Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Предпазване от повторно изгниване?


gogata

Recommended Posts

Намажи го с Боди или си купи един спрей Валволин Тектил - и двете са на асфалтова основа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи оправих пода...и сега се чудя с какво да го намажа/сложа зада няма повече такива мизерии...

аз само се сещам за грунд...и си мислих какво може да се сложи на пода което да не задържа вода или влага??

някакъв изолат...дали такъв който го слагат по блоковете ще стане? :mrgreen:

 

Мерси

 

Като за начало го изтъркай добре после ръждопреобразувател после грунд и накрая боди/от двете страни/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам ти ортофосфорна киселина и след това грунд и боди. Ръждопробразователя не е толко ефектен,но при липса, и той е добър варянт за обработка на ламарината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам ти ортофосфорна киселина и след това грунд и боди. Ръждопробразователя не е толко ефектен,но при липса, и той е добър варянт за обработка на ламарината.

 

ръждопреобразувателя/какъвто и да е/ е фосфорна киселина/в основата си/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента баща ми има един Ситроен БХ 16, който миналата година кърпихме и постъпихме по следния начин:

1. Изрязахме и изкърпихме купето

2. Почистихме от ръждата и върху заварките намазахме със 1 специален силикон, който предпазва от ръжда, в/у него положихме Боди и след това намазахме със грунд цялото дъно.

 

П.С. Силикона е някакъв специално за коли и по точно за кърпежи по тях, но нямам идея как точно се водеше. Ще го потърся и ако го намеря ще пиша пак. Надявам се да съм от полза ;) Успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един приятел баща му, когато са си купили навремето Москвич, първата му работа, както по-късно ми е казвал е била да изкорми всичко от колата и да я напляска отдолу и вътре целия под с...боя за кораби - поне така ми е казвал! Дали е било точно боя или нещо друго - не знам - не съм запознат с какво покриват корабите. До последно, когато колата се предаде, пода беше като нов - здрав и без ръжда! Това съм го виждал с очите си :mrgreen: Ако някой е запознат - да каже, каква е тая магия деееб@...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, магията е точно боя за кораби :mrgreen: . Га бех малък, един съсед от Варна с това си мажеше дъното на мохера и дето викаш - до последно пода му беше здрав. Не знам как я правят тая боя, но щом издържа с месеци в солената вода, ще издържи години по нашите пътища :P .

 

AndyFX, поправи ме ако бъркам, но грунда не се ли слага преди Бодито? :roll:

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, магията е точно боя за кораби :mrgreen: . Га бех малък, един съсед от Варна с това си мажеше дъното на мохера и дето викаш - до последно пода му беше здрав. Не знам как я правят тая боя, но щом издържа с месеци в солената вода, ще издържи години по нашите пътища :P .

 

AndyFX, поправи ме ако бъркам, но грунда не се ли слага преди Бодито? :roll:

 

Поздрави!

 

Попринцип може не знам, но аз грунд в/у заварките не съм слагал там само силикон и боди, а грунда мазах останалата част от пода уж да не гние пък ще видим :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди доста години - може би 10 на село се обърна камион.

В началото не можахме да разберем какво превозва, но послеее...

Оказа се точно някакъв грунд или боя за кораби - не съм 100% сигурен какво беше.

Но като го нанесеш някъде - то си личи как стои на външен вид здраво.

Успях да "спестя" известно количество и познати в Плевен бяха намерили пазар - търсеха го като топъл хляб особено за старите соц коли.

Казаха, че е идеално за изгниването - прави го бетон.

Обаче минали някакви педали из селото и казали, че радиоактивно и баба ми ( и всички спестовници де) го предали.

Сега си ми стои там дето съм мацал за проба само за спомен:)

Иначе настина и аз тогава като разпитвах - това е лекарството. Обясняваха ми даже и с чук да биеш - не мърда;)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

момчета тая боя за корабите до колкото знам се пука когато не е във вода,най-добре е заварките да се намажат със силикон за фуги на карсистем,след това да се намаже с боди и накрая да се боядиса с авто парафин пак на боди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Същата работа май ще ти свърши и боята за маркировка по пътищата.Тя е леко еластична и много здрава(ако не се лъжа и дават 10г гаранция на пътя).Хващаш някой от пътното и една бака за х лв.става твоя. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дзифт разтворен в бензин - пръска се с пистолета за шагрен , но трябва да е топло а колата добре измита обезмаслена и изсушена . добър ефект има и мазането с грес - плюса на последната технология е че като хвръкне камаче и удари покритието не се образува пукнатина в която да тръгле ръждата а дупката се затваря сама . минуса е че се налага през 2- 3 години покритието да се освежава .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.