Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Поредна полицейска простотия


adrian_m

Recommended Posts

Отчитам и отбелязвам: Халогена за мъгла НЯМА ограничител за височината на светлиния лъч, което означава, че пряка светлина попада в очите на насрещно каращите. Толкова. Това мисля, че е достатъчно.

 

Ако съдиш по октавията няма. Тя е с прожекторен халоген който е в помощ на дългите. При мен на фабията халогена си има ограничител и лъча му е около 5м пред колата/за заслепяване няма как да се говори/. На ерката вътрешните фарове са прожекторни халогени/те заслепяват/. Огледай се при камионите дето са с два фабрични халогена и попитай шофьора кой за какво е. Опознай те си колите и тогава спорете за глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • smirn0ff

    6

  • adrian_m

    6

  • PRR

    5

  • ikonoma

    4

Най-много писали в темата

Е като светят "само на 5 метра от колата" за чий ги пускате тези халогени? Какво ще ви светят на 5 метра?

 

П.П. Кьорав кола не кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

adrian_m

Хубаво пишеш за Германия! Я тръгни от тук за Немско и карай на "мъгленки" както им викат съседите да те видя! Няма да стигнеш далеч, защото ще ти свършат парите от глоби! А там законите не са от "бай Тошово време"!

И аз като Миро пускам такива пред мен и после бия във врата с дългите докато му замирише на изгоряло :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, изядохте ме с парцалите всички тука.... ама много сте чувствителни на тема фарове за мъгла. толкова много народ кара с фаровете за мъгла, че едва ли не не трябва да виждате пътя от заслепяване.

Първото което е халогените никога не светят по-силно от нормалните светлини, така че нямате никакво право да ги сравнявате с дългите. второ, много рядко виждам фаровете на тези близко зад мен защото те стоят ниско долу, за тези по надалеч изобщо няма какво да говоря. трето както казах фаровете на един бус например ме заслепяват 300пъти повече, но такива са им конструкциите и няма как да ги забраним, нали??? трето ксенона също заслепява доста, дори и регулиран. четвърто-и октавията има настройки например като си карам сам и като сме 5 човека обаче като не ги сменям сигурно заслепявам повече хора отколкото с фаровете за мъгла, обаче за това никой не може нищо да ми каже нали???

и не ми говорете за тълкуване и спазване на закони. 2007ма сме и не живеем в бай тошово време, времената се менят и затова ходите да гласувате, не за да стоят старите закони и да ядат депутатите евтини кебапчета, а да се открият нуждите на хората и да се приемат такива промени които да са от полза и да не пречат на никого. затова трябва да има цялостен контрол... за настройване на яркост, на осветеност на пътя, на височина и т.н. и т.н.

готов съм да дам по 20лв на всеки който ми докаже че като карам срещу него точно фаровете ми за мъгла го заслепяват... ако изобщо можем да говорим за такова нещо. и първо се огледайте във вашите светлини дали са настроени защото не всички карат нови коли , колко от вас за 10години откакто си карате колата например сте правили цялостни настройки??? защо си мислите че никога непипвани къси не заслепяват повече от едни обикновени фарове за мъгла???

помислете си хубаво и дали вашите коли ще минат например немска проверка за качество, а не по някой измислен сервиз в банишора, така че следващия път да не излетите и да стане някое много голямо мазало което е много по важно от едни фарове за мъгла.... ама айде че навлезнах в едни други теми от които пак сигурно някой ще го заболи...

и последно когато напиша в другата тема - счупен носач, откъде и колко пари нов да знаете че съм ви послушал и съм минал само на къси.

колега

не си само ти на пътя би трябвало както казваш че пътуваш много да

се съобразяваш с другите участници в движението. за да можеш да

караш не се иска само крака и ръце.

като запалиш фаровевете за мъгла все едно става ден пред теб и

виждаш всички дупки а за този насрещно движещия се пред теб......................

съжалям полицаите понеже винаги правят компромиси не с този който трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е като светят "само на 5 метра от колата" за чий ги пускате тези халогени? Какво ще ви светят на 5 метра?

 

П.П. Кьорав кола не кара.

 

5м е видимият бял сектор. защо ли при мъгла всеки си навежда късите до дупка :?: май да получи ефекта на халогена. я по- добре при мъгла се качи на камион с ниско разположени фарове да отчетеш разликата и тогава спори. то ако залегнеш и фемерче ще ти пречи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен лично предпочитам да ми светят срещу мен с два фара отколкото с 4 !!! Нали се сещаш?! Утре може да ми скимне и да накачуля колата с фарове и тогава да те видим като ти блесна като слънце право в очите какво ще приказваш...

Неразбрахте ли че не законите са ви криви, а това че не ги спазвате и то УПОРИТО!

Щом такъв е закона - се спазва! Ако не го спазваш глоби докато неможеш вече да си ги плащаш и умреш от глад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. от 2 март до 31 октомври могат да се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини;

 

2. от 1 ноември до 1 март задължително се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини

 

как се тълкува това ИЛИ :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Статистически е доказано, че автомобил с включени светлини е много по-видим през деня от такъв без.

 

Аз предпочитам късите светлини пред габаритите, а на халогени карам само при дъжд, снеговалеж и мъгла...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. от 2 март до 31 октомври могат да се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини;

 

2. от 1 ноември до 1 март задължително се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини

 

как се тълкува това ИЛИ :?:

 

Младежо, повечето модерни и скъпи автомобили имат т.нар. Day Light/превеждай си го както искаш - дневни светлини или светлини за движение през деня!/. За това и е записано ИЛИ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. от 2 март до 31 октомври могат да се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини;

 

2. от 1 ноември до 1 март задължително се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини

 

как се тълкува това ИЛИ :?:

 

Младежо, повечето модерни и скъпи автомобили имат т.нар. Day Light/превеждай си го както искаш - дневни светлини или светлини за движение през деня!/. За това и е записано ИЛИ...

скандинавските имат на 100% Day Light защото при тях карането на светлини през деня е задължително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. от 2 март до 31 октомври могат да се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини;

 

2. от 1 ноември до 1 март задължително се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини

 

как се тълкува това ИЛИ :?:

 

Младежо, повечето модерни и скъпи автомобили имат т.нар. Day Light/превеждай си го както искаш - дневни светлини или светлини за движение през деня!/. За това и е записано ИЛИ...

 

Батко, дай ми един пример за масов автомобил или такъв до около 30х. Не говорим за 50х. и нагоре или може би го има вгадено в шкода :?:

 

 

скандинавските имат на 100% Day Light защото при тях карането на светлини през деня е задължително

 

Мисля, че се намираме в бг.

Ще пи постна снимки на малко халогени за да решите кои какъв, кои заслепява и да спрем да спорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос - защо след като са фарове за мъгла се пускат само с късите??? Един вид, късите ти правят светлинна завеса, обаче халогенките ти помагат да виждаш защото светят ниско.... тогава защо не са конструирани така колите, че да светят само с халогенки???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос - защо след като са фарове за мъгла се пускат само с късите??? Един вид, късите ти правят светлинна завеса, обаче халогенките ти помагат да виждаш защото светят ниско.... тогава защо не са конструирани така колите, че да светят само с халогенки???

 

На фабия можеш да караш на габарити и фарове за мъгла, без къси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е като светят "само на 5 метра от колата" за чий ги пускате тези халогени? Какво ще ви светят на 5 метра?

 

П.П. Кьорав кола не кара.

 

5м е видимият бял сектор. защо ли при мъгла всеки си навежда късите до дупка :?: май да получи ефекта на халогена. я по- добре при мъгла се качи на камион с ниско разположени фарове да отчетеш разликата и тогава спори. то ако залегнеш и фемерче ще ти пречи.

 

Това ми е пределно ясно, но защо ти е да ги пускаш през деня. Ако не виждаш на 5 метра по светло по-добре не карай кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батко, дай ми един пример за масов автомобил или такъв до около 30х. Не говорим за 50х. и нагоре или може би го има вгадено в шкода :?:

 

 

скандинавските имат на 100% Day Light защото при тях карането на светлини през деня е задължително

 

Мисля, че се намираме в бг.

 

След като вече сме в Европата трябва в законите да има и неща, които не се отнасят за автомобилите под 50К нали? Защото тогава ако не е писано ще трябва по-заможните чужденци, всяка мутра и всеки нашенски големец да бъдат спирани и глобявани, че карат с DayLight.....Е, не става!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи докато се въртите като "фурнаджийски лопати" и не РАЗБЕРЕТЕ, че това НЕЩО го ПИШЕ в ЗАКОНА за движение по пътищата - няма да има управия и пътищата ни ще бъдат като бойно поле!

Не мога да разбера за какъв "чеп" ще ми караш на фарове за мъгла като няма мъгла??? Или мъглата е в главите ви?!

 

 

И от това че казваш "приятелю" че сме в БГ си правя извода че нещо изостваш с времето ... България вече е част от ЕС и много от законите на "цивилизованите" страни стават и ще станат факт тук, колкото и да не ви се иска. Желаете да живеете в държава в която цари АНАРХИЯ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми е пределно ясно, но защо ти е да ги пускаш през деня. Ако не виждаш на 5 метра по светло по-добре не карай кола.

 

идеята е да си видим за насрещните и пешеходците. Много сиви и тъмни автомобили се сливат с асфалта при извънградско и едно мъждукащо фарче е от голяма полза когато предприемеш изпреварване. Отностно видимостта не се притеснявай карам по 24ч. без проблем.

 

 

ето линкче за сравнение на халогените за мъгла и в комбинация с дълги, както и някои снимки.

http://www.skodaclub-bg.org/gallery/thu ... pby&uid=53

 

 

http://www.rallylights.com/hella/ISOLUX ... riving.asp

http://www.rallylights.com/hella/ISOLUX ... ms_Fog.asp

 

Смятам, че с видимото по-горе може да приключим спора и всеки да помисли с какви халогени кара и как да го ползва. Лично при мен съм сигурен, че не заслепявам на халогени без къси. Фабията е много добри фарове и съм сигурен, че те заслепяват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубаво, пише го в закона, обаче закона е мега тъп!!!! без извинение защото си губя по 15мин да се разправям.

 

 

Щом ти се струва калпав закона, отиваш в народното събрание (там се приемат законите) и казваш да го изменят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно на доста хора си им харесва да живеят в "мутренските" времена - да ходим да се млатим по улиците, да си караме на дълги без да ни пука за никого и т.н.

 

прав ви път , но да не циврите после ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм против каране на фарове за мъгла като няма такава.

а относно мнението на някой за старите коли и нерегулируеми фарове искам да напомня че всчка есен или ранна зима има БЕЗПЛАТНО регулиране на фарове на всякакви леки коли в пунктовете на СБА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спомням си сега разказа на един познат:

....Пътуваме из Македония, подготвили сме се, изключил съм халогените да не ме спрат ченгета, спазвам ограничение, колани всичко шест. Страшна жега, отворили сме прозорците...и ме спират ченгета. И аз почвам да се чудя. Накрая полицая вика:

- защо караш без майцу(потник)

 

Та така написали са му акт щото кара гол. Ама никой не му и минава през ума да спори, че законът е глупав и че ще си кара, ако иска и разпищолен и ще си го провеси през прозореца...

Безумно е някой да се опитва да ме убеждава, че халогените не пречат и законът видиш ли е объркан.

Аз пък имам друго питане - защо да е забранено да говориш по телефона, а не е забранено да пушиш докато караш, да ядеш и да пиеш? На мен ми е падал фаса между краката и добре, че бях спрял, че не знам иначе как щях да реагирам. Сега обаче не пуша.

За да бъда честен си признавам, че и аз понякога карам на фарове за мъгла през деня. НО АКО МЕ СПРАТ ЧЕНГЕТА НЯМА ДА СЕ ЧУДЯ ЗАЩО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фабия можеш да караш на габарити и фарове за мъгла, без къси.

 

Ясно, говоря само и единствено за фаровете за мъгла.

и както каза Марту - за GSM може глоби ама за пушене и ядене - не. ръцете пак са заети и пак се занимаваш с нещо различно от цялостно наблюдение на пътната обстановка.... и после ми обяснявайте че всички закони са измислени идеално и няма начин да се подобрят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фабия можеш да караш на габарити и фарове за мъгла, без къси.

 

Ясно, говоря само и единствено за фаровете за мъгла.

и както каза Марту - за GSM може глоби ама за пушене и ядене - не. ръцете пак са заети и пак се занимаваш с нещо различно от цялостно наблюдение на пътната обстановка.... и после ми обяснявайте че всички закони са измислени идеално и няма начин да се подобрят.

 

абе човек защо продължаваш да търсиш кусури на закона за движение по пътищата, а просто не го спазваш???

Явно ти е много трудно да караш без фарове за мъгла... Започвам да се чудя защо!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В книжката на шкода са обяснени като - фарове за мьгла,не халогенки или тем подобни.Следователно се кара с тях само в мьгла или намалена видимост.Това е!Ако бяха наречени в книжката халогенки,ще трябва да ги караш в ХАЛОГЕННО време,каквото не сьществува следователно си карай с тях само в мьгла,дьжд,сняг или в много тьмните дебри на някой горски пьт! :idea:

Аз така и не ги ползвам,защото аз така или иначе нямам десен фар и десен фар за мьгла,така че тва е!Давай газ на кьси,пьк ако не виждаш подкарай някой локомотив те имат фарове като прожекторите на Уембли :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, значи само на Шкодите се продават фарове за мъгла никъде никой не си слага халогенни фарове, авно те си карат в халогенно време.

и smirn0ff много уважавам някои от мненията ти обаче не се чувствам длъжен да седя в общото стадо и да слушам какво ми говорят разни мафиоти. затова ходя всеки път да гласувам, за да може после от хората за които съм гласувал да изисквам да гласуват закони според мен които ще са от по-голяма полза.

друг въпрос-значи тия фарове за мъгла са само за мъгла, значи е много тъпо че днес през целия ден на този порой съм карал с тях, ще чакам довечера да падне мъглата и тогава да си ги пусна щото на дъжд не помагат.

и последно - явно темата събуди интерес, и пак ви казвам, загледайте се и бройте - колко коли на вечер ви заслепяват само с късите си светлини и колко с фаровете си за мъгла и то точно тези фарове ви бъркат в очите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.