Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

1.8T с газ- има ли такова вижотно


PETYO

Recommended Posts

Да вметна, че Ролс-ройс-ите на английското кралско семейство са с газови уредби. И не защото английската кралица няма пари да си пълни резервоара, а защото при каране на газ се отделя 12% по-малко въглероден диоксид. Та Ролсовете са на газ, за да се дава пример на обикновенните хора.

 

За 1.8Т мотора ... интересувам се от газ на тоя мотор по понятни причини :)

Газов инжекцион може да се сложи, желателно е да е по-марков и излиза около 1.5 - 2К лв.

 

Има обаче един потенциален проблем, за който все още не съм намерил достатъчно информация. Виждал съм някои, уж разбирачи, да твърдят, че газта скапва турбото, защото работата на мотора не могла да бъде оптимална във всички режими, както на бензин. Идея си нямам дали е вярно или не ... но ако е вярно - става малко дявол на магаре ... купуваш АГУ за 1500 и избиваш 30-40 000 км, после скапваш турбото, айде още 1500 и пак избиваш 30-40 000 км.

 

Иначе наистина има много хора, които са сложили газов инжекцион на 1.8Т и са доволни, но аз искам да видя мнения на такива, които са минали 100 - 200 000 км с такъв.

 

Но моя съвет е на турбо двигател да не слагаш газова. По-добре си вземи 2.0 бензин и си карай. С малко тунинг (чипче) от 115 ще го докараш до 125-130, а турбинираната е 150 (ако говорим за 1). Не е чак толкова фрапантно. Хем еФтинко, хем надеждно.

 

И си прав, и не си ... прав си, че ако някой иска да кара на газ по-лесният и сигурен вариант, е да вземе кола без турбо.

Но за вървенето не си прав ... разликата от кола с турбо и такава без е много голяма ... братчеда има Голф 3 GTi с мотор 2.0 115кс, преди имаше Астра и той разправя, че мойта Октавия върви повече и от Астра GSi и от Голф GTi, с двулитровите мотори - 150кс. Не знам дали е така, щото не съм карал такива коли :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

orange! доколкото ми стигат познанията турбото няма нищо общо с бензина освен саждите фърчащи от цилиндрите ... както и при дизела е с централно мазане ... не съм сигурен само дали са с променлив ъгъл на лопатките и както бях писал по - горе всичко е въпрос на подбор на изпарител с възможност да задоволява потребностите на мотора т.е. ще ти трябва изпарител 110+ kW вместо 100 и подбор на фирма , която да монтира уредбата за да не се стига до ремонти главно по ел. инсталацията .

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вметна, че Ролс-ройс-ите на английското кралско семейство са с газови уредби. И не защото английската кралица няма пари да си пълни резервоара, а защото при каране на газ се отделя 12% по-малко въглероден диоксид. Та Ролсовете са на газ, за да се дава пример на обикновенните хора.

 

 

Надали газовата уредба на ролса на английското кралско семейство е монтирана в сервиза на Гошо АГУ-то :mrgreen: И на мен преди няколко години от София Франс Ауто ми предлагаха чисто нова 406-ца с фабрична газова уредба - няма да ти казвам каква беше изработката и какви допълнителни уреди имаше на таблото ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнение , че не е ли фабрично сложена АГУ-то не си заслужава човек да се занимава на чисто нова кола да си слага газова при някой велик " МАЙСТОР " :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има обаче един потенциален проблем, за който все още не съм намерил достатъчно информация. Виждал съм някои, уж разбирачи, да твърдят, че газта скапва турбото, защото работата на мотора не могла да бъде оптимална във всички режими, както на бензин. Идея си нямам дали е вярно или не ... но ако е вярно - става малко дявол на магаре ... купуваш АГУ за 1500 и избиваш 30-40 000 км, после скапваш турбото, айде още 1500 и пак избиваш 30-40 000 км.

 

Иначе наистина има много хора, които са сложили газов инжекцион на 1.8Т и са доволни, но аз искам да видя мнения на такива, които са минали 100 - 200 000 км с такъв.

 

 

Е то 200 000 на второпотребна кола на (100 000 - 200 000) то турбото и на бензин ще си е пътник. То и като се кара колата се амортизира и скапва ама нали за това е кола да се кара.

Казаха ми да си сменя тръбичката на турбото която го захранва с

масло защото много се запушвала и турбото остава без масло и става на каима. Ма нали сам съм си мързел а и като се пообяснявах 1 час в ЕТ за тая трабичка и ме гледаха малко като извънземен така си и остана. Иначе като направя 100 к ще се похваля...:)))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е интересна. Може да се монтира АГУ на всякаква кола, или на почти всякаква. Ето ви например какви пакости правят в квартала ми. Пускам линка само за информация, снимките са доволно красноречиви. Между впрочем, съм карал стаж там, пък и на личното ми МПС там е монтирана уредбата.

PS: Ако някой от модераторите смята, че правя непозволена реклама, ще махна линка веднага. Пускам го само от чист технически интерес - Г класа или Порше 911 на газ звучи доста любопитно :D .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...PS: Ако някой от модераторите смята, че правя непозволена реклама, ще махна линка веднага. Пускам го само от чист технически интерес - Г класа или Порше 911 на газ звучи доста любопитно :D .

 

На мен ми звучи...ТЪПО! Е га не си взема кола за 100К+ и да и тура "газово"!!! Тея ме убиват направо!!! Ако ще си взимаш количка PETYO, 1.6 и газчица - чудно ще стане! Това е моето мнение ;) Пожелавам ти успех в избора, ако такъв предстои скоро!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми звучи...ТЪПО! Е га не си взема кола за 100К+ и да и тура "газово"!!! Тея ме убиват направо!!!

 

Безспорно е така, Велко. Забравяш обаче, че в нашата мила Родина се намират доста индивиди, които са готови да дадат сума ти пари за скъпа кола и после да се чудят с какво да си платят тока и парното. Криворазбрана гъзария...или по-скоро избиване на комплекси :mrgreen: . Сори за офф-а :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иска ми се да се кача на Октавийка, колкото се може по-скоро, но най-вероятно няма да стане по-рано от 1 година :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Па що мислите , че Шкода Октавия 1,8Т е безкрайно скъпа кола ... втора злоупотреба комби специално гледах на скоро беше под 12К лв. за кви скъпотий говорите и какво толкова и се съсипва на колата ... има си достатъчно магарета да влачат , па ако много ми трябват останалите обръщам на бензин и излитам , отделно както съм писал много пъти газта е с много чисто изгаряне от бензина и е алтернатива , а не разсипия ... не се променя системата за хранене на мотора както е при обикновенните газови уредби и т.н. Що ги анатемосахте толко бързо немога да разбера ?

 

П.П. Поршета и Мерцедеси па и те са коли и те имат пак 4 такта и бутала кво толкова ... човека просто дава пример до къде са стигнали пичовете на Руй планина ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, остави ги , когато открият топлата вода и те дуга песен ще запеят ;)

 

ПП Гледам колегата Боби Доктора от както сложи газта му се скапа колата, двигателя здаде багажа и сега си купува нова кола- пак бензинка :roll: Сигурен съм , че когато и мине гаранцията вече ще му е омръзнала и ще и сложи и на нея газ, за да скапе и нейния мотор ;);)

 

ПП2 нека хората си карат печките и не се бъркат там дет не разбират - тъкми бензиновите коли ще станат още по-евтини, защото няма да има никакво търсене ;);)

 

ПОЗДРАВИ smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петьо , да си призная и аз карах моита само на бензин доде не взех една Вектра на газ не за друго ма тогаз бензина беше лев и малко , а газта 60 и малко и много не ми правеше впечатление и си пълнех резервоара без грижи и както мен много трудно мен немогат да ме убедят в предимствата на дизела , така и всички дизелджий си мислят , че газта изсушава мотора и го скапва , което според мене са си градски легенди ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Евгений :lol: ,

колкото дизела е двигателя на бъдещето - ъолкова и тролейте са транспорта на бъдещето, ако не вярваш ела в Перник да те повозя на тролей- минава разтоянието от 10км. за уникалните 45 минути - няма равен :mrgreen: с фелката минавам разтоянието за 8 минути (от вкъщи до мястотро дето работя)

 

ПП Екскюзе моа ако имам преавописни грешки обаче са ми в повечко ракиите таз вечер

 

Поздразви на все и наздаве smile159

 

 

 

Искам емотикон с човече с ракия :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, ама вие пак го обърнахте на вечния спор дизел-бензин :mrgreen: . ZloQQ, че и аз покрай него, с изказването си за скъпите автомобили на газ (Октавия 1,8 Т определено не влиза в тази група), може би се опитва да каже, че тези автомобили са направени с основна цел да доставят удоволствие на собственика си. Като казах удоволствие, се сетих за Астън Мартин на газ...представяте ли си? :x Или Ферари с газово :? . Това имах(ме) предвид...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, ама вие пак го обърнахте на вечния спор дизел-бензин :mrgreen: . ZloQQ, че и аз покрай него, с изказването си за скъпите автомобили на газ (Октавия 1,8 Т определено не влиза в тази група), може би се опитва да каже, че тези автомобили са направени с основна цел да доставят удоволствие на собственика си. Като казах удоволствие, се сетих за Астън Мартин на газ...представяте ли си? :x Или Ферари с газово :? . Това имах(ме) предвид...

 

Ами това исках да кажа, но явно криво са ме разбрали :) Много се засегат бензинджийте и газистите - хахахаха! Аз не видях къде спорим за тролейте на бъдещето, но да си взема кола, която е удоволствие да карам на бензин и да и тура "гЪзово"... Е нема да стане! карах разни извънземни автомобили - па как никой тука нема тея велики газови уредби? На дали ако имаха, щеха да вилнеят с 300 на правата отсечка на пистата :)

Ма дет' се вика - кой с к'вото иска да кара колата си! Слагайте к'вото щете - за мен е подигравка на хубава кола да се слага гЪз!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога , и аз си представям едно Енцо с около 3 литров газов котлон под седалката на шофьора вързан с оклоло 12 изпарителя ... за втори човек място няма от маркучите за водата и изпарителите :mrgreen:

Но виж в една Октавия комби багажника и просто плаче за една мънечка бутилка и газова инджекция освен ако на капака не пише ТДИ де , ам доколкото си спомням имаше "еко" Икаруси с газови бутилки на покрива и даваха по около 40% икономия на нафта ... тебе не те ли блазни компа на Румстъра да показва кило и половина - две разход на 100 км. Не са станали масови при дизелите , инак вие друга песен щяхте да пеете ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

off :oops:

 

The Best Forman, ще взема да си боцна едни бутилчици и аз на покрива :mrgreen: . Барем като ги напече слънцето лятото и почнат да гърмят, ще ми дават повече ряз при изпреварване :P:lol: .

 

Моля модераторите да ме извинят :oops: .

 

Лека вечер на всички ;) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, ама вие пак го обърнахте на вечния спор дизел-бензин :mrgreen: . ZloQQ, че и аз покрай него, с изказването си за скъпите автомобили на газ (Октавия 1,8 Т определено не влиза в тази група), може би се опитва да каже, че тези автомобили са направени с основна цел да доставят удоволствие на собственика си. Като казах удоволствие, се сетих за Астън Мартин на газ...представяте ли си? :x Или Ферари с газово :? . Това имах(ме) предвид...

 

 

Е те хората за екологията сичко правят вие ги овикахте....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

онова на рейсовете е МЕТАН може да прочетете как става смесването в сайта на Любо Ганев. пропан-бутан не може да се сложи на дизел или поне аз незнам някой да го е правил!!!

 

по темата.

на мен ми допада идеята даже ако го има в готов варянт смисъл някой друг даго е правил слагай спокойно една АГУ и ще кефиш на евтино каране. като ти прищрака може пак на бенз да си караш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, остави ги , когато открият топлата вода и те дуга песен ще запеят ;)

 

ПП Гледам колегата Боби Доктора от както сложи газта му се скапа колата, двигателя здаде багажа и сега си купува нова кола- пак бензинка :roll: Сигурен съм , че когато и мине гаранцията вече ще му е омръзнала и ще и сложи и на нея газ, за да скапе и нейния мотор ;);)

 

ПП2 нека хората си карат печките и не се бъркат там дет не разбират - тъкми бензиновите коли ще станат още по-евтини, защото няма да има никакво търсене ;);)

 

ПОЗДРАВИ smile159

 

Ама и аз с тия ремонти в къщи (sorry за off-а) не съм поглеждал какви страсти се вихрят тука... :mrgreen: Ето ви моето мнение по темата:

 

Много харесвам новите модерни дизели (било атмосферни, било и с "духалка") - имам доста впечатления точно от едно окти - 2.0 TDI PD на мой приятел, а и гаджето на един от работниците ми кара такава. Добри мотори, добра динамика. :lol:

Относно бензина и газта - пак бях писал цяла тема (даже се посдърлях малко с някой). Мнението ми (а и преките ми впечатления) за монтирането на газ е ясно. На личния си автомобил го направих по две причини - 1-наистина пробегът ми е доста голям (40 - 45 хил. км. годишно) и не мисля, че пестенето е в основата на "пъкленото ми деяние" - просто не виждам причина ЗАЩО да давам двойно повече средства за горива. Остава уговорката уредбата да е качествена, монтажът - професионален и смяната на консумативи (свещи, филтър) да е редовна. Динко и Велко, нищо остро към вас, но си мисля, че ако човек вложи по-голямо старание при монтажа на ПРАВИЛНАТА газова уредба и "приближи" нещата доста до фабричните колата от хубава не става по-грозна, напротив. (Е, далеч съм от амбицията да сравнявам Марта с Ферарита и Поршета по "убост"). Off - Велко, от кога се гласиме с теб за по една бира - тъкмо и демо ще ти дръпна, ама ти - пусти презокеански ангажименти... :D Off.От друга страна наистина смешно малко звучи - газ на спортен автомобил. Но, съгласете се - говорим ЗА ДРУГ КЛАС КОЛИ. Те просто не са създадени за това. (Не че като технология не става). Предназначението им не е да "работят" в услуга на собственика по "усурнайсет" км./ден, а да доставят друг вид наслада. При лукса и ценовия сегмент, в който са, наистина е малко "необичайно" монтирането на газ.

За малко да забравя за втората причина. Всички си ме знаете, че относно технически въпроси по колите "не съм сам" и страшно много ме човъркаше идеята да "внедря" още нещо по колата си :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . След това не съжалих. Не мисля, че съм претрупал или загрозил нещо. Не съм двигател да съдя дали ми е по-добре или по-зле на газ. А и Марта още не съм я научил да говори. Но така като я гледам (работа, разход, возия, мощност, цвят на маслото) хич не и е зле вече 18 000 км :mrgreen: А пък портфейла ми - сметнете вие, но така като го гледам - изглежда по-усмихнат :mrgreen:

 

Иначе - ако някой измисли да ги караме с вода шкодаците - ще съм първи от кандидатите за преправка.

P.S. Ако можеше да си направя джобните запалки на метан - щях да го сторя :mrgreen: Цървулщината - настрана - никой друг няма да има такива. Ха-ха-ха. Пусто - не държи пластмасата на това налягане.

 

Хайде - наздраве на всички. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да естествено че може да я караш на бензин, кой е казал , че като си сложил газ не може да караш на бензин :roll:

Чешай си крастата когато и където искаш- прави се на гЪзар в града, като се качиш на магистралата цъкни на газ и се кефи на слънцето с 1/2лв. на литър :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.