Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bg

1.8T с газ- има ли такова вижотно


PETYO

Recommended Posts

Здравейте колеги, извинявам се за отсъствието ми от форума и имам малък въпрос....

На въпросният двигател 1.8Т може ли да се монтира газ? или газов инжекцион?? разумно ли е това действие??? може ли да се кара турбо агрегат на LPG????

Това е общо взето, което ме тормози тези дни :oops:

Другите алтернативи за 1.6- 74kW или 1.9 TDI- 66kW :?

 

 

От малък "шкодоман" си мечтая за Окти :oops: нямам мира вече, направо не ме свърта :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не знам може или не може ама на една роднина мерцедеса бившия (тя мрази тази марка но съдба) та той беше 2000 с допълнително слагано турбо и съответно вървеше на газ...и да ти кажа вървеше много добре....ама и двете системи турбото и LPG -ти са слагани от специалист и то голям...негова си е била колата имал пари и кво да направи, даже климатроник имаше колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера каква е целта да слагаш газ на кола с турбо. Винаги съм бил против газовите уредби, а за такъв двигател да не говорим :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук колега съм напълно съгласен...аз лично газовите не ги харесвам обаче икономията кара хората да ги слагат и аз съм принуден да ползвам подобно съоражение ...по 2 лева бензин няма да дам ...виж ако карам некоя друга фабиика дизеле...мое..или бензин да е ама да яде по 5-6 и 8-9 градско ....

аз лично съм здраво за метана и то като почти безвреден за въздуха...тези дни яко въртя колелото и се побърквам от задуха по софииските улици,,...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера каква е целта да слагаш газ на кола с турбо. Винаги съм бил против газовите уредби, а за такъв двигател да не говорим :?

 

Колега, единствено от финансова гледан точка :roll: Ако ти ми наливаш бензина в резервоара или каквото и да е там няма да ме интересува колко струва на бензиностанцията.

Аз си карам доста и цената на горивото хич не е пренебрежим фактор :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PETYO,

 

Виж във форума на Audi. Правили са го на А3ки. Но моя съвет е на турбо двигател да не слагаш газова. По-добре си вземи 2.0 бензин и си карай. С малко тунинг (чипче) от 115 ще го докараш до 125-130, а турбинираната е 150 (ако говорим за 1). Не е чак толкова фрапантно. Хем еФтинко, хем надеждно.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С малко тунинг (чипче) от 115 ще го докараш до 125-130, а турбинираната е 150 (ако говорим за 1). Не е чак толкова фрапантно. Хем еФтинко, хем надеждно.

 

Поздрави

 

Аз не искам "тунинг" не искам бегачка и 1.6 101к.с. ме устройва.

Искам Октавия бензин с газ за да се возя еФтинко да не ми е скъпа продукцията(потдръжката) , искам сбъдната мечта 8) .... май много искам. Май не съм още дорасъл за Окти... :| :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей така. Ще си вземеш. И аз навремето виках - това е само мечта :) Иначе се поогледай. Наскоро гледах че из германско се продават с 2.0 двигател. Може и случайно да съм попаднал, но имаше. Той е 8V, 115 коня (ако не се лъжа) и е доста сполучлив доколкото знам.

Поздрави и успех. Нали знаеш - надеждата умира последна, ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера каква е целта да слагаш газ на кола с турбо. Винаги съм бил против газовите уредби, а за такъв двигател да не говорим :?

 

Колега, единствено от финансова гледан точка :roll: Ако ти ми наливаш бензина в резервоара или каквото и да е там няма да ме интересува колко струва на бензиностанцията.

Аз си карам доста и цената на горивото хич не е пренебрежим фактор :evil:

 

Ми тогава не си взимай 1.8 турбо :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей така. Ще си вземеш. И аз навремето виках - това е само мечта :) Иначе се поогледай. Наскоро гледах че из германско се продават с 2.0 двигател. Може и случайно да съм попаднал, но имаше. Той е 8V, 115 коня (ако не се лъжа) и е доста сполучлив доколкото знам.

Поздрави и успех. Нали знаеш - надеждата умира последна, ;)

 

Наскоро имах възможността да покарам такава и останах очарован :) Много добре дърпа двигателчето но имат един много кофти дефект октитата с тези двг-та...Чупят им се притискателните дискове. Неприятно бързо :x Само в Русе знам за 3 такива случая на около 50к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи по темата може да се монтира газова на 1.8Т и то без проблеми стига да е газов инжекцион и то за турбо (дюзите мисля са еднакви 27кW e една дюза кехин - 108кW, изпарителя на газовия инжекцион пак трябва да е за 110кW). Аз съм с БРЦ секуент и около 40 хиляди съм минал с нея и досега проблем не съм имал. Показанията на компютъра за разхода даже си остават вярни и за газта в литри. Като вървене на бензин е една идея по добре а настройките на газовия компютър са с +15 от базовите (като стане +100 предполагам си губи смисъла да е на газ).

 

П.П. единствения минус дето се сещам е че при махане на акумулатора се ресетва компютъра на газовата и минава на базови настройки. А там където ми слагаха газовата хората определо си разбират от работата.

 

А другите минуси са си стандартни

- предполагам ще изгори по рано ламбда сондата а те маи са 2 даже.

- гърнетата ще заминат по бързо заради конденза.

 

Плюса е един и тои е парите за гориво.

Друг плюс не се сещам щото при ГИ не може да се пали на газ (свърши ли бензина нема палене) винаги си пали на бензин и после минава на газ цилиндър по цилиндър - не се усеща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, извинявам се за отсъствието ми от форума и имам малък въпрос....

На въпросният двигател 1.8Т може ли да се монтира газ? или газов инжекцион?? разумно ли е това действие??? може ли да се кара турбо агрегат на LPG????

 

Няма проблеми! Отиваш в някой качествен сервиз и ще ти обеснят всичко. След като я монтираш дават 1 г гаранция. Сипваш газ и караш. Успех. Един приятел си сложи газов инжекцион на А4 с турбина-и никъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нормално ли е 300 инженера да разработят и тестват нищо и после Бай Гошо с дрелката да поразчушка всичко? Става малко ОРГИНАЛДЪ!

 

Един в квартала си купи пежо 605, три литра шестак турбо (бензинов) сложи метан и колата клекна отзад като циганска лада. После конете ги нямало - по- голямо турбо, накрая компа му се е@ба в гърба и одисеята още продължава.

 

Както маймуната си мери костилката на задника преди да я глътне - купи си кола, която можеш да поддържаш в оригиналния й вид.

 

Надявам се да не засягам колегите с АГУ, но съм твърд противник на този тип преправяния на колата. Ситроен, Ланча и още някои имаха коли на газ и метан РАЗРАБОТЕНИ и тествани преди да се пуснат в продажба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега , слагането на газ не е препрвяне на колата , а ползване на алтернативно на петрола гориво с доста по - добри параметри на изгаряне в сравнение с бензина и ако се монтира в квалитетен сервиз от хора , които знаят какво правят гаранция давам , че двигателя и прилежащите му катализатор и датчици ще изкарат доста по - дълго време без да се налага смяна в сравнение с автомобил каран само на бензин , а това че някой си прави сексперименти в квартални работилници и се набутва за разни алтернативи на марковите уредби си е негов проблем и да си бере гайлето за икономисани 200 или 500 лв.

Според мен дали мотора е с турбо или не оказва влияние в избора на изпарителя за да може да реагира на нуждите на мотора в различните режими на работа.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега huko,

 

Вие правите ли разлика между "потдръжка" и "пари за гориво" смея да запитам аз :?: :?: :?: :?: :?:

Мога да си потдържам и двете коли :!: :!: :!: и да сипвам газ и в двете :!: , но бензин не мога да смогна дори и само с една да съм :!:

Моята заплата е ПЪТИ по-малка от парите , които Вие (визирам "хуко") давате месечно за гориво. Долавяте ли къде е разликата.... 'М ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За латернативните горива съм! Най-малкото, защото карането на бензин налива вода в мелницата на арабските терористи, маймуни и каквито са там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карането на бензин налива вода в мелницата на арабските терористи, маймуни и каквито са там.

 

Тука не си много прав щото и газта е фракция от дестилацията на петрола , но е по - евтина тъй че газ бензин дизел тия все лапат ... въпроса е , че двигателя се задържа много по - дълго чист без сажди и нагари , маслото и филтъра се задръстват много по - малко и като цяло живота му се удължава , а джобчето е значително по - пълно дори в сравнение с дизелите :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://i.mobile.bg/perl/printdet.cgi?id=11190824105410242 ............... ех, мечтии....... :P

 

Как ще й пасне едно АГУ ... по- убу от оригинала ще стане, абе простите хората крила си слагат да им лепи задницата, вместо една бутилчица 100тина кила да "намести" целия заден мост както си му е реда.

 

Ха наздраве :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://i.mobile.bg/perl/printdet.cgi?id=11190824105410242 ............... ех, мечтии....... :P

 

 

Само дето продавача май не знае какво продава :mrgreen: . Кое му е RS-овото на тоя L&K не знам :P .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една бутилчица 100тина кила да "намести" целия заден мост както си му е реда.

 

Т'ва да гори, да гори :roll: 10-12 /100к. Газостанции под път и надпът от 25 литра бутилка повече не му трябва.

 

А при условие , че колегата хуго ми сипва бензин в резервоара се заклевам , че няма да и слагам газ :mrgreen:

На Фелицията и правя около 2-3хил. км на месец :roll:

3000к км. по 12 на 100 разход прави точно 360 литра "хубаво гориво" на цена А95 1,95лв. това прави 700левчета за бензин - честито на печелившите :smt017 smile179 . Колега правим ли сделка :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PETYO - колега, това започва да става като спора Левски или ЦСКА е по- добър отбор - безпочвено е :)

Моето първоначално мнение и съвет към питащия са, надявам се, еднозначни.

 

Що касае моя разход - 3000 км. при 6/100 (при вас нямате задръствания, та мога да падна и по- надолу), при 2 кинта на литър нафта

 

30х6х2 = 360 кинта, като си взема ДДС- то - 300 кинта. Тва добре ли е?!

 

Ще идвам на банкет май до Перник :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , huko на тез приказки бих ти отговорил - Е Асан не хора ли ?

Това че си изкарал една нова кола от магазина не значи , че всички ще се юрнем да взимаме само заради това , че дава 5 - 6 / 100 , а стар дизел - НЕ БЛАГОДАРЯ па ако ще да го е карала щерката на шефа на VAG или някоя баба с 3 бастуна и две инвалидни колички ... и кво толкова като се сложи газ на бензинов автомобил - това не го прави нито по - малко автомобил , нито пък превръща собственика в цървул или измекяр / както разбирам от думите ти / ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за цървула и измекяра не знам как си го разбрал от думите ми???

 

Опитах се да си кажа мнението и това е. Понеже, очевидно, имам някакъв проблем с изказа, водещ до комплицирани дедукции у колегите - ще се опитам да се изкажа директно по въпроса на тая тема.

 

Според мен PETYO иска да си купи Окти и се чуди между

1.8Т, 1.6- 74kW или 1.9 TDI- 66kW, като ако избере бензинка, ще трябва да й сложи газова, за да може да я издържа.

 

Така, моя съвет е: PETYO вземи си 1.9 ТДИ и няма да съжаляваш

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.