Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Губене на Вода...


Krankenstein

Recommended Posts

пробвай да форсираш на място и виж къде ще се образува локвичка ;) ако няма теч провери си нивото на маслото да не ти е избила гарнитурата на главата :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а сети ли се да видиш дали не я вкарва в маслото?иначе може да е спукан някъде маркуча дето отива към радиатора....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разчитай на това, че гарнитурата ти е сменяна скоро. Пък и сега, независимо, че е мокро нищо не ти пречи да си видиш нивото на маслото ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако няма теч провери си нивото на маслото да не ти е избила гарнитурата на главата :idea:
Това имах предвид като казах "Виж си маслото". Няма причина току тъй да изгълта 4 литра, освен ако не тече или не смесва антифриз с вода. Постели си кашони под колата(като поотминат тропическите бури и дъждове :mrgreen: ), на тях най-ясно личи откъде тече.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от делкото или алтернатора. :mrgreen: Но не е зле да погледнеш всяко едно съединение, включително и тези които са скрити от предпазната ламарина отдолу. Имам впрдвид там където се снаждат тръбите за към радиатора,както и самия радиатор. При всички положения има нещо нередно. ;) И стига си се инатил, а вземи вдигни таз щека за маслото да не би там да се крие изненадата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

брат хората ти казаха вдигни си щеката на маслото и виж нивото му...ако е повече и има цвят на стара боза брат казвам ти лошо...ако не е така си лесен ще отидеш на сухо и ще сипваш вода и ще гледаш ъде тече...на мен ми течеше точно над гърнето и нямаше как да го заловя преди маркуча да се скъса съвсем...ама късно бозата беше налице вече...абе я докартай колата утре тук преди 12 ако можеш и ще я погледнем двамат е по-лесно

обаче ако не запали и ти лети вода от ауспуха :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз ще ти кажа първи...когато ти замине гарнитурата на главата ,..се получава следния ефект...водата която тъи охлажда двигателя си прави квото иска и зависи от това как е скапана гарнитурата...в повечето случай отива директно в съответния цилиндър и се губи и колата съвсем леко си променя движението като изключим греенето и разхода на вода...в някои случаи се получава така че водата влиза в улеите в които тече маслото и като се смеси с маслото то се пресича и става бозаво...така греенето зтава още по-лесно...маслото не смазва добре и водата пък е решила да се съешава с маслото и става една от която само ти го д...хаш///

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лесно да си тъп и упорит! За Бога вдигни щеката и виж маслото!!!!!!!!!

 

ми добри са в 22:00 немога...ама преди 1-2дена гледах малко приди мин. е някъде по средата е ?Защо...аз още немога да зацепя връзката :| :oops:

 

 

Това за водата ти го написахме далеч преди да стане 22 часа, колега. А връзката вода-масло при заминала гарнитура ти я обяснил vloo.

 

П.П. 2 страници с мнения, само и само да те убедим да вдигнеш ш*баната щека :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...аз такава "боза"имам само по капачката за масло ама тя си е била там винаги...

 

Да, ама не трябва да имаш майонеза на капачката. Тъй че, както ми описваш случката, дето се вика, честито на печелившите...

 

Унуфри, ти като сменя гарнитура, шлайфа ли главата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тая майонеза съм я виждал и на др.коли не е тва...и не е от днеска или ония ден...тва си е некъв конденз

- И аз съм я виждал майнозета на много коли - лошото е, че даже на някой коли "нов внос" дето се продават на Горубляне и някой баламурник като тебе може да си ги купи преспокойно, щото това си му е познато и не го праши.

 

Миро ти го каза, ама ти сигурно искаш 10 души да го потвърдиме - щом имаш "майонеза" по капачката значи 100%, че става влизане на охладителна течност в маслото и мога да те уверя, че не е от конденз пресичането по капачката.

 

Дето викаш че е не е от днеска или оня ден - естествено - може да е отдавна, ама щом за тебе си е нормално?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе незнам от какво е аз на фаворита имах така наречената "майонеза" :mrgreen: но след като смених гумичките на клапаните повече не съм имал :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе незнам от какво е аз на фаворита имах така наречената "майонеза" :mrgreen: но след като смених гумичките на клапаните повече не съм имал :roll:
- Ми естествено, щото покрай смяната на гумичките се слага и нова гарнитура, просто няма друг начин. А изглежда и при тебе смяната на гумичките не е било най-важното, но е хубаво че си решил да ги сменяш - получило се е "с един удар - два заека".
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е баш вярно това с конденза.

Примерно при каране на газ се появява. От как сложих газовата на Ладата(10 години и повече) се появи. Това е така, защото при горенето на газта се отделят водни пари.

А на Октавията, въпреки, че е на бензин също ми се появява конденз. И аз не знам защо. Вече 6 години и над 20000 км. не съм доливал антифриз. Стои си на мярката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм следната ситуация на 100С-а - сипвам вода и карам - 200км - всичко ок - никъв проблем, на другия ден карам 20 км и нивото пада с около 500г. /а 100С-а е 6л. не е двугърба камила/.. доливам - карам.. и така докато накрая - карам, карам и... гледам брей зад мене много дълга диря - като Трабантче... И какво се оказа - пара...в ауспуха - ама не конденз, а направо антифриза си се изпарява. Кофти - спукана глава.

 

Та - ситуации - всякакви - не е задължително да ти смеси с маслото - може просто да минава през цилиндрите и клапаните - толкова по-зле за тия последните 2...

Та - виж дали нямаш пара от ауспуха /при напълно загрял ДВГ де, щото иначе е нормално са зимата/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе я кажете каква е тая "майонеза", нещо не мога да схвана за какво говорите. Да взема да погледна и аз ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерно при каране на газ се появява. От как сложих газовата на Ладата(10 години и повече) се появи. Това е така, защото при горенето на газта се отделят водни пари.

- за 10години и повече гарнитурата на главата е почнала да пропуска по мъничко просто. То докато се стигне до видим ефект минава много време. Понякога от дългото есплоатиране по този начин се получават доста големи язви в повърхността на главата към блока, които не могат да се махнат и след значителен шлайф.

 

Аз също карам на газ постоянно -> никака "майонеза", "боза" и други чудесий нямам по капачката. Обаче ако ги имате по капачката вече, още по интересно е какво се е насъбрало по капака на глапаните отвътре, хаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерно при каране на газ се появява. От как сложих газовата на Ладата(10 години и повече) се появи. Това е така, защото при горенето на газта се отделят водни пари.

- за 10години и повече гарнитурата на главата е почнала да пропуска по мъничко просто. То докато се стигне до видим ефект минава много време. Понякога от дългото есплоатиране по този начин се получават доста големи язви в повърхността на главата към блока, които не могат да се махнат и след значителен шлайф.

 

Аз също карам на газ постоянно -> никака "майонеза", "боза" и други чудесий нямам по капачката. Обаче ако ги имате по капачката вече, още по интересно е какво се е насъбрало по капака на глапаните отвътре, хаха.

 

Ами нищо няма по капака. Свалял съм го скоро. Чист като сълза. :D Лятото в жегите даже я нямаше майонезата на капачката. Сега не съм гледал, но сигурно се е появила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...щото покрай смяната на гумичките се слага и нова гарнитура, просто няма друг начин...

 

Гумички могат да се сменят и без сваляне на главата. Буталото на ГМТ и клапанът няма как да падне ;) Многократно изпитана схема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...щото покрай смяната на гумичките се слага и нова гарнитура, просто няма друг начин...

 

Гумички могат да се сменят и без сваляне на главата. Буталото на ГМТ и клапанът няма как да падне ;) Многократно изпитана схема.

 

да така е ,аз като ги сменях не съм сменял и гарнитурата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз тая икономия на една гарнитура не я разбирам, особено на автомобили за които не е скъпа и се намира лесно. И без тва в един момент пак ще се наложи?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми смяната на гарнитурата...

 

Еми или не си го прави като е голяма занимавка или си хвани някой да ти го направи щом за теб е голяма занимавка ! smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите,при мен веднъж се спука тръбичка та за малкия кръг на дълъг път ми поизтече охладителната течност и загря шкодилака.Беше малка дупчица точно на извивката от външната и страна която не се вижда , открих я по навлажняването по ръката ми при опипване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.