Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Подобрения на домашната кола?!? Дали може?


Dereal

Recommended Posts

След като мина първоначалният кеф от новата кола започнах да се заглеждам в подробностите. И видях, че имам регулиране на височината на фаровете, но не мога да си регулирам яркостта на светене на таблото - просто има само един слайдер.

 

Имате ли идея ако си взема шкодовското "блокче", което си има и двата слайдера дали ще стане просто да ги сменя? Идеята ми подаде баща ми, който каза, че на Голф 2 когато смениш табло с часовник с такова, което има оборотомер и започва да си работи оборотомера без проблеми - с други думи кабелите си ги има стандартно, но трябва да има съответния превключвател. И тъй като сме VAG Group сигурно модулният принцип ни е стигнал и нас smile163

 

Таааа, някой да го е правил това? Или поне да има идея ще стане ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен беше така като си взех Октавийката преди време.В оборудването пишеше че трябва да я имам тази екстра,но при мен я няма!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък се учудвам че няма слайдер за регулиране на яркостта на таблото!Аз имам такъв,а нямам за регулиране на фаровете(ксенона :mrgreen: )-те се регулират ръчно отпред!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросният слайдер заводско не се намира в съседство със слайдера за регулиране височината на фаровете! Но е вграден в същия този панел (въртокът за включване на фарове/халогени/габарит за мъгла и регулира на фаровете).

 

Вляво от въртока за пускане на габарити/къси светлини, в кръглата част на панела, има едно съвсем дребно кръгло копченце. Натискаш го и то излиза навън около 1-2см. Със завъртане (ляво/дясно) на въпросната (вече) подобна на пръчица част се регулира яркостта на таблото ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въртока си го няма - ето една снимка,dekoc004-4.jpg на която ясно се вижда вдясно от големия върток за фаровете двете малки врътки - лявото е за яркостта на таблото, а дясното за регулирането на фаровете. И понеже е така просто (поне на вид) и предполагам, че модулния принцип е залегнал във всички VAG (може би и не само техни) коли предполагам, че наистина е възможно само да си взема двете врътки в един блок и да си ги включа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въртока си го няма - ето една снимка,dekoc004-4.jpg на която ясно се вижда вдясно от големия върток за фаровете двете малки врътки - лявото е за яркостта на таблото, а дясното за регулирането на фаровете. И понеже е така просто (поне на вид) и предполагам, че модулния принцип е залегнал във всички VAG (може би и не само техни) коли предполагам, че наистина е възможно само да си взема двете врътки в един блок и да си ги включа.

 

Точно така е и при мен. А дали ще стане това което искаш ???????

smile195

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проучих по-подробно нещата с този слайдър - 2 модела са, аз съм със стария модел, този на снимката е новия модел. И двата модела рано или късно дефектирали :oops: . Води се като екстра на моделите с по-богато оборудване...

 

Успех в начинанието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък се учудвам че няма слайдер за регулиране на яркостта на таблото!Аз имам такъв,а нямам за регулиране на фаровете(ксенона :mrgreen: )-те се регулират ръчно отпред!

 

Ти нямаш щото си много спортен ;)

 

Без майтап ... идеята за регулировката на фаровете е, ако натовариш яко колата и ти клекне назад - да можеш да си свалиш фаровете ... само че спортните коли, са с твърдо окачване и се предполага, че не могат да клекнат.

Пример -> и най-семплите голф 3-ки имат такава регулировка, а GTi няма :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без майтап ... идеята за регулировката на фаровете е, ако натовариш яко колата и ти клекне назад - да можеш да си свалиш фаровете ... само че спортните коли, са с твърдо окачване и се предполага, че не могат да клекнат.

Пример -> и най-семплите голф 3-ки имат такава регулировка, а GTi няма :)

 

Приятелю, в пълна заблуда си ;) . Май някой ти е наприказвал куп глупости пък ти си взел, че си му повярвал...

 

Фабия РС няма ръчно регулиране на фаровете, понеже е с ксенонови фарове, а той, ксеноновият фар, се саморегулира при всяко включване на фаровете. Обърни внимание, някой път какво прави ксеноновият фар при включване.

 

П.п.: И имай предвид, че никоя, ама никоя кола не излиза от завода с толкова твърдо окачване, че като я натовариш, да не клекне отзад. Такива окачвания се монтират допълнително от разни тунинг мастери :mrgreen: .

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, в пълна заблуда си ;) . Май някой ти е наприказвал куп глупости пък ти си взел, че си му повярвал...

 

Приятелю, не знам кой е в заблуда и кой не ... аз ксенон нямам и нямам идея как се регулира.

Говоря как е при Голф 3 GTi, който май не е с ксенон ;)

Освен това не казвам, че спортните коли въобще не клякат, а че клякат малко и не се налага компенсация за фаровете.

 

Поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това не казвам, че спортните коли въобще не клякат, а че клякат малко и не се налага компенсация за фаровете.

 

Поздрави :)

 

Пак си далеч от истината, ама айде да го оставим за следващата родопска къща :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.