на Евро 4 стандарта. Има си специално масло за помпа-дюза моторите - спецификация 505.01. Само такова трябва да ти сипват! Повечето големи производители имат в гамата си 505.01 за помпа дюза. Кастрол имат 100% и в ЕураТек се предлага 100%.

 

ПП: Бъдете внимателни, защото докато бях в USA баща ми се обадил в ЕТ да пита какво масло да вземе за доливане, внимателно обяснил точно за каква кола става дума и някой пич му казал да купи Шел 10W40, най-обикновенно. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Huko, това може да ти е полезно

 

 

СПИСЪК С УТВЪРДЕНИ МОТОРНИ МАСЛА ОТ AUDI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Huko, това може да ти е полезно...

 

Хубаво, че ме подсети Стенли. Ето още един подобен списък (за 505.01):

 

 

http://www.briskoda.net/forums/fabia/what-engine-oil-should-i-use-my-fabia-vrs/23797/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.