Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

следствия от каране с разтегната верига


todor_velikov

Recommended Posts

има ли някакви последствия при продължително каране с разтегната ангренажна верига?

мойта преди 2 г. дрънчеше само когато е много студено и оборотите на пр.ход са ниски,а сега взе да дрънчи и при малко застудяване?

Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Износват се зъбните колела и от зъбни колела стават... само колела :mrgreen: :arrow: Колата спира и повече не пали. Не удря клапани.

 

Това е за което се сещам аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм виждал верига и зъбни колела от 120ка на 150хил. км. като веригата е силно разтегната, но при зъбните колела е трудно да се забележи осезаемо /видно на око/ износване. Даже ако се сложи новата верига със старите зъбни колела няма да има проблем, въпреки че се продават в комплект. Така че за да се стигне до момента, който Коко описва трябва или зъбните колела да са направени от по мек /некачствен/ материал, или незнам на колко хиляди да е веригата, което не е много възможно предвид ресурса без отваряне на тези мотори.

 

Като се стопли на пролетта си смени веригата. Пусни стробоскоп преди и след това да видиш каква е голяма разликата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз моята трябва да я сменям ... :( не че толкова дрънчи, просто показанията на стробоскоп-а не са добри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не че толкова дрънчи, просто показанията на стробоскоп-а не са добри
- така си мислиш, защото си свикнал, ама като я смениш ще видиш каква е огромна разликата във звука. Иначе най силно се забелязва дрънченето като дигнеш примерно за кратко оборотите до 3000 и веднага пуснеш дросела.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това със стробоскопа не го схванах много :roll:

какво искате да кажете че се мени изпреварването ли или....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най фрапантният случай който съм виждал - на 120-ка, толкова хлабава ангренажна верига която е опирала в капака отдолу (по смътни спомени) и след продължително стъргане успява да го пробие...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това със стробоскопа не го схванах много :roll:

какво искате да кажете че се мени изпреварването ли или....

 

ахам да това казват хората. На мен не ми се вярваше да е чак толкова фатално че не ми е сменяна веригата ама като видях със стробоскопа да бяга белега +-10 градуса и ми стана ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теоретично трябва да бъдат затворени клапаните преди да е запалена с горивната смес в цилиндъра и буталата да са на определени градуси /за всеки мотор са различни/преди горна мъртва точка при произвеждане на искрата,иначе се нарушава горивния процес,увеличава се разхода на гориво,но намалява мощността , клапаните може да изгорят покраищата ако не са затворени и да падне компресията ,тъй като коляновия вал се движи по напред от разпределителния когато са износени ангренажните зъбни колела или верига и зъбн. и колела и като върти делкото определя кога да е запалването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената на самта верига е нищо в сравнение с чарковете и консумативите , които отиват с нея ... комплекта на веригата с колелата е между 26 - 28 лв. , но после следват семеринг на коляновия вал , гарнитури за картера и капака на веригата , масло и филтър и разни други дреболий , които излизат понякога като например аксилния лагер на коляновия вал примерно и т.н.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Аз съм виждал верига и зъбни колела от 120ка на 150хил. км. като веригата е силно разтегната, но при зъбните колела е трудно да се забележи осезаемо /видно на око/ износване. Даже ако се сложи новата верига със старите зъбни колела няма да има проблем, въпреки че се продават в комплект. Така че за да се стигне до момента, който Коко описва трябва или зъбните колела да са направени от по мек /некачствен/ материал, или незнам на колко хиляди да е веригата, което не е много възможно предвид ресурса без отваряне на тези мотори.

 

Като се стопли на пролетта си смени веригата. Пусни стробоскоп преди и след това да видиш каква е голяма разликата.

 

чакай малко снинки отностно поста на коко. той многа правилно го каза защото го е виждал :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

верига от ВАЗ като се разглоби става за 2 вериги за шкоди и остава една стъпка от веригата !

 

smile091 smile091 smile091 smile069 И като разглобиш 50 вериги от ВАЗ от оставащите стъпки от веригите, пак можеш да си направиш една Шкодова, нали smile065 :?:

 

smile159 за българската креативност !

 

П.п.: Сега ако ми кажеш от какво да си отрежа ремък за Октавията ;) ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.