Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Двузонов климатроник - ресет


panajotveliki

Recommended Posts

Здравейте,

имам един въпрос. Знае ли някои как след като си нагласил различни зони после да може отново само от дясното копче да се регулират и двете зони заедно?

Бях чел някуде, че става като се натисне auto+econ, но така не става. За сега единствения начин, който знам е гася, вадя ключа, пъхам ключа, паля и е както трябва. Невероятно е да не можа да стане по друг начин.

Ако някои знае да каже.

Мерси!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет

 

Отговора на въпросчето е: Натискаш за приблизително 2 секунди бутона AUTO и готово, вече само от ЛЯВОТО копче т.е. това до шофьора автоматично се регулират и двете зони. Поне аз не знам от ДЯСНОТО копче да има опция да регулиране на двете зони автоматично?

 

Поздрави

smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз бих те посъветвал и да извадиш средното копче

над термаметъра за купето и да му счупиш крачето за да

можеш с едно натискане изключваш/включваш климатроника

:P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с натискането и задържането на AUTO-то работи. Мерси!

А по въпроса за копчето имам желание да го модифицирам, но малко ме е страх да не го счупя. Един път го напъвах ама слабо и не можах да го извадя.

Ще измисля нещо тънко да мушна, че да го изкарам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пъхаш един нож между гривната /която се върти/ и горната полувина

която се отнася за старт/стоп.

много слабо е усилието и излиза лесно

успех в начинанието

:P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях вече ми работи копчето. Проблема беше, че преди го напъвах от долу, а сега с една фонокарта го напънах леко от горе и то си излезе. Определено така е по удобно да се спира климатроника :).

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

auto+econ - показва температурата по Фаренхайт. имах лятото гости от америка и те много се кефеха на това че все пак имат представа от температурата и накрая вече сами правеха сметко колко са по целзий и колко по тяхната измервателно единица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с каква цел спирате климатроника :roll:

Моята идея е следната. Качвам се сутринта в студеното време и пускам да духа. Да но в началото почва леко студено да духа и решавам да го спра. Въртя наляво като луд да намаля оборотите на вентилатора и накря да го спра, но то е умно и ги вдига само. И така пада една лека борба. А сега с "активираното" копче директно гася.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбрах само едно - защо след като има такова бутонче не е направено още в завода да може да се натиска, а трябва допълнително да ръчкаш с подръчни инструменти и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбрах само едно - защо след като има такова бутонче не е направено още в завода да може да се натиска, а трябва допълнително да ръчкаш с подръчни инструменти и т.н.

 

За да не каже някой че климатроника е същият какъвто монтират във VW Passat, все пак трябва да има някаква разлика между VW и Skoda smile174

 

Това разбира се в кръга на шегата, но честно казано друго не ми идва на ум :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.