Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Най-накрая - КИМИ!!!


zloQQ

Recommended Posts

Forza Ferrari, forza Kimi!

 

Размазах се от кеф! Най-накрая справедливост този сезон. Черньо си го получи най-накрая. То не беше побутване цял сезон, то не беше чудо, на Нюрбургринг чак с кран го изнесоха, в Китай искаше на ръце да го изнесат. Ако има как на ръце да финишира... Кими им показа как се прави! Най-достойният пилот тази година, макар и да съм фен на Маса. Един от италианските вестници написа, че има 2 свещени правила в този спорт - работа в екип и установена йерархия. Макларън нарушиха и двете!

Честито на всички фераристи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Forza Ferrari, forza Kimi!

 

Размазах се от кеф! Най-накрая справедливост този сезон. Черньо си го получи най-накрая. То не беше побутване цял сезон, то не беше чудо, на Нюрбургринг чак с кран го изнесоха, в Китай искаше на ръце да го изнесат. Ако има как на ръце да финишира... Кими им показа как се прави! Най-достойният пилот тази година, макар и да съм фен на Маса. Един от италианските вестници написа, че има 2 свещени правила в този спорт - работа в екип и установена йерархия. Макларън нарушиха и двете!

Честито на всички фераристи!

 

Как па го реши и къде е справедливостта ... цял сезон Маса развива колата , па Кими се вози и гледа състезанията на живо и от близо и накрая пак го пусна ... и тва ако е заслужена титла здраве му кажи.

Не му ли стигнаха цифра години да бута на Пилето , сега и на Райконен ... баси справедливостта :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ме разбрал правилно, аз съм фен по-скоро на Маса, отколкото на Кими, а колкото до Пилето - едва ли ще намериш човек, който да го мрази повече от мен, макар, че съм фен на Ферари. Маса е изключителен пилот и също заслужаваше да стане шампион. Спряха го много фактори - малшанс, технически проблеми, няколко негови си пилотски грешки и не на последно място безумната дисквалификация в Канада, където беше определено, че е време сензацията да се случи и Черньо да спечели. Такава идиотска и необоснована дисквалификация не съм виждал никога в Ф1, а не е като да гледам от 1-2 години. Така или иначе Маса нямаше шанс да се бори за трофея и се радвам супер много, че Кими го спечели, защото и той заслужава след толкова години супер каране, просто Макларън го спъваха, а Ферари му дадоха равен шанс. За това най-вече се радвам, че след като Шуми си замина има конкуренция в отбора. Вярно, че Маса го пусна да спечели, нещо повече - още на старта ако не беше Маса Кими нямаше да изпревари Алонсо. Но в крайна сметка какво трябваше да направи Маса при положение, че няма шанс за шампион? Може би трябваше да спечели и да направи конкурентът Алонсо шампион. Така поне титлата е във Ферари. Дано догодина пак двамата пилоти на Ферари да се борят за титлата и по-добрият да спечели. Може и да е Маса, ако е той ще се радвам още повече.

 

 

P.S.: И изобщо не си прав да кажеш, че Маса развива колата а Кими си гледа състезанията. Първо точната истина могат да знаят само в отбора, а ние можем да си коментираме каквото си искаме. Ще ми се да мисля, че всички работят заедно и по равно. Не можеш така да отпишеш труда на Кими. Ферари за това победиха, защото работеха заедно, а Рос Браун се чудеше как да ги спре да не се избият.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема да доживееш скоро двама пилоти на Ферари да се борят за титлата по простата причина , че там философията е пилот - подлога и за съжаление по навик подлогата излезе Маса , кочияша дет се вози трети или пети само да завърши и да си вземе полагащата му се стограмка го натириха насила да стане шампион ... за разлика от сезоните в МакЛарън тука не му падаха спойлерите и гумите и нямаше оправдание за слабите състезания освен тежкия махмурлук ;) И що точно в МакЛарън решиха да има комисар по толерирането , а пропуснаха театъра на втория стоп , щот ако трябваше "великия" шампион да се пребори за титлата като задмине Маса на пистата таз титла щеше да я гледа от боксовете .

Радвайте му се , ма догодина някой от онези шамандури коментаторите като се чудят , що аджаба никой го неще в отбора си въпреки титлата не се чудете с тях ;)

 

Маа му пак се отплеснах

 

П.П. Из коментара на шампионата по снукър в Абърдийн - черна седмица за английския професионален спорт : англичаните загубили финала по ръгби , Хамилтън изпусна титлата и за капак Рони О' Съливан падна на финала на турнира от един кореец :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно, че Маса го пусна да спечели, нещо повече - още на старта ако не беше Маса Кими нямаше да изпревари Алонсо. Но в крайна сметка какво трябваше да направи Маса при положение, че няма шанс за шампион? Може би трябваше да спечели и да направи конкурентът Алонсо шампион. Така поне титлата е във Ферари.

 

Хахаха ... ми по тази логика, какво трябваше да направи Алонсо 300м преди финала, когато е ясно, че той няма да е шампион? Да даде десен мигач и да остави следващите го няколко коли и Хамилтън да го изпреварят ... и тогава кой ставаше шампион? Или по елегантно - изпуска някой завой и се забавя колкото трябва (лека пилотска грешка) или влиза в бокса малко преди края за дозареждане с гориво или кара известно време на една предавка (както Хамилтън в началото на състезанието), иди доказвай, че не е технически проблем.

Но това не се случи, просто защото в Макларън има много по-честно и равноправно отношение между двамата пилоти. И това е от времето когато Сена и Прост бяха заедно там (точно от тогава съм фен на тоя отбор).

Във Ферари много често е точно обратното - единия го мъчат за шампион, а другия му пази гърба.

 

А великия шампион Кими, трябва да благодари най-вече на Рон Денис и уникалните стратези в Макларън.

Многократно от Ферари са успявакли да победят с по-слаба кола, само заради стратегия ... от Макларън редовно губят с по-силна кола само заради стратегия ...

 

Аз все още недоумявам на предпоследното състезание как оставиха Луис да кара с абсолютно износени гуми няколко обиколки, ако тогава бяха сменили гумите навреме, дори и да бяха сложили грешните гуми, просто Луис щеше да влезе още веднъж в бокса и да остане зад Алонсо ... и тогава в последното състезание - двамата помежду си определят кой е шампион, а Кими щеше да се вози за кеф.

 

Направо ми е непонятно как може органиация с 450 млн $ бюджет да прави такива глупави грешки. Въпреки всичко ми е по-приятно да гледам състезания между двамата пилоти на любимия тим, пък дори и накрая трети да печели, отколкото да гледам как някой се мъчат да го направят шампион с разни отборни стртегии и подобни неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз честно казано не ви размирам много. Значи ТОЗИ сезон (не предишните с Шуми) Кими беше толериран за сметка на Маса, Кими се вози, Маса му изкарва титлата. А в същото време в Макларън всичко е равнопоставено. Никой от английския тим не подкрепя английския пилот. Цялата управа и механици на отбора се чудят как да направят живота на Алонсо по-лесен. Или не ви разбирам какво искате да кажете или аз съм гледал друга Формула.

А изказването, че Макларън са били с по-добра кола, но стратегията ги е провалила не звучи сериозно след целия скандал за промишлен шпионаж.

 

P.S.: Май е по-добре да се отвори една отделна тема за F1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пилотът на Макларън-Мерцедес Люис Хамилтън призна, че причината за инфарктно изпуснатата титла в последния кръг от шампионата в Бразилия е била по негова вина. Той е натиснал погрешен бутон и така е активирал съвсем друга програма, която е изключила от скорост колата му. От телевизионната камера в колата са вижда как англичанинът натиска няколко копчета на волана си, след като болидът му спря неочаквано и така загуби 18 места на пистата, което впоследствие му коства титлата.

 

 

"Пръстът ми се хлъзна по волана и без да искам, натиснах бутона, който подготвя колата за старт”, призна Люис. „Скоростната кутия избра неутрална скорост. След това трябваше да изключа тази програма и да рестартирам електронното управление на скоростната кутия”, завърши той.

 

 

smile175 Какво повече да го обсъждаме това недоразумение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха ... ми по тази логика, какво трябваше да направи Алонсо 300м преди финала, когато е ясно, че той няма да е шампион? Да даде десен мигач и да остави следващите го няколко коли и Хамилтън да го изпреварят ... и тогава кой ставаше шампион? Или по елегантно - изпуска някой завой и се забавя колкото трябва (лека пилотска грешка) или влиза в бокса малко преди края за дозареждане с гориво или кара известно време на една предавка (както Хамилтън в началото на състезанието), иди доказвай, че не е технически проблем.

 

Нямаш си представа колко си близо до истината! Ако 6-то място вършеше работа на Хамилтън за да е шампион Алонсо щеше да е в някоя бариера! Уви, 6-то място беше най-лошото възможно за Хамилтън! 110 точки, толкова колкото и Райконен, но с по-малко победи и не става шампион! По-кофти от това здраве му кажи! Затова и Алонсо си завърши трети! Или ти си мислиш, че спечелването на титлата и няколко милиона долара ще бъдат изпуснати от тима заради един човек? Ако наистина го мислиш значи си много наивен! Тоя спорт се движи от парите!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От догодина като махнат тракшън контрола много неща ще станат ясни. Ще си проличи кой има способности и кой не съвсем. Аз продължавам да твърдя, че този сезон ако Сутил, Хайдфелд или Розберг бяха в колата на Хамилтън нямаше да се представят по-зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аз не бих го твърдял! Наистина McLaren тая година бяха изключително силни .... ползвайки два развойни тима :( Не случайно края на шампионата беше доста по-слаб за тях.

От друга страна пилотите са странни създания. Някои от тях развиват колата, други не. Някои се сработват с едни отбори, други с други. За да стане един пилот шампион трябват много неща между които и късмет! А той ту идва, ту не! Спомнете си миналата година Япония! Там късмета напусна Шуми. На следващото състезание направи чудеса, но късмета отново не беше на негова страна (то не бяха гуми, то не бе чудо). Тая година късмета изостави McLaren. Маса за малко да изпусне завой, Хамилтън се издъни зверски (по последни данни си е загасил колата и затова загуби 30 сек!!!), Алонсо нямаше ден. Накратко - късмет (или липса на такъв)!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Пръстът ми се хлъзна по волана и без да искам, натиснах бутона, който подготвя колата за старт”, призна Люис. „Скоростната кутия избра неутрална скорост. След това трябваше да изключа тази програма и да рестартирам електронното управление на скоростната кутия”, завърши той.

Какво повече да го обсъждаме това недоразумение...

 

Хахахаха от това по - смешно обяснение няма ... при все , че на около 15 квадратни сантиметра има купчина бутони да натиснеш грешния е разбираемо , ма дали не е тренирано хиляди пъти и дали тоз софтуер няма поне едно потвърждение за избора на режим и друго нещо ква му е работата на манго да ръчка колата в тоз момент ... не съ връзвайте на пясъни въжета ... истината е , че плешивеца Рон Денис за пореден път се издъни в желанието си да се нагъзи на Бърни като направи гАлфонсо шампион , но не отчете факта , че маймуната първо трябва да се научи да кара , а не да реве само като саранска мечка ;)

До половината на сезона бяха виновни инженерите , че гласяха колата на манго по неговите настройки и пича го биеше кат маче у дирек , през другата половина манго си я гласеше сам и пак направи повече победи от къдравия гей , да не говорим , че манго като новобранец има повече подиуми отколкото устатия за миналия сезон , когато стана шампион :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Формула 1 все повече ми заприличва на Кеч-а....

Трябва да си доста наивен, за да вярваш че всичко е истинско.....

Шоу за много пари, но за съжаление не винаги с добри режисьори и изпълнители:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе - арапа бил по-добър от Алонсио, па Алонсио бил по-слаб от Кими.

Е всеки си има + и - - тая година Макларън не играха като отбор - няма какво да се лъжем.

Така се и докараха на финала - как да играят като отбор:)

Негърчето е талантлив дотолкова, че има кола и индустрия зад него.

Вчера се разправяхме с колеги - реално на 95% хората, които влизат във Ф1 са талантливи - важно е на каква кола ще се качиш.

Всеки пилот до 12 място с колата на кюмура ще се качва на подиума и ще се бори.

Аз не видях тоя сезон той да се е борил за позиция по-сериозно.

То не дисквалифицираха, то не му пречеха.

А с Кими като го беше обхванал каръка - то не бе гърмежи не бе чудо.

Ми има си спадове и подеми - то затова е интересно.

А това, че парите определят - мисля си, че няма какво да се каже по въпроса.

Ако черния гявол не беше толкова толериран преди, мисля че щяха да жертват Алфонсо за титлата в името на Хамстера.

Просто толкова пари си чакат зад черния скопец, че не мога и от тото-то да спечеля толкова ако всеки тираж ме огрява слънцето:)

Важното е шоу да има.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

реално на 95% хората, които влизат във Ф1 са талантливи - важно е на каква кола ще се качиш.

Всеки пилот до 12 място с колата на кюмура ще се качва на подиума и ще се бори.

 

smile162

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уви, 6-то място беше най-лошото възможно за Хамилтън! 110 точки, толкова колкото и Райконен, но с по-малко победи и не става шампион!

 

Прав си ... Кими има повече победи и щеше да стане шампион дори и двамата да бяха с по 110 точки; аз се заблудих от коментаторите, които твърдяха нещо от сорта, че на Хамилтън му трябва само още една точка :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слушай ги тях :mrgreen: В момента в който Кими мина финала той беше шампион, защото останалите (Кубица, Росберг, Хейдфелд и сие) не бяха затворени с обиколка, за разлика от Хамилтън. Така че и да се бяха ударили те пак бяха ПРЕД Хамилтън. Ама тия тапаци (изключвам Иван Тенчев) дори не знаят правилата на спорта който коментират и плямпат глупости. Според Ричи (добре че вече го няма) миналата година Вилньов напусна едно състезание два пъти ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.