Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Няколко въпроса


skoda 120L

Recommended Posts

Здравейте на всички колеги вече съм щастлив собственик на skoda 120L , а сега да задам въпросите си? :oops: значи колата я взех без резервна гума от къде мога да си намеря или поне джантата също сменях ремъка но нямах щанга за натягане тя ако може и от къде да се вземе забелязах и, че километржа работи показва с колко караш но не отчита и отдолу и отгоре минатите километри и последен въпрос мисля да сменя свещите за предстоящата зима какви бихте ми препоръчали мерси предварително на всички :);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гума може да си купиш от всеки вулканизатор. Джанта втора ръка - от Сашо на Брегалница - има го в раздела "сервизи".

За щанга за натягане - поясни за какво точно говориш.

За неработещия километраж има доста теми - търсачката ще свърши работа. И аз 7-8 години карах без отброяване на километрите. Свещи си вземи от магазина до Сточна гара - продаваче ще ти даде каквито трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами гледах в една тема че с щанга се натиска алтернатора за да се натегне добре ремъка, но и незнам колко точно за да не го пренатегна защото мислех да пробвам с ключ 32 :oops: да натягам вместо с щанга

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъка не се натяга "зверски" защото вредиш на лагерите на водната помпа и алтернатора.Просто гледай да е добре изпънат.Ако ти е нов ремъка след 500км. повтаряш процедурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с ключ 32 какво ще натегнеш...ремъка ако не се лъжа се натяга с предвижване на алтернатора по една планка...там май се борави с 14 или 13 нещо такова...а ремъка акто го натегнеш трябва да потъва около 1 пръст след натискането му...даже малко повече...за да не прецакаш лагерите...а затягането можеш и сам да си го натегнеш не ти е нужна щанга...или поне ако няма някви други проблеми...

пък за свещи май бриск са си най-точните за шкода аз карам с шампион...и аз имам проблем със километража...ами нов километраж струва скъпо...така че ако си анмериш някъде я във форума я в некоя морга... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vloo, точно така се натяга ремък, само дето за да придвижиш алтернатора и да го задържиш ти трябва някакъв лост. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С ръка се придържа алтернатора и се затяга болта без никакви проблеми. Даже и така може да се пренатегне и да почне да свири лагера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз знам,че може и с щанга може и да е по-лесно ама аз понеже бих влезнал в графа едри хора се оправям на ръка..пък да не говорим,че и нямам щанга а само един крак от стол дето ме пази от лошо помисли на нагли и агресивни шофери...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много колеги ще видя да го оправя ремъка! А относно vloo ключа 32 имах предвид с него да натисна алтернатора, а гайката правилно каза е 14 даже при завъртане нямаше нужда от контра ключ :P . Да попитам казаха ми че може да си взема свещи PAL те са били Чешки някой ако е пробвал да си каже мнението и още едно питане към vloo от твойте свещи шампион доволен ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно километража, или ти си нулирал километража в двийение или някой друг и съответно са се изпочупили зъпците вътре. Нови зъпци от магазина на Стична Гара струват стотинки. Казвам го от личен опит :lol:

Мое идиотско невежо величесто нулира километража докато е в движение и така :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами шампионките са си добри...то има 2 модела дето стават за шкода единя е с един меден и един от някъв обивкновен метал диод ..а другия модел е с 2 медни... незнам дали има се вика диоди...ама поне едното мисля че е...разликата е около 2 лева в цената...аз съм с по-скъпите и да ти кажа мисля,че е по-добрия избор спрямо бриск...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно километража, или ти си нулирал километража в двийение или някой друг и съответно са се изпочупили зъпците вътре. Нови зъпци от магазина на Стична Гара струват стотинки. Казвам го от личен опит :lol:

Мое идиотско невежо величесто нулира километража докато е в движение и така :mrgreen:

Детска болест на всички чешки километражи е това.....Не е от нулирането! И на CZ и на AVIA и на SKODA - правени са от един и същ ***.....изронват се дори месинговите зъбни колелца на новите модели, да не говорим за пластмасовите на по-старите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо такова колеги един познат има почти същата шкода и каза че е сменил зъбните колелца и след известни километри пак се изронват и накрая му писнало и направо нов километраж :mrgreen: той така е направил но мисля да пробвам първо и аз със зъбни колела и ако се преебе и аз ще прибегна до там защото сега немога да и засичам разхода :( но ще видим да се справим :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах такъв проблем с километража и го реших по следният начин :!: -свалих таблото-4 болчета го държат, обаче преди това се развива от вътрешната страна жилото на километража-вадиш го-до колкото помня го държат едни пластини и го отваряш.Вътре имам един червячен механизъм, чийто части се фиксират в зацепено положение с едно болче-възможно е да ти е развито и от там да се губи "връзката".Ако не е това, значи има по- сериозна повреда и си търси нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.