Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

изоставени - други


rsk

Recommended Posts

  • Отговори 138
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • rsk

    30

  • Krankenstein

    22

  • gogata

    11

  • terzo

    6

Най-много писали в темата

Според мен котака е изоставил ладата - бил е затворен вътре, но се е измъкнал през фугите на вратите и сега позира, доволен от себе си smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 4 седмици по-късно...
  • 2 месеци по-късно...
От snimka.bg

Toва на първата снимка май е /било/ Ролс-Ройс Фантом :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ягуарът от снимките на гогата е истинско съкровище и все още има шансове да заприлича на това, което подобава, но така е ужасно тъжна картинка :( в Бъкстон се намира колата, близо до офиса ми. Уж от клуба на Ягуар проявяваха интерес, но така и нищо не стана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно става въпрос за друг Ягуар. Този на снимката поне до преди около година не беше в София. По груби сметки възстановяването му щеше да излезе между 25-30 000 лв. / говоря за пълна реставрация/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gogata написа:

От snimka.bg

 

Toва на първата снимка май е /било/ Ролс-Ройс Фантом :o

 

Не е. Фиат е.

 

Moже да си прав, трудно е да се определи в това състояние... евентуално може да е ФИАТ 520 торпедо:

og07fiat28.jpg

 

Ягуарът от снимките на гогата е истинско съкровище и все още има шансове да заприлича на това, което подобава, но така е ужасно тъжна картинка :( в Бъкстон се намира колата, близо до офиса ми. Уж от клуба на Ягуар проявяваха интерес, но така и нищо не стана.

 

Tози модел /Мark X се води май/ е рядък само у нас, иначе не е чак такава ценност - преди години имаше един такъв запуснат в кв. Мусагеница, ако не е лъжа. Казах за него на тогавашния председател на БАК Ретро /сега на клуб Класик/, но собственикът за съжаление не го продавал, въпреки че колата само се разкапваше на улицата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фиата наистина е Tорпедо но не се сещам в момента за точния модел. И Ягуара е MARK X. Ценното при него е , че с ляв волан са произведени около 900 бр. Обикновено в статистиките за производството му бройките произведени автомобили са обединени с тези на Jaguar 420G / пряк наследник на MARK X/. Jaguar започват да го произвеждат като конкурент на Ролс -Ройс и са се постарали доста при обзавеждането на купето. Колата е била нещо страхотно за времето си а и сега :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 4 седмици по-късно...

Рено 4 баничарка, Заз 965, Опел Манта Б в Банишора, Рено 8 Гордини и Варшава 223 в Младост 4 /снимките са правени от мой приятел/

post-24-138453176476_thumb.jpg

post-24-138453176499_thumb.jpg

post-24-138453176523_thumb.jpg

post-24-138453176509_thumb.jpg

post-24-13845317653_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се съди от външния вид , това Рено не е Гордини. R8 Gordini е с 4 фара вградени в предната маска . Освен това са се боядисвали в традиционния френско-син цвят с две бели тесни ленти минаващи по капаците и тавана в дясната им част. По-скоро това си е едно изоставено Булгаррено 8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно това R8 и мен ме съмнява да е gordini, но първите такива са само с два фара отпред - http://www.g-forum.net/articles/test/t1.jpg

а предните му джанти са новички, май са от R5...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено знам какво пиша, а не си го изсмуквам от пръстите - приятелят ми, който е правил снимките се познава лично със собственика и твърди, че е виждал мотора на гордини-то. Само че май било малкото Гордини 1.1 - 60 коня, не голямото 1.3 с 2-та хоризонтални Вебера и 90+ коне... а маската може да е сменена поради изгниване на оригиналната, както в случая с моята 110Р-ка.

 

п.п. а забележката за цвета е направо смехотворна - над 30 годишна улична кола с оригинална боя - просто нЕма такова жАУотно :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък обикновено се старая да проверявам как стоят нещата преди да пиша нещо. Единствената правилна забележка е на колегата rsk относно престилката с 2 фара, която се е монтирала на първите серии R8 Gordini. Що се отнася до цветовете, можеш да прегледаш производството на Булгаррено 8 и 10. Там можеш да намериш информация и за "малкия двигател" от 1108 cm3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да изпадам в подробности и да оспамваме темата, която е предимно за снимков материал, а не за технически коментари - сравнявал съм тт данните, най-общо кзано моторът 1.1 на Гордини е доста по-мощен от стандартния мотор 1.1 на Булгаррено, същото се отнася и за по-големия 1.3. При състезателните модификации, подготеени за рали моторите са допълнително "напомпани" примерно 1.3 лиртровия достига до към 130 коня срещу 96 за стандартното Гордини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да изпадам в подробности и да оспамваме темата, която е предимно за снимков материал, а не за технически коментари....
:smt017 Това е правилният подход! Има си "лични съобщения" за уточняване на подробностите.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...
smile048 Изоставен супер скъп и рядък автомобил Ягуар

http://www.clubs1.bg/novina.php?n=13894

Това може да се издири къде е. Пресиане можем ли да намерим по-подробна информация. Имам колега с доста роднини там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.