Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новият Супърб


izov

Recommended Posts

И на мен ми харесва.

Според мен повечето съвременни автомобили си приличат и това се дължи на това, че всеки се стреми да свали производствените разходи. Много технологични детайли в различни марки автомобили са абсолютно еднакви (не говоря за VAG).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 143
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • VALDO

    17

  • siromaha

    10

  • Biohazard

    9

  • Dereal

    8

Най-много писали в темата

Redline, не съм съгласен, че само лимузината е представителна!

 

Погледни Ситроен и по-точно DS, CX, XM, пък дори и сегашния C6!!! Дълга история! И ми кажи кой от тях се предлага седан - само хечбек и комби! И то какво!

 

Шкода мотото е "Simply clever" - скрий хечбека във форма на седан и запази практичността!

 

Разбира се, ако харесваш повече седана или просто го приемаш за по-представителен - няма проблеми! Те също не са лоши коли.... Но не са по-удобни от същото комби ;)

 

Вече защо немците не са посмяли да направят такава кола.... е друга тема. Те са стриктни хора и обичат традиционното, седана си е традиционен. Но не немците предложиха вановете, които вече няма голям производител, който да не предлага. А мисля, че ще се съгласиш, че вана е една много практична кола - обем, позиция на седене, видимост и комфорт ... за цяло семейство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При появата на новата Фабия, старата не поевтиня, а изчезна - не ти дават избор. Много ме доядя, че с появата на новата, старата беше до изчерпване на складови наличности, но пък иначе нямаше да имам кола от 2 месеца, а щях да чакам още 2-3...

 

Колега-още преди да излезе новата фабия беше спрян Хечбека на "старата".Останаха да се продават само седани и комби(низони :mrgreen: )!

 

По въпроса за Субърба-на мен ми харесва леко футуристичен вид има-малко пък на мен ми мяза на Тигуан на Фалве отпред(лекичко)!

Лично мое мнение е че този път сякаш по-добре са направили задната линия-стария модел ми харесваше след файслифта но отзад сякаш нещо му липсваше беше много груб(мое мнение)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dereal, естествено изразявам лично мнение и ако някога си купувам кола от този клас - няма да е хечбек, на мен такава кола от този клас във вариант хечбек ми се струва несериозна. Хечбекът в класа на Октавия ми допада, при Фабия пък ми се струва, че липсва вариантът с 3 врати. Такова е моето разбиране и е нормално да не се препокрива с нечие друго.

 

За вановете - не са мой тип коли, карал съм няколко - единственият който ми харесва е Mitsubishi Grandis. Да, практични са, за сметка на друго... В тях се чувствам като в бус, т.е. несигурно :oops: .

 

stenly, кое му е интерсното на бизнес клас комби :roll: :?: Предполагам си виждал Audi Allroad - бизнес клас, комби, че и високопроходим. За този сегмент са си класики седан и комби... А това не е Октавия 3, все още е рано ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми хечбека. Хечбека който изглежда като седан (както шкода) е предопочитанията вариант межу седан и комби. Комбито ми е малко трудно за възприемане, а седна ми е неудобен - прим. трудно може да вкараш детска количка и то в голям седан.

За мен колата кокото по голяма толкова по хубава. Така че ако мога да си зема голяма кола хечбек е идеалния вариант.

Шкода са се насочили много правилно тъкмо към това което искат техния сегмент копувачи: По-евтина и практична кола. :). Класическия строг бизнесмен няма да тръгне да си купува Шкода -нНе към тях се цели. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Redline, съгласен съм веднага - вкусът на всеки е различен!

 

Влизах и в Митсубиши Грандис - много голяма кола, но не е ван - то е едно голямо комби, което Митсубиши предлагат като ван, защото засега нямат друго. Може би е фирмена политика (по-спортни :?: ). Колата е голяма, но...

 

Ванът е доста по-практичен и от комбито - казвам го с известна доза съжаление, защото като взехме колата видях как влиза жена ми в нея (в 7-и месец е) - Пикасото на тъст ми е в пъти по-удобно за (заход ;) )влизане и излизане, а понеже таванът е по-високо седалките не са така "излегнати" като на колите и повече приличат на стол. От което човек се чувства не толкова като в кола, а по-скоро .... както каза ти като автобус/минибус. И точно там е удобството.

 

Аз също имам проблеми като съм в него - просто от всякъде имам свободно пространство, а пък съм свикнал общо взето всичко да ми е на половин ръка разстояние и по-скоро да се намествам, за да стигна нещо, а не просто да се протегна.

 

Но не мога да не призная, че като се роди малкия ще му е повече кеф да се вози в Ксара Пикасото, отколкото в Октавията. Ако изключим баща му в Шкодата, разбира се ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми хечбека. Хечбека който изглежда като седан (както шкода) е предопочитанията вариант межу седан и комби. Комбито ми е малко трудно за възприемане, а седна ми е неудобен - прим. трудно може да вкараш детска количка и то в голям седан.

За мен колата кокото по голяма толкова по хубава. Така че ако мога да си зема голяма кола хечбек е идеалния вариант.

Шкода са се насочили много правилно тъкмо към това което искат техния сегмент копувачи: По-евтина и практична кола. :). Класическия строг бизнесмен няма да тръгне да си купува Шкода -нНе към тях се цели. :)

 

Окти е лифтбек, не хечбек: http://en.wikipedia.org/wiki/Liftback

Същото важи и за новия супърб.

Едно от основните преимущества на лифтбека е по-добрата аеродинамика. Повечето фирми предлагат моделите си в семейния клас в изпълнение и седан и лифтбек ,като последния е винаги малко по-скъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

тази грозотия е на път да се случи: http://www.forum.v10.pl/galeria/skoda,s ... 7,jpg.html

обаче май няма да е хечбек - надолу в линка има и снимки: http://news.auto.cz/dojmy/skoda-superb- ... eraci.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предницата вярно, че е малко като от ФалВе, ама е агресивна.

 

A ти кое по-точно видя от предницата :?: :D Защото аз само кожи видях :mrgreen:

 

Имах в предвид тази муцуна http://skodaclub-bg.org/site/index.php?option=com_content&task=view&id=6&Itemid=2, тези снимки бяха от първите и се коментираха най-много ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След бърз прочит на линка ( по-горе ) пуснат от колегата Sev :)

 

Най общо франсетата коментират, че това по-скоро е тест не на Шкода, а на някоя платформа на VW, която ще бъде насочена като оговор на новото Мондео. Бензиновите двигатели ще бъдат познатите досега : 1,4 TSI , 1,8 TSI ( 160 и 200 кс ) както и V6 3,6 300 кс. Очаква се по-голямата част от скоростните кутии да са шест степенни ръчни или DSG. Голямата новина при новият Супърб ще бъде и версия комби, която ще бъде представена през 2009г., като по този начин, ще се опита да се конкурира с Volvo. Предвижда се и SUV базиран на същата платформа. Очаква се новият Супърб да бъде показан в Женева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами пак повтарят стария модел - настоящия Пасат става донор на бъдещия Супърб! Само като погледнете страничната линия на колата и повече не ви трябва. Не мога да се съглася, че е платформата на Октавия 2, освен ако не са направили както предишния път - удължаване на междуосието.

 

Не че е лош варианта, пък и ще има комби и 4х4, техниката вече трябва да се изчистена и това пак е в полза на Шкода. Дано 4х4-то не е само за 3.6FSI-то, защото с тези все по-мощни двигатели предното окачване все повече ще ограничава ускорението на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като поръчах Окти в ЕТ момчетата ми казаха, че ще е чист liftback, което значи че ще може да се отваря както цятата задна част (както на Окти), така и само "багажника" :D Технологията била патент на Шкода и изглежда интересна и иновативна :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интериора е като VW определено ,но като екстериор на мен от всякъде ми прилича на BMW :roll:

Ще има и комби и лифтбек, и седан, ще има и команрейл :)

Сега вече Юли ще го е яд , че не кара Шкода ;):lol:

 

Това е признак може би, щом Супърб-а го има в всички разновидности на купе, освен СЕДАН (класическа лимузина), може да очакваме по-висок клас скоро време.

Ако имаме предвид, че е на платформата на Пасат, Фолксваген имат и по-висок клас лимузина- а именно Файтон :D

Очаквайте - неочакваното :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.