Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въздушен филтър ?


The Best Forman

Recommended Posts

Вярно ли е че тоз пусти картон е толко важен ... вече втора седмица паля сутрин на бензин , щот пущината сутрин си неще на газ хубаво , да ама взех да се разхождам често и до газостанцията , а днес на всичко отгоре оборотите се сринаха като със стария изпарител ... промих един жигльор , който чат пат се запушваше , ама не било от него и кат ръгнах новия филтър и О чудо - всичко заспа ... да ама филтъра не е 30 , нито на 20 хил. км. а на скромните 5000 Верно ли е толкоз важен тоз пустиняк ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е! На Vectra-та като се зацапаше филтъра (само София за около 5-7к) и вдигаше разхода с над литър. Хем е инжекция и хем аз си следях и регулирах сместа. Затова се препоръчва смяна на въздушен филтър два пъти за една смяна на масло (10к масло -> 5к въздушен, 15к масло -> 7.5к въздушен). Ко да праиш - на газ е така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз си го потупвам от време на време и до сега не съм имал проблеми, ма на края ще се прее@а и ще взема да го сменя, щото стана на 15 к вече. :mrgreen: При мен пък всичко си е нормално,ама знам ли като казвате че с нов е по добре. :? The Best Forman кво общо има, който и да е жигльор на карба с работата на гас? Винаги съм си мислел че е от значение само дроселната клапа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз откакто махнах сектора с термоклапата на въздушния филтър и запуших част от въздуха и не мога да наглася колата на газ-на дълъг път е добре ,ама оборотите хич ги няма,като почне да се вкл.перката гасне,пък и разхода градско ми дава 14-15 на 100.ще взема май да си купя една такава част и пак да си я сложа :cry:

имате ли представа сали се продава само частта с термоклапата или трябва да си купя цялата тава на въздушния филтър?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, като си на газ, филтърчето се смяна на 5-6000 км ;)

Всъщност ти ме разби - можеш да ми отвориш двигателя в най-големия студ, без да го поглеждаш дори, а пък едно филтърче да ти се опре :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Я го знам тоя филтър , че се сменя по - често , ама чак пък толко осезаема разлика ... тва с разхода се преживява , че не беше повече от два литра на сто , ама да спирам на всеки светофар с левия крак ... те тва немога да го преживея и да кълца като ярмомелка , а много хора даже незнаят , че тоз филтър се сменя и па си карат :evil:

 

Ша трябва явно да го прекръстя на Претенциозния Форман :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва да ти е проблема ;))

Между другото - сега зимата като няма жеги - при мене се държеше по-добре газта.. - само да е от читава газ-станция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Еми аз сори, че чак сега виждам темата, ама да си кажа че и аз сменям по-често филтъра отколкото ако карах на бензин. А то филтъра и без това е ефтин и не е проблем. То при наште улици и на бензин докато бях пак не изкарваше колкото му дават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз откакто махнах сектора с термоклапата на въздушния филтър и запуших част от въздуха и не мога да наглася колата на газ-на дълъг път е добре ,ама оборотите хич ги няма,като почне да се вкл.перката гасне,пък и разхода градско ми дава 14-15 на 100.ще взема май да си купя една такава част и пак да си я сложа :cry:

имате ли представа сали се продава само частта с термоклапата или трябва да си купя цялата тава на въздушния филтър?

 

Колега ако имаш впредвид за 120 на моята също съм махнал терностатната клапа ;) и съм ограничил притока на въздух и нямам ядове гори ми около 8/100 в града :) разгледай ми галерията

http://www.skodaclub-bg.org/gallery/displayimage.php?album=116&pos=14

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;) мерси ,бащата сега пътува с нея извънградско и ми каза че със 110 карал и харчела 7/100
- Това на борд компютъра ли го чете? :mrgreen:

koe?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода, кое! Не с колко кара. Сори за спама ама ми стана смешно и просто не се сдържах, хаха. /...щото някакси не се разбра как разбира колко му харчи доката кара/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не бе човек карал с толкова и си е засякъл по бутилката и като е налял догоре и си е направил сметката :mrgreen:

а не че в момента на каране вижда колко му харчи :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Моята фела откак и смених въздушния филтър с нов оригинален (предишния беше от битака и като ги сравних се оказа с малко по-малък диаметър) е на път да постави нов рекорд за икономичност - засега е минала близо 40 км повече, отколкото минаваше със същото количество газ и стария филтър, а все още няма изгледи да свършва! Дори през лятото не ми харчеше толкова малко :o

Даже след завиването на вентила за газта към 2-ра клапа на карба не получих осезаемо намаление на разхода - само дето спънахме вървежа, а ето че един нищо и никакъв филтър направи чудеса. 8)

Вчера ми подариха и комплект нови свещи Бриск - надявам се на още по-добър икономически ефект :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята фела откак и смених въздушния филтър с нов оригинален (предишния беше от битака и като ги сравних се оказа с малко по-малък диаметър) е на път да постави нов рекорд за икономичност - засега е минала близо 40 км повече, отколкото минаваше със същото количество газ и стария филтър, а все още няма изгледи да свършва! Дори през лятото не ми харчеше толкова малко :o

Даже след завиването на вентила за газта към 2-ра клапа на карба не получих осезаемо намаление на разхода - само дето спънахме вървежа, а ето че един нищо и никакъв филтър направи чудеса. 8)

Вчера ми подариха и комплект нови свещи Бриск - надявам се на още по-добър икономически ефект :)

 

 

Бе... на мене тоя въздушен филтър винаги ми е бил "тъшак работа" :oops: Ма ..като те слушам за тези икономий и влизам в сериозни размисли :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е, всъщност не ми е чак толкова нисък разхода - около 11/100 се върти, но преди смяната се беше качил до близо 14. Обаче всеки ден вися с часове по задръствания, а пък като изляза на чист път кракът ми натежава :)

Вече ще следя по километража да сменям редовно филтъра и през лятото надявам се ще падне разхода под 10, че с това повишение на газта... :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здр колеги. Малко късно питам ама може ли да ми обясните как така ви пада разхода като ограничите притока на въздух. Нещо не се връзва. Нали се сещате че като и ограничите въздуха ще си навакса от друго място т.е. от гаста смуче повече :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.