Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новият Супърб


izov

Recommended Posts

  • Отговори 143
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • VALDO

    17

  • siromaha

    10

  • Biohazard

    9

  • Dereal

    8

Най-много писали в темата

Уникална е,мен лично много ми харесва и бих си я купил :mrgreen: ако имам възможност разбира се,но към момента нъц :? а някой има ли идея колко ще струва???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://new.skoda-auto.com/COM/model/new ... llery.aspx

 

Колата изглежда уникално! Страхотна алтернатива на Пасат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уникална е!!!

 

Аз също бих си я купил, но ще изчакам поне до първия фейслифт, защото Октавията ми е само на 1 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Отвътре е страхотна. Изобщо с тези екстериор и интериор може спокойно да се конкурира с "големите" марки. А и това 3,6 FSI 4Motion може и на вървеж да ги пробва. Вече и Common Rail двигател. Изобщо поне на пръв поглед отличен 6 за новия Супърб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2,0 TDI CR това ми е мечтата за Оctavia-та! :mrgreen:

А за Superb-а не мога да разбера що не са заместили ръчната спирачка с бутон в таблото!Иначе като цяло взе все повече да ми харесва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Впечатляващи двигатели!!! Просто впечатляващи!!! Конски сили + въртящ момент - страхотия!!!

 

Личното ми предпочитание е за 140кс 2.0 TDI-PD - просто харесвам повече неговия "сърдит" звук, докато Комън рейла със сигурност ще звучи доста по-култивирано и тихо. Дано за Октавия оставят и PD-то, пък да се зарадвам и аз ;)

 

Този модел определено очаквам да бъде по-успешен от стария Супърб, още повече, че ще предложат както КОМБИ версия, така и 4х4. Цената му няма да бъде като на Пасат и това ще привлече клиенти. Нека да дочакаме лятото и евентуално да видим тази кола на живо!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личното ми предпочитание е за 140кс 2.0 TDI-PD - просто харесвам повече неговия "сърдит" звук

 

Човек ако щеш ми вярвай и аз точно на това се кефя на ПД-то, някакси по-твърдо работи, не шляка като моя дизел :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личното ми предпочитание е за 140кс 2.0 TDI-PD - просто харесвам повече неговия "сърдит" звук

 

Човек ако щеш ми вярвай и аз точно на това се кефя на ПД-то, някакси по-твърдо работи, не шляка като моя дизел :mrgreen: .

 

:smt017 И аз също като вас. :mrgreen: Кефи ме как мърка като коте, а не трака, като някой Форд, където в купето не се стои от вибрации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея нови снимки напрао къртят мивки... определено надмина очакванията ми... чудя се само защо не е предвиден по-голям дизел... например 2.5 или 2.7, или дори 3.0???

Иначе имам само малки резерви към малко по-азиатската задница, но предполагам, че на живо ще е по-внушителна... така малко ми навява на KIA MAGENTIS... ама малко де :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чудя се само защо не е предвиден по-голям дизел... например 2.5 или 2.7, или дори 3.0???

 

Поради същата причина, заради която въпросни двигател липсват и при Пасат, а именно - няма място къде да ги тикнат. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз четох,че нямало място,ама тоя 3.6 бензин дето смятат да го слагат,много ли е малък?!!! :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чудя се само защо не е предвиден по-голям дизел... например 2.5 или 2.7, или дори 3.0???

 

Поради същата причина, заради която въпросни двигател липсват и при Пасат, а именно - няма място къде да ги тикнат. :?

 

Добре де... а на А6-цата как са успели? Нали габаритите им са близки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де... а на А6-цата как са успели? Нали габаритите им са близки?

 

В интерес на истината не зная как са успели. Тук не става дума за близки по размери автомобили, а за автомобили споделящи една платформа.

 

И аз четох,че нямало място,ама тоя 3.6 бензин дето смятат да го слагат,много ли е малък?!!!

 

Еми очевидно е по-малък като габарити от дизеловия :D .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интериора е уникален. Единственото нещо което дразни моето око е задната част на автомобила. Изглежда ми като залепена. Някак не се вързва към останалата част. Можеби е така заради задната врата, която уж се отваря по нов иновативен начин. Ще видим...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чудя се само защо не е предвиден по-голям дизел... например 2.5 или 2.7, или дори 3.0???

 

Поради същата причина, заради която въпросни двигател липсват и при Пасат, а именно - няма място къде да ги тикнат. :?

 

Добре де... а на А6-цата как са успели? Нали габаритите им са близки?

 

...Преди години Audi ползваха малко по-друга концепция - разполагаха моторите надлъжно за разлика от VW. Не знам сега как е , но може поради тази причина да не се събират големите мотори.

...макар , че не вярвам да е затова... :)

 

бих си купил новия Superb , при условие че ЕТ ми изкупи "вече" старата Октавия-изгодно!!!...макар , че не вярвам също и в това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по-нагоре един от колегите питаше защо при А6 има шестцилиндрови дизели, а при Супърб - не. А6 и новият Супърб са сравнително близки като външни размери - факт. Само че както отбелязва gogata те не споделят обща техническа платформа. А6 не само е позициониран в по-горния клас, а и ползва различна платформа с надлъжно разположени двигатели. При новите издания на Пасат и Супърб двигателите са монтирани напречно, и именно поради тази причина тези автомобили няма как да бъдат съоръжени с шестцилиндров дизел или осемцилиндров бензин например. А на въпроса как тогава се побира 3,6-литровият бензин - ами много просто, този мотор е базиран на (макар и изоснови преработената) техника на добре познатия VR6 на Volkswagen Group, който със своите 15 градуса ъгълъ между цилиндровите редици е изключително компактен и е създаден именно за да бъде монтиран без проблем на автомобили с напречен двигател ;)

За жалост, сегашните шестцилиндрови дизели на концерна са прекалено обемисти за платформата на Пасат :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 1 месец по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.