Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новият Супърб


izov

Recommended Posts

  • Отговори 143
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • VALDO

    17

  • siromaha

    10

  • Biohazard

    9

  • Dereal

    8

Най-много писали в темата

ID A - хич не ми пускай реклами - на рекламата могат да направят всичко - сети се за танцуващия Ситроен С4 - вярваш ли, че има по един трансформер във всеки С4??? :!:

 

Като гледам VW-то се справя в реални условия, а не в "Commercial"-ни

 

:mrgreen:

 

Дай нещо, в което Lexus го пробва някое предаване или списание - нали се сещаш, че никой не кара RAV4 на кораба си докато има буря, но пък всички сме гледали рекламата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, не знам как се справя Тойота без шофер, ама в Top Gear (те верно че са ТОЧНО пример за актуална статистика) пробваха един Лексус Hybrid да го оставят да паркира в студиото им. Имаше кола, празно място, с телена ограда около 1,50-2 метра висока. Ами няколко опита и не успя, добре че Хамстера го спираше.

 

Разбира се, че това търпи подобрение, ама още си предпочитам "на око" ;)

 

П.П. Ако имаш линк към демонстрация - с интерес ще го изгледам :!:

 

Здрасти, Марто! Нямам линк към специално паркиране - просто седях и гледах как се паркира колата на паркинга в дилъра. Колата сама си търси място докато караш покрай паркирали коли и като забележи /нямам си идея как го прави/ - почва да паркира ;) Иначе за линкове в реални условия - ето >>>

http://www.youtube.com/watch?v=IkEu-PdVlK0

http://www.youtube.com/watch?v=JdEb9RDM ... re=related

 

А ето и един клип от "Fifth Gear" с Lexus LS460

http://www.youtube.com/watch?v=nS4WMJR_JZs&NR=1

 

Разбира се, сигурно стават и провали и за това, бих ти предложил, не да се доверяваш на рекламите и тестовете, а сам да седнеш зад волана и да пробваш! Аз така направих и за това писах, че при Тойота системата е чудесна ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли кога ще започне да се внася и в БГ и някакви ориентировачни цени? :)

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега се говори, че до края на лятото в Еуратек вече ще имат в наличност автомобили, но ще видим :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето официалните снимки към партньорите на шкода на новия супърб,както и на останалите модели

http://oldpartner.skoda-auto.com/pictur ... p?group=45

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

В чешкия сайт вече има цените за новия Супърб

http://new.skoda-auto.com/CZE/model/newsuperb/pricelist/Pages/pricelist.aspx

1 Bulgarian lev = 12.31 Czech koruny

1000 Czech koruny = 81.24 Bulgarian lev

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смях в залата ... 2 бензинови и 2 дизелови агрегата за лимузина от такъв клас ... да не говорим , че 1.4 мотор на това купе въоще не му ходи :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро, в съседна тема в раздел Октавия, имаше тема за разхода и CR-а. Там беше споменато, че CR лапка повече от PD, с което не се съгласих. Линка в поста по-горе на chavdarlk е моето черно на бяло доказателство за това :P От дясно има PDF каталог на Superb. В него ясно е написано:

 

2.0TDI PD 103 kW, 320 Nm, от 0 до 100 км/ч 10.2с. - градско: 7.5(8.9), извънградско: 5.0(5.5), комбиниран: 5.9(6.8);

2.0TDI CR 125 kW, 350 Nm, от 0 до 100 км/ч 8.8 с. - градско: 7.8, извънградско: 4.6(4.8), комбиниран: 6.0(6.7)

 

И какво излиза - по-мощният CR хапва точно толкова, колкото по-слабия PD, или с други думи казано по технически данни CR е по-икономичен :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юли,

 

При дизелите е малко особено това с разхода. Според каталога моята харчи 6.6 градско, 4.2 извънградско и 5.0 смесен (за това не съм 100% сигурен). За 110 коньовата дават 6.6/4.1 !!!/5.0, т.е. дават я на дълъг път по-икономична от мойта, която е по маломощна! А иначе двигателите са еднакви ...

 

Иначе CR като технология позволява по-прецизно впръскване и под по-високо налягане и на няколко такта. В резултат по-добро изгаряне и по-високо КПД. С други думи изобщо не бих се учудил 170 коня PD да харчи повече от 170 CR.

 

PS: Напълно съм съгласен с The Best Forman. Срамота е да сложат само 4 двигателя, при това единия бензинов да е "малолитражка"! Това все пак е лимузина и независимо от много добрите показатели на "мъника" хич не и отива :evil: Дано се освестят и да се оправят. Въпреки, че като гледам бензиновата гама избора не е голям: 1.6FSI ще е трагедия за това купе, 1.8TFSI е факт, 2.0TFSI може би ще го включат. И то с това избора от двигатели на Шкода май поприключва :x

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRR, 1.4 = Downsizing -> световна тенденция! Факт! Дори Голф GT или GTI - не помня кой - е с 1.4 със 170 кс! Пък и като гледам тоя 125кс има въртящ момент (200Нм от 1400 до 4000 оборота) почти като на стария 1.8Т, само дето разхода му е по-малък. Няма да има проблеми с возилото, нищо че е 1.4. (А преди 10 години имаше да се смеем - егати колата с такъв мизерен малолитрак ;) )

 

Пък и погледни, че сега от 1.4 TDI правят 80кс - твоята нали е 90, пък е половин литър отгоре в работен обем. И на бас, че харчилъка е различен (и вървежа де, ама не е с двойно турбо ;) ) Така е - ще стават все по-малки с все по-голяма литрова мощност - от 1.4 ->170кс = 121кс/литър! 2.0 TFSI я има и 240кс -> 120кс/литър. Пък ние с някакви мизерни 52-53кс/л :mrgreen:

 

Абе с удоволствие бих седнал зад волана на едно такова "малолитражче", макар да предпочитам 2.0 TDI ;) в по-слабия вариант ;)

 

П.П. Пък не се сети да се оплачеш, че преди 10 години 150кс от VW груп вървяха с 6 цилиндъра и 2.6л работен обем, а сега е от някакъв "малък" 1.8, пък бил и с турбо! Шефа ми смени точно едно такова 80 2.6 Quattro с А4 1.8Т - ми беше доволен от вървежа на А4-ката повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dareal,

 

Принципно си прав за downsizing-a, но това не означава, че ми харесва. Да не говорим, че 1.4TDI, 80bhp, на Fabia Combi с човек който принципно кара поне с литър по икономично от мен (сестра ми) засега дава разхода на Октавията ми :mrgreen: Ако сложиш 1.4TDI на Octavia нали се сещаш какво ще стане?

 

Иначе 1.4 има приличен въртящ момент и прилична максимална мощност, но .... малко попренатоварен ми се струва. Нека видим първите бройки които минат 150-200к км как ще се държат и тогава да го коментираме. Че аз съм скептик...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....................C-classe.......New Superb

Дължина.........4.581...........4.838

Ширина..........1.770/2.020...1.817/2.000

Височина........1.447............1.462

База...............2.760............2.761

Предна колея..1.549............1.545

Задна колея....1.552............1.518

Диам. завой....10.84............10.80

Тегло.............1520/2000.....1460/2080

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените на Superb са близки до тези на Passat, но са осезаемо по-ниски от тези на сравнима С-класа например (дори на пръв поглед да изглеждат сходни, при разучаване на листата със серийно оборудване ясно проличава кой е по-достъпният автомобил). А и автомобили от типа на С-класата, А4 и "тройката" надали са преки конкуренти на Superb, тъй като те са с доста по-компактни размери и различен като цяло замисъл - при тях се набляга да динамика, имидж, огромни възможности за индивидуализация спрямо предпочитанията на клиентите и тн :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.