Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дизел-бензин


iwanst

Recommended Posts

Тя темата беше за голфове принципно ама ми я закатанчиха много бързо в vw форума а си беше на сериозно:

 

Понеже има много защитници на дизела нали това е бъдещето, което вече е отвяло бензиновите двигатели. Защо най-мощните Голфове 4 цилиндра са бензин - 4 цилиндровия е 230 коня TFSI, а 4 цилиндровия дизел е само 170 коня TDI. 6 цилиндров има само бензин и е 250 кс V6 ???

 

За октавия същата работа -

1,8 Turbo FSI 16V / 160 к.с. - 2,0 TDI-PD / 140 к.с.,

ако включим и RS-

RS 2,0 TurboFSI 16V / 200 к.с. - RS 2,0 TDI-PD 16V / 170 к.с.

 

 

П.П. За Льо Ман съм чувал ама това е някакъв граничен случай. А формула 1...

За въртящ момент също съм чувал ама незнам защо винаги по ценовите листи пише мощноста а въртящия момент си седи по документацията.

За газта няма да споменавам...:)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За въртящ момент също съм чувал ама незнам защо винаги по ценовите листи пише мощноста а въртящия момент си седи по документацията.

 

Само на това мога да ти отговоря. Защото масата народ си няма хал хабер какаво е въртящ момент. Само за коне се приказва.

Някъде бях видял следния цитат: Конете продават колата, а въртящият момент печели състезанията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e020.gif Пак се зачекна любимата тема и пак ще се изпишат поне 10 страници с готини мнения :mrgreen:

 

Колега, а аз бих попитал защо мирогледа ти очевидно се ограничава до Голф и Октавия? Къде отиват 2,5 TDI, дето го слагат на Суперб, къде отива на Туарег V10 TDI и тн, и тн? Честно казано не схващам особено какъв е замисъла на темата ти, честно ти казвам. Прочетох я може би 5 пъти и не схванах какво се опитваш да кажеш или да питаш, освен това за въртящия момент? c010.gif

 

За въртящия момент - ами "вървенето" се определя от въртящия момент. Давам ти пример - 1,4 TDI 80 коня - въртящ момент 195 при 2200 оборота, максимална мощност 80 к.с. при 4000 оборота(или там някъде). Еми, тя колицата на 4000 оборота вече спряла да върви и забива нос в земята :mrgreen:. Най-лаишки казано, оборотите при които се постига максималния въртящ момент и оборотите, при които се достига мощността в конски сили са диапазона, в който колата върви най-много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да не започваме нова такава тема ... който иска нещо да каже - може да продължи в: http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=6121&postdays=0&postorder=asc&start=0

или в други подобни в същата стая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

orange!,

 

Съгласен съм с теб затова слагам едно smile149 Продължете спора в горепосочената тема. Мислия и аз да се включа :mrgreen:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.