Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bg

От газ на бензин


shotik

Recommended Posts

Случва се по някой път да превключвам от газ на бензин и забелязвам че ми трябва доста място и да е на ниска предавка и високи обороти за да се напълни карба с бензин и да заработи мотора.Последния път даже ми дърпаха Формана /за първи път от 3 г./за да може на вкл. предавка да се подкачи бензина.Правих опит като откачих маркучето за излишното гориво и на ръка с лостчето като подкачвам помпата работи,също като е на газ пак изхвърля бензин и затова мисля че помпата е здрава.Клапана за бензина освен елекртически му завъртях и ръчката та и механично да е отворен.На бензин също работи добре мотора както и на газ,само това ми е проблема.Мислил съм за монтаж на ел.помпа ,но незнам от каква кола може да стане.Ако Ви се е случвало или знаете ,моля помагайте!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери ключа дали работи правилно / дали включва бензин на междинно положение / отделно за прехвърляне от газ на бензин ти трябват обороти - на място форсираш до 2000 - 2500 об/мин , цъкаш междинно положение и чакаш докато паднат оборотите - тва значи , че карбуратора е пълен и почва да се дави , прехвърляш на бензин и готово , а за сигурност на уредбата ти препоръчвам старите руски превключватели за газови уредби - те от това по - здраво нема ;)

Поздрави!

 

П.П. На входния щуцер на карбуратора има цетка и като нищо може да е задръстена , но нея можеш само да я изхвърлиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На превключвателя няма подаване на ток в междинно положение към вентила за бензин,което според написаното в отговора всичко трябва да е наред,но помпата не може веднага да напълни карба с бензин.Евгени,дай идея откъде да взема ключа който ми препоръчваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно се намират тез ключове ... единия вариант Битака или някой магазин с по - стари чаркове ... или форсирай повечко до към 3000 об/мин и белким инерцията на мотора допринесе за бързото пълнене на карбуратора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм съгласен, че трябва да се ползва такъв превключвател, който в средно положение да не е изключил едната верига - то точно идеята на тия ключове газ/бензин е да си имаш положение, в което са изкрючени и двете горива, за да може да се изправзва карбуратора при обратната операция по преминаване от бенз към газ.

 

ПРи изправна система се превключва на бензин дори и на място при леко задържане на 2000-2500 обр. Искам да ви подсетя и друго - ако газовия клапан е навит директно на изпарителя, без тръбичка между тях, при минаване към бензин газта свършва твърде бързо и няма време за напълване на карбуратора, така че този тип монтаж не е удачен за автомобили с карбуратор. Споменавам го да не би в това да е проблема!

 

Аз на 120-ката завъртам на стартера по-настоятелно и си подкача
- Е Петъо аз не подозирах, че си бил такъв душманин и ти, хаха. :D
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=40710&photo=5

има около 80 см тръбичка за газ,но вероятно и маркуча от разделителния съд за бензина към карба и към резервоара е по дълъг и трябва време за да се напълни камерата с бензин.Това което бях забравил да напиша е че когато ме дотеглиха до дома и проверявах за повредата имаше изгорял предпазител,който е бил във веригата за подаване на ток към калпаните за газ и бензин.В следващите дни ще опитам да прекроя системите и ще пиша пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм съгласен, че трябва да се ползва такъв превключвател, който в средно положение да не е изключил едната верига - то точно идеята на тия ключове газ/бензин е да си имаш положение, в което са изкрючени и двете горива, за да може да се изправзва карбуратора при обратната операция по преминаване от бенз към газ.

 

До февруари тази година карах с вакуумен изпарител АГУ-60 и ключ с 4 положения. Отгоре-газ, отдясно газ+бензин(изчакваш да се напълни поплавъковата камера), отдолу бензин, отляво - нищо(изчакваш да се изразходи бензина от камерата). Върти се само по поскока на часовниковата стрелка.

Но изпарителя започна да ми прави мизерии и го смених с електрически, поради което монтирах ключ със Safety car функция, който има 3 положения - газ, нищо и бензин. За да превключа трябва да се движа или ако го правя на място да подкача ръчно, защото стоп-клапана на изпарителя не позволява останалата в тръбичката газ да се изразходи. Със стария беше хиляди пъти по-добре - дам си на междинното и като започне да се дави првключвам. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на 120-ката завъртам на стартера по-настоятелно и си подкача
- Е Петъо аз не подозирах, че си бил такъв душманин и ти, хаха. :D

Попринцип превключвам в движение, като сваля една предавка и много бързо подкача. Инак попринцип вдигам капака, като съм оставил колата на контакт с отворен бензинов клапан, напомпвам ръчно на бенз. помпа с ръка докато не омекне палеца и след това въртя като преди това натисна един-два пъти на педала на газта, НО нализнаеш , че винаги има едно "но" и това са случаите в които ме мързи или бързам... и сещаш се ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.